מלון אטלנטיס דה פאלם
מלון אטלנטיס דה פאלם דובאי

מלון אטלנטיס דה פאלם

admin

admin

לא חסרים מלונות מיוחדים בדובאי. מלון אטלנטיס דה פלאם – Atlantis The Palm – הוא לא עוד מלון ברשימה אלא סמל אייקוני מפורסם, הנראה כמו ארמון שנמצא על קצה אי הדקל. המלון מדורג כמלון 5 כוכבים, וזכה לציונים טובים באתרי הזמנת המלונות העולמיים.

להבטחת שהותכם במלון – Atlantis, The Palm לחצו כאן

חופשה בדובאי – מה עוד כדאי לדעת?

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

במתחמי המלון אטלנטיס דה פאלם תמצאו אקווריום תת ימי ופארק מים ענקי בשם אקווה וונטור. המלון עצמו נראה ומעוצב בסגנון ערבי ובכל חדר תמצאו מרפסת עם נוף מרהיב. למלון חוף פרטי ונוף מטורף של המפרץ הערבי. החדרים הפונים לאי הדקל מומלצים יותר בגלל שהנוף שלהם מעניין וייחודי יותר מהחלק הפונה לכיוון הים.

במתחם המלון אטלנטיס דה פלאם פועלות למעלה מעשרים מסעדות עם מגוון רחב של מטבחים, החל במסעדה ערבית אוטנטית ועד למסעדה של גורדון רמזי, השף האגדי. בין מגוון המסעדות במלון תמצאו אוכל קטלוני (ספרדי), אוכל איטלקי ואוכל צרפתי, אך גולת הכותרת היא מסעדת נובו האגדית, שזכתה בשלל פרסים, ומגישה אוכל יפני עם נגיעות מהמטבח הערבי. עוד מסעדה מטורפת שפועלת במתחם היא מסעדת אטלנטיס סירקאל, שבה הקירות הם בעצם האקווריום התת ימי של המלון. מי שידו משגת יוכל גם לישון בסוויטות שבהם הקירות הם האקווריום, אך צריך לקחת בחשבון, שהמחיר הוא, כמובן, בהתאם.

מתחם הספא של מלון אטלנטיס דה פלאם הוא ענקי, וניתן לקבל בו טיפולי פנים וגוף מפנקים. במתחם הכושר תוכלו להתאמן עם מאמן אישי, כשברקע נוף פנורמי של דובאי.

אטרקציה נוספת שתוכלו למצוא במלון היא מבוך תת-מימי ופארק המים הגדול במזרח התיכון עם מגלשה אנכית ונהרות מלאכותיים שמספקים חווייה עוצרת נשימה.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בדובאי, כדאי לדעת, שאטלנטיס דה פאלם מציע גם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות לילדים, החל ממתקני שעשועים במים ועד למועדון ילדים עם מדריכים דוברי אנגלית ופעילויות יומיות.

גם בני נוער ימצאו כאן שפע של עיסוקים מהנים במתחם בשם "זון" עם משחקי מחשב ומשחקי תנועה.

ואם למרות כל השפע שמציע מלון אטלניס דה פלאם עדיין חסרים לכם ריגושים, תוכלו תמיד להזמין פעילויות נוספות, שיאפשרו לכם לראות את העיר דובאי מזווית קצת אחרת – בטיסה במסוק או בשייט ביאכטה.

להבטחת שהותכם במלון – Atlantis, The Palm לחצו כאן

סוויטה עם חלון לאקווריום מלון אטלנטיס דה פלאם דובאי
אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.