צלילה באקווריום בדובאי
צלילה באקווריומים בדובאי

צלילה באקווריום בדובאי

admin

admin

העיר דובאי ידועה באטרקציות הייחודיות שהיא מציעה למבקרים בה. אחת מהחוויות המרגשות שתוכלו למצוא בה היא צלילה באקווריום.

צלילה באקווריום בדובאי אפשר לחוות בשני אתרים:

  • בגן החיות התת ימי שבקניון דובאי
  • באקווריום שבמלון אטלנטיס דה פלאם

חופשה בדובאי – עוד מידע שימושי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

צלילה באקווריום בקניון דובאי

בתוך קניון דובאי נמצא גן החיות התת ימי, שבו מעל עשרה מיליון ליטר מים ויותר משלושים אלף יצורים ימיים.

במידה והחלטתם לצלול באקווריום שבקניון דובאי, ואין לכם הסמכה לצלילה עם בלונים של ארגון הצלילה הבינלאומי "פאדי", וגם אם לא צללתם מעולם – אל דאגה! במקום פועלים מדריכים, שיעבירו אתכם קורס תאוריה קצר, ילמדו אתכם מיומנויות בסיסיות ויתנו לכם הדרכה בנוגע להנחיות הבטיחות בתחומי המתקן.

להזמנת כרטיסי כניסה לגן החיות התת ימי בקניון דובאי (לא כולל צלילה) לחצו כאן

צלילה באקווריום של מלון אטלנטיס דה פאלם

גם באקווריום של מלון אטלנטיס דה פאלם תוכלו לצלול ללא הסמכה של צוללנים (החל מגיל עשר). במידה ולא תרצו לצלול עם בלוני חמצן, או אם אתם רוצים ליהנות מחוויית צלילה עם ילדים בדובאי, תוכלו לעשות זאת גם עם שנורקל.

באקווריום חיים כשישים וחמישה אלף יצורים ימיים, ובזמן שתצללו בתוכו יש סיכוי שאורחי המסעדה של המלון וחלק מאורחי המלון המתארחים בחדרים הצופים לאקווריום יוכלו לראות אתכם צוללים דרך קירות זכוכית. במהלך הצלילה תוכלו לפגוש כרישים, מנטה ריי ומגוון עצום של דגים בכל מיני צבעים וצורות.

להזמנת כרטיסים לחוויית צלילה באקווריום של מלון אטלנטיס דה פאלם לחצו כאן

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.