הכל על דובאי ואבו דאבי
הכפר הגלובלי דובאי

הכל על דובאי ואבו דאבי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מה יש לעשות באבו דאבי?

אבו דאבי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה ובירת האמירויות של אבו דאבי.

אבו דאבי היא אחד מיעדי התיירות האטרקטיביים בעולם. העיר מציעה מגוון אטרקציות המתאימות לכל טעם וקבוצת גיל. יש הרבה דברים לעשות באבו דאבי, הנה רק כמה:

– בקר במסגד הגדול של שייח' זאיד

– בקר באי סעדיאט

– בקר ב-Al Ain Oasis

אבו דאבי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות, שהיא אמירות על חוף המפרץ הפרסי.

אתה יכול לבקר באטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר של אבו דאבי כמו מסגד שייח' זאיד הגדול, מלון אמירייטס פאלאס, הריטג' וילג' והאי יאס. אתה יכול גם לחקור את העיר על ידי טיול רגלי בשווקים ובשוקים המקומיים שלה או על ידי ביקור במוזיאונים ובפארקים הרבים שלה.

אבו דאבי היא בירת איחוד האמירויות הערביות. העיר ידועה בארכיטקטורה המודרנית ובסגנון החיים היוקרתי שלה.

באבו דאבי יש הרבה אטרקציות שתוכלו לבקר בהן, אבל יש שתי אטרקציות שחובה לראות באבו דאבי:

המסגד הגדול של שייח זאיד: מסגד זה הוא אחד המסגדים היפים בעולם, והוא גם מאכלס את אחד מאולמות התפילה הגדולים באזור. שווה ביקור בגלל הפאר והיופי שלו.

הר Jebel Hafeet: ההר הוא מראה מרשים שאפשר לראות מכל זווית. זהו מקום נהדר לטייל בו או סתם ליהנות מקצת שקט ושלווה הרחק מכל ההמולה וההמולה של מרכז העיר אבו דאבי.

דובאי מה יש לעשות ומה חשוב לדעת?

חושבים לאן לטוס? דובאי היא יעד תיירותי פופולרי עבור אנשים מכל העולם ויש בה הרבה אטרקציות, מלונות ודברים לעשות. זוהי אחת משבע האמירויות המרכיבות את המדינה. דובאי גדלה לעיר עולמית והפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר על פני כדור הארץ.

דובאי היא אמירות הממוקמת באיחוד האמירויות הערביות. בעיר מתגוררים 2,287,000 תושבים והיא גדלה באופן אקספוננציאלי במהלך השנים.

העיר מהווה מוקד לעסקים ותיירות. ישנן אטרקציות רבות שניתן לראות באמירות זו. אנשים רבים מבקרים בדובאי כדי לחוות את התרבות, המטבח והארכיטקטורה שלה.

חלק מהאטרקציות שניתן לראות בדובאי הן בורג' ח'ליפה, קניון דובאי, האי פאלם ג'ומיירה וכו'.

העיר כונתה 'בירת הקניות של המזרח התיכון' ו'עיר ניו יורק של איחוד האמירויות הערביות' מכיוון שיש בה אווירה קוסמופוליטית עם יותר מ-200 מרכזי קניות, אליהם מגיעים לעתים קרובות תיירים מרחבי העולם.

דובאי מארחת גם אטרקציות בילוי אחרות כולל פארקי שעשועים, פארקי מים ומרכזי קניות גדולים ומקורים.

חובה על כל אחד ללבוש בגדים המכסים את הרגליים והכתפיים בעת ביקור במקומות ציבוריים כמו מסעדות או קניונים בדובאי.

איך להגיע מאבו דאבי לדובאי?

ישנן שלוש דרכים להגיע מאבו דאבי לדובאי:

– לטוס במטוס פרטי.

– קחו מונית או אוטובוס.

– תנהג בעצמך.

הדרך הקלה ביותר להגיע מאבו דאבי לדובאי היא לעלות על מטוס. אתה יכול גם לנסוע או לקחת אוטובוס, אבל זה ייקח לך הרבה יותר זמן.

– אם תרצו לטוס מאבו דאבי לדובאי, הטיסה אורכת כשעה ו-30 דקות.

– אם תרצו לנסוע מאבו דאבי לדובאי, זה ייקח כ-7 שעות עם תנועה ו-10 שעות ללא תנועה.

– אם תרצו לנסוע בתחבורה ציבורית, זה ייקח כ-10 שעות עם תנועה ו-13 שעות ללא תנועה. כדי להגיע מאבו דאבי לדובאי, אתה יכול לקחת מונית או אוטובוס.

אוטובוס: האוטובוס אורך כשעה ועולה בסביבות 15 AED. אתה יכול לקנות את הכרטיס בתחנת האוטובוס לפני העלייה לאוטובוס.

מונית: המונית אורכת כ-30 דקות ועולה בסביבות 100-150 דירהם בהתאם ליעד שלך ואם יש תנועה.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.