אז לאן טסים – דובאי או איסטנבול?

אז לאן טסים – דובאי או איסטנבול?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אחת השאלות הפופולריות ביותר שמטיילים שואלים היא איזה יעד עדיף לחופשה שלהם: דובאי או איסטנבול?

לשתי הערים יש הרבה מה להציע, אבל זה תלוי בך להחליט איזו מהן תתאים יותר לצרכים שלך. אם אתה מעדיף אקלים חם יותר, אז דובאי תהיה הבחירה הטובה ביותר שלך. אבל אם אתם אוהבים לחקור אתרים היסטוריים ורוצה לבקר בכמה מהמסגדים היפים בעולם, אז איסטנבול תהיה הבחירה הנכונה עבורכם!

לדובאי הרבה יותר זול לטוס אליה בטווח הארוך, אבל באיסטנבול יש הרבה יותר ארכיטקטורה ותרבות היסטורית.

אנו ממליצים לטוס לדובאי אם אתם רוצים את הטיסה הזולה ביותר, אבל אם אתם מחפשים חוויה תרבותית יותר אז איסטנבול תהיה טובה יותר.

קשה לבחור בין שני היעדים, אבל למזלנו המאמר הזה כאן כדי לעזור.

אז אולי דובאי?

דובאי היא עיר תוססת וקצבית הידועה בזכות הקניות, המלונות ואורחות החיים המפוארים שלה. הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר היא באמצעות סיור באטרקציות של דובאי.

דובאי מציעה אטרקציות וסיורים רבים לבחירה, כך שהמבקרים לעולם לא ישתעממו.

ישנם מקומות רבים בדובאי שניתן לטייל בהם ברגל או ברכב, אך רוב התיירים מעדיפים לעשות זאת בסיוע מדריך טיולים.

טיול לדובאי הוא חוויה שלא דומה לשום חוויה אחרת!

איחוד האמירויות הוא יעד המציע שפע של פעילויות ואטרקציות לאנשים בכל הגילאים.

דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות, כור ההיתוך של המזרח התיכון. זה היה ידוע בשפע ובבזבזנות שלו. דובאי הפכה ליעד תיירותי פופולרי במיוחד עם מקומיים וזרים רבים המבקרים בה מדי שנה כדי להיסחף לכל מה שהעיר הזו מציעה.

אנשים מדובאי גאים מאוד בתרבות ובמורשת שלהם, אז הם בנו אטרקציות כדי להציג את ההיסטוריה שלהם, כמו מבצר אל-פאחידי שהפך לאחד מציוני הדרך הפופולריים ביותר בדובאי כיום. יעדים פופולריים נוספים כוללים:

השוק הישן: השוק הישן מציע למבקרים אפשרויות נהדרות למזכרות וטעמים מרחבי העולם. חובה להגיע אליו!

מוזיאונים מדהימים, פארקים ששמים את הלונה פארק בכיס הקטן, חופי ים מרהיבים, סקי בתוך קניון לצד פינגווינים ועוד אטרקציות מטורפות כמו טיולי ג’יפים על חולות המדבר.

העיר דובאי היא יעד מושלם למשפחות ולזוגות כאחד שרוצים לבקר במדינה מרגשת ותוססת.

בדובאי יש מספר אטרקציות תיירותיות המציעות משהו לכל מבקר. בין אם אתם רוצים ליהנות מהחוף, לראות את המדבר, לבלות קצת בקניות, או לחוות תרבות ומאכלים מקומיים, יש משהו לכולם בעיר הנהדרת הזו.

דובאי מציעה לתיירים מספר אטרקציות וסיורים שבטוח ישאירו אתכם עם זיכרונות מדהימים מהטיול שלכם.

אז אולי איסטנבול?

איסטנבול היא עיר של ניגודים – מקום שבו מזרח פוגש מערב ועתיק פוגש מודרני. זהו מטרופולין שוקק חיים בו מתגוררים יותר מארבעה עשר מיליון איש. עם ההיסטוריה הארוכה שלה, איסטנבול מציעה הרבה למטיילים לראות ולחקור. מהחורבות העתיקות של הפורום הרומי וההיפודרום, ועד איה סופיה האייקונית, איסטנבול יכולה למלא את ימיכם בפעילויות.

אנשים מכל העולם מגיעים לאיסטנבול בשל ההיסטוריה העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה, המטבח המפורסם והתרבות הקסומה שלה. בעיר יש אפילו סצנת חיי לילה משגשגת עם מועדונים שמנגנים כמה מהמוזיקה הטובה באירופה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או יעד חופשה תוסס, יש כאן משהו לכולם.

איסטנבול היא עיר יפה והיסטורית, ולמרות שהיא יכולה להיות מהממת עבור מבקרים ראשונים, ריכזנו עבורכם את הטיפים והאטרקציות הטובות ביותר שיעזרו לכם לחקור את המקום הקסום הזה.

1) הישארו בסולטנאחמט: באזור סולטנאחמט יש את מירב האטרקציות התיירותיות במרחק הליכה בהן תרצו לבקר במהלך שהותכם באיסטנבול.

2) חקור את הבזאר הגדול: זהו אחד השווקים הגדולים באיסטנבול עם למעלה מ-4,000 חנויות בפנים. זה גם שווה לבדוק בגלל היופי הארכיטקטוני שלה שכן זהו אחד הבניינים הבודדים מהתקופה העות'מאנית שנותרו עומדים באיסטנבול.

3) אכלו מעדנים טורקיים: אי אפשר לעזוב את טורקיה בלי לנסות כמה מהקינוחים הטורקיים המסורתיים כמו בקלאווה או טארטים עם פיסטוקים.

איסטנבול היא עיר שיש לה כל כך הרבה מה להציע, תיירים לא צריכים להתמקד רק באטרקציות שנמצאות ברשימת הדליים שלהם. נשתף אתכם בכמה מהמקומות הטובים ביותר לביקור שאינם ידועים אך שווים את כל תשומת הלב.

כמה מהפנינים הנסתרות הטובות ביותר באיסטנבול הן:

1) בור מים תת קרקעי

2) בזאר התבלינים

3) מסגד כחול

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.