השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי
השכרת רכב בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

השכרת רכב לחופשה משפחתית בדובאי יכולה לשדרג את החופשה, ולהוסיף נוחות ועצמאות שלא קיימות כשנעזרים בתחבורה ציבורית. תוכלו לתכנן את לוח הזמנים שלכם במהלך החופשה בדובאי באופן המתאים לכם ולמשפחה, לא תצטרכו להיסחב עם מזוודות ותיקים בכל מעבר, ותוכלו להגיע ליעדים שלא הייתם מגיעים אליהם במסלולים התיירותיים הרגילים. הכבישים בדובאי בנויים היטב ותיירים רבים בוחרים לשכור רכב בדובאי וליהנות מהעצמאות שבנהיגה בדובאי בחופשה וגם מהנהיגה עצמה בין גורדי השחקים והבניינים המרשימים.

איך מזמינים רכב שכור בדובאי?

כמו בכל עסקה, גם במקרה של השכרת רכב בחו"ל, כדאי לבצע מבעוד מועד השוואת מחירים בין החברות השונות, על מנת להבטיח, שקיבלתם את ההצעה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם. כיום אינכם נדרשים עוד לפנות לכל חברה בנפרד, ואתם יכולים להיעזר במנוע השוואת מחירים להשכרת רכב, כמו זה של רנטלקארס המופיע כאן (וששימש גם אותנו בהכנת כתבה זו). מנוע השוואת המחירים בודק עבורכם את ההצעות של מגוון חברות השכרת רכב, ומציג לכם אותן מהזולה ליקרה. לאחר שתבחרו את ההצעה שמתאימה לכם, תוכלו לבצע דרך האתר את ההזמנה, עוד לפני שעליתם לטיסה לדובאי, וכך להבטיח את הניידות שלכם עם הנחיתה, ללא הפתעות וללא הוצאות לא צפויות.

חופשה בדובאי – עוד דברים שכדאי לדעת

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

השוואת מחירים להשכרת רכב בדובאי – איך זה עובד?

השלב הראשון להשוואת מחירים להשכרת רכב בדובאי הוא להזין את פרטי ההשכרה (יעד, תאריך, שעה וכול').

בשלב השני תקבלו מגוון הצעות להשכרת רכב בדובאי, אותן תוכלו לסנן לפי סוג הרכב (בחלק העליון של העמוד) או לפי פרטי רכב נוספים (צד ימין של העמוד). בכל תיבה כזו של הצעת מחיר, יוצגו בפניכם באופן ברור מספר פרטים חשובים, כמו הביטוחים הכלולים במחיר, פרטי רכב טכניים, וכול'. בנוסף, תוכלו ללחוץ על "תנאי ההשכרה המלאים" כדי לקרוא את התנאים המלאים. חשוב לזכור שהדגם שמופיע בהצעת המחיר הוא לא מובטח, וייתכן שתקבלו רכב דומה. אם הדגם אכן מובטח, פרט זה בדרך כלל יצוין באופן ברור בהצעת המחיר.

בשלב השלישי, לאחר לחיצה על "הזמן עכשיו" בתיבת הצעת המחיר הרצויה, תתבקשו למלא את טופס ההזמנה הקצר, ולאחר מכן תקבלו אישור תשלום בדרך כלל באופן מיידי (לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב).

נהיגה בדובאי

מחירי הדלק באיחוד האמירויות הם זולים ביותר לעומת מדינות רבות אחרות. נכון לכתיבת הכתבה (אוקטובר 2021) מחיר ליטר בנזין 95 עמד על כ-2.49 דירהם (AED), שמשתווה לכ-2.19 ש"ח. לכן, מחירי הדלק בדובאי הם יתרון נוסף להשכרת רכב במהלך החופשה.

באופן כללי, הגבלות המהירות בדובאי הן בין כ-100 לכ-120 קמ"ש בכבישים מהירים, עד כ-40 קמ"ש באזורי מגורים, בעוד כבישים ראשיים יותר בתוך העיר הגבלות המהירות נעות בין כ-60 לכ-80 קמ"ש. הגבלות המהירות עשויות להשתנות כמובן, ותמיד צריך לבדוק מהי הגבלת המהירות בכביש בו אתם נוהגים.

חוקי הנהיגה בדובאי כוללים, כמובן, גם את חוקי הנהיגה הבסיסיים והמובנים מאליו: על כל הנוסעים לחגור חגורות בטיחות, ילדים עד גיל ארבע צריכים לשבת במושב בטיחות, וכו', ובאופן כללי, כמו בכל מקום בעולם, על כל הנהגים בדובאי לנהוג בזהירות ולא לסכן את סביבתם ואת הנהגים האחרים.

לפני השכרת רכב בדובאי כדאי לצפות בסרטון המתעד נהיגה בדובאי, שיעזור לכם להבין את הכביש יותר טוב:

נהיגה בדובאי

האם צריך רישיון נהיגה בינלאומי בדובאי?

תיירים יכולים לנהוג בדובאי. בשביל להשכיר רכב בדובאי צריך רישיון נהיגה בינלאומי. הוצאת רישיון בינלאומי היא פרוצדורה פשוטה וזולה שניתן לבצע במגוון מקומות ברחבי הארץ. בשביל לשכור רכב בדובאי תצטרכו בדרך כלל להיות בני 21 ומעלה ובעלי כרטיס אשראי.

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים

כדי לערוך את השוואת המחירים להשכרת רכב בדובאי, נעזרנו במנוע החיפוש של רנטלקארס. שימו לב, שהמחירים נכונים למועד כתיבת הכתבה, ועשויים להשתנות מעת לעת, והם מופיעים כאן רק לשם מתן מושג על סדרי הגודל. על מנת לבחור את העסקה המתאימה לכם תצטרכו לבדוק את המחירים המעודכנים בסמוך לביצוע ההזמנה.

השכרת רכב יוקרה בדובאי

דובאי היא יעד פופולרי להשכרת רכבי יוקרה. היא מלאה ברכבי יוקרה שקשה לפספס במהלך החופשה. נהגים רבים בדובאי נוהגים ברכבי יוקרה והשכרת רכב יוקרה בדובאי היא חוויה בפני עצמה שהופכת לחלק בלתי נפרד מהחופשה.

מלבד הרכבים הסטנדרטיים, תוכלו למצוא בדובאי השכרת מכונית על, או מכוניות יוקרה, במחירים נגישים יחסית. ניתן למצוא מגוון דגמים של רכבי יוקרה בדובאי. בהשוואת מחירים להשכרת רכב יוקרה בדובאי באתר רנטלקארס, מצאנו מגוון הצעות:

חברת באדג'ט הציעה לנו השכרת קאדילק CTS בעלות של 1,156.37 דירהם AED (כ-1,017 ש"ח) ליום אחד.

חברת דולר הציעה לנו השכרת ב.מ.וו סדרה 7 במחיר של 1,472.56 דירהם ליום AED (כ-1,296.20 ש"ח).

ניתן להזמין השכרת רכב יוקרה בדובאי לתקופות ארוכות יותר. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בדובאי לשבוע ניתן לנו מחברת באדג'ט עבור השכרת קאדילק CTS בעלות של 6,426.92 דירהם AED לשבעה ימים (כ-5,641.44 ש"ח).

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב יוקרה בדובאי לחודש, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת באדג'ט עבור קאדילק CTS בעלות של 17,914.77 דירהם AED (כ-15,723.13 ש"ח) לשלושים ימים.

השכרת ג'יפ בדובאי

לא רק רכב יוקרה, גם השכרת ג'יפ בדובאי היא אפשרית, ותוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי ג'יפים לחופשה קצרה או ארוכה.

בין דגמי הג'יפים הזמינים להשכרה בדובאי מצאנו, למשל: ניסאן קיקס, יונדאי כרתה,  מאזדה CX-5, פורד אסקייפ, קיה ספורטאז', פורד אקספלורר, ניסאן פטרול, פורד אקוספורט,  שברולט טאהו ארבע על ארבע, פיז'ו 3008 ועוד. שימו לב שהדגם שמצוין בהשוואת המחירים הוא לא מובטח, וייתכן שתקבלו דגם דומה.

בהשוואת המחירים שערכנו ברנטלקארס, את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בדובאי קיבלנו מחברת דולר להשכרת ניסאן קיקס ליום אחד בעלות של 257.10 דירהם AED – כ-225 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לשבוע בדובאי קיבלנו מחברת דולר, להשכרת ניסאן קיקס בעלות של 1,264.39 דירהם AED לשבעה ימים (כ-1,110.77 ש"ח).

גם את המחיר הכי זול בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ לחודש בדובאי הציעה לנו חברת דולר, שוב בעבור ניסאן קיק בעלות של 3,347.34 דירהם לשלושים ימים (כ-2,941.13 ש"ח)

השכרת רכב זולה בדובאי

אם חשוב לכם לשמור על תקציב נמוך כמה שאפשר בהשכרת רכב בדובאי, בעזרת רנטלקארס ניתן למצוא מגוון רכבים קטנים בדובאי במחירים זולים במיוחד. לרוב, רכב קטן לארבעה נוסעים יהיה זול במיוחד וגם רכב עם תיבת הילוכים ידנית לעיתים יהיה זול מהמקבילה האוטומטית שלו. בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת רנטלקארס, את המחיר הכי זול להשכרת רכב בדובאי קיבלנו מחברת דולר, להשכרת קיה פיקאנטו בעלות של 185.88 דירהם AED (כ-163 ש"ח) ליום. הקיה פיקאנטו מתאימה לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת מיני וואן בדובאי

השכרת מיני וואן בדובאי למשפחות יכולה להיות פתרון מעולה למי שלא רוצה להיסחב עם מזוודות ממקום למקום ומעוניין להפוך את הנסיעות לנוחות ועצמאיות יותר, ליהנות ממקום מרווח יותר למזוודות ולעשות עצירות בדרך. כמובן שהשכרת מיניוואן בדובאי היא אפשרות מעולה לקבוצות גדולות יחסית, לעומת הזמנת שני רכבים.

בהשוואת המחירים להשכרת מיניוואן בדובאי, שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טריפתי, עבור השכרת קיה קרניבל בעלות של 587.84 דירהם AED (כ-517 ש"ח) ליום אחד. קיה קרניבל מתאימה לשבעה נוסעים וארבע מזוודות גדולות, והיא כוללת תיבת הילוכים אוטומטית ומיזוג אוויר.

השכרת רכב משפחתי בדובאי

אפשרות נוספות לחופשה המשפחתית בדובאי היא השכרת רכב משפחתי בגודל רגיל. גם כשמדובר ברכב משפחתי בדובאי ניתן למצוא מגוון דגמים, במגוון יעדים. בהשוואת המחירים להשכרת רכב משפחתי בדובאי שערכנו בעזרת רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת דולר (במספר סניפים ברחבי העיר), עבור השכרת מאזדה 3 בעלות של 213.13 דירהם AED ליום אחד (כ-187 ש"ח). מכונית זו מתאימה לחמישה נוסעים ולשתי מזוודות גדולות, עם תיבת הילוכים אוטומטית ומיזוג אוויר.

השכרת רכב בדובאי לתקופה ארוכה

אם אתם מתכננים חופשה ארוכה, תוכלו לשכור רכב בדובאי לתקופה ארוכה של שבועות ואפילו חודשים. השכרת רכב בדובאי לתקופה ארוכה יכולה להיות משתלמת ביותר, ולהפחית את המחיר היומי לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה. תקופת השכרה ארוכה יותר, לעיתים קרובות תשפיע על המחיר היומי ותהפוך אותו לזול יותר, ולעיתים מדובר בהבדל משמעותי.

בדקנו מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב בדובאי לחודש בהשוואת המחירים של רנטלקארס:

את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת אלאמו, עבור השכרת פורד פיגו (לארבעה נוסעים) לשלושים ימים בעלות של 2,773.22 דירהם AED (כ-92.44 דירהם AED ליום).

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, המחיר שהתקבל לאותו הרכב מאותה החברה לשבוע היה 1,245.99 דירהם AED – כלומר כ-177.99 דירהם AED ליום.

המחיר שהתקבל להשכרת אותו הרכב ליום אחד בלבד מאותה החברה, לעומת זאת, הוא 278.20 דירהם AED. כלומר ההבדל הוא משמעותי ככל שמאריכים את תקופת ההשכרה.

אפילו בהוספת יומיים לתקופת ההשכרה המחיר היומי משתנה: המחיר להשכרת אותו הרכב מאותה החברה לשלושה ימים שהתקבל בהשוואת המחירים הוא 653.23 דירהם AED, כלומר 217.74 דירהם AED ליום.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.