טיול ספארי במדבר דובאי
טיול במדבר דובאי

טיול ספארי במדבר דובאי

admin

admin

ספארי במדבר דובאי – טיולי ספארי במדבריות של איחוד האמירויות בג'יפים וגמלים. זהו אחד הטיולים המפורסמים ביותר בדובאי, שבמהלכו יוצאים למדבר הגדול של איחוד האמירויות מהעיר דובאי.

הטיולים יוצאים פעמיים ביום, בבוקר ובצהריים, וכוללים בדרך כלל כל מיני אקסטרות כמו מופע בזים או סנדבורד. כדי לראות את כל האפשרויות הזמינות בתאריכים שלכם ולהזמין כרטיסים מראש היכנסו לקישור

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

אם תבחרו לטייל בבוקר אתם תצאו עוד בחושך כדי להספיק ולראות את זריחת השמש על גבי הדיונות הענקיות, ולעומת זאת בטיול של הצהריים תהנו משקיעה מטורפת בצבעי צהוב אדום ואש.

במהלך הטיול ניתן לבחור אם לעשות מסע על גבי גמלים או לנהוג בטרקטרונים (אפשר גם וגם).
בנוסף בחלק האקסטרימי של הטיול תגלשו באמצעות סנובורד על גבי הדיונות הענקיות, מה שנקרא "גלישת חולות".

טיול במדבר דובאי

במהלך הטיול תבקרו בכפר מקומי ובדיונה הגדולה באיחוד האמירויות. הטיול מסתיים במחנה בדואי במדבר כמיטב המסורת עם ארוחה מסורתית, ריקודים ושירה לאור ירח וחלק מהחוויה הוא להתלבש כמו שייח' מקומי ולפזר הוראות לכל הכיוונים.

להזמנת כרטיסים לספארי מדבר בדובאי

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.