מלונות מיוחדים בדובאי
מלון בדובאי

מלונות מיוחדים בדובאי

admin

admin

בשנים האחרונות חלק מהמטיילים שינו את הרגלי הצריכה שלהם בכל הקשור ללינה במהלך החופשה שלהם.

עבור דור המטיילים החדש, מלון שגרתי, המספק חדר מפנק עם ספא ובריכה או שאר מתקנים רגילים, כבר כבר לא תמיד מספיק. חלק מהמטיילים החדשים מחפשים מקומות לינה שיש בהם, בנוסף לכל מה שמצופה ממלון, סיפור ייחודי או חוויה מיוחדת, שיחרטו בזיכרון, ויישארו עמם לאורך זמן, הרבה אחרי שישובו הביתה!

חופשה בדובאי – עוד מידע שימושי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

בכתבה זו תוכלו להתרשם מכמה בתי מלון לא שגרתיים בעיר דובאי – כאלה שיעצימו את הריגוש שלכם מהעיר ויספקו לכם חוויית אירוח יוצאת דופן. אז אם התארגנתם על דילים לדובאי אולי כדאי לכם לשקול לשדרג את החופשה שלכם עם אחד מהמלונות המיוחדים הללו.

מלון XVA ארטXVA Art Hotel

מלון בוטיק עם 13 חדרים בלבד, המעוצב בסגנון קלאסי-בוהמי, שבו מוצגות יצירות אומנות ערביות, והמארח כנסים ותערוכות אומנות, המושכים אליהם מבקרים מכל העולם.

המלון ממוקם ברובע Bastakiya, רובע עתיק שנראה כאילו נלקח מסיפורי אלף לילה ולילה. הרובע שופע מוזאונים וסדנאות אומנות.

כל חדר מחדרי המלון עוצב על ידי מעצב שונה, בסגנון ייחודי.

מחירים: החל מ-250 שקלים ללילה.

להזמנת חדרים במלון XVA ארט לחצו כאן

מליה דזרט פאלם דובאי Meliá Desert Palm Member of Meliá Collection

במרחק קצר ממרכז העיר ומהבורג' חליפה נמצא אתר הנופש מליה, עם סוויטות מאובזרות ו-וילות עם בריכות פרטיות. באתר יש אפשרות של קבלת טיפולי ספא ושף פרטי בתוך היחידה הפרטית והמפנקת.

בתחום הקולונירי, אתר הנופש מציע מגוון אפשרויות יוקרתיות: בראסרי בשם אפיקור ושני ברים נוצצים, האחד נקרא "אדום" (red) והשני בר פתוח בשם "פולו" (polo).

אם אתם רוצים לשמור על הכושר במהלך החופשה, תוכלו, כמובן, להשתמש במכון הכושר של האתר, ובנוסף תוכלו להתאמן באחד ממגרשי הטניס שלו ואפילו לרכוב על סוסים.

מחיר לינה ללילה: החל מ-450 שקלים.

להזמנת חדרים באתר הנופש מליה דזרט פאלם לחצו כאן

מלון טאג' – Taj Hotel

מלון טאג' בדובאי הוא מלון חמישה כוכבים המעוצב בסגנון הודי ומספק סביבה אינטימית ויוקרתית במיקום מושלם אל מול הבורג' חליפה במרכז העיר .

במלון פועלת מסעדת שף הודית בשם בומביי בראסרי, ובנוסף בר בבריכה שמגיש ארוחות מאוחרות, ספא מעולה וחדר כושר.

במלון טאג' קיים בר מועדון מוצלח במיוחד, בשם אחוזת המיליארדר, שאליו מגיעים עשירי דובאי, לראות, להיראות ולרקוד לצלילי מוזיקה חדשנית.

מחיר לינה ללילה: החל מ-500 שקלים.

להזמנת חדרים במלון טאג' דובאי לחצו כאן

מלון ג'ומיירה דאר אל-מסיאף – Jumeirah Dar Al Masyaf

מלון חמישה כוכבים בסגנון ערבי אותנטי, עם נהר העובר בשטחי האתר, עליו ניתן לנוע באמצעות טקסי סירה.

המלון מעוצב בקפידה, בסגנון יוקרתי ערבי, ויש בו סוויטות מפנקות ואפשרות למשרת אישי, שייתן לכם תחושה שאתם מתארחים בארמון מלוכה.

למלון חוף פרטי, מגרשי טניס וגולף, מועדון ילדים, מרכז ספורט ימי ובעצם כמעט כל פינוק שתוכלו לחלום עליו.

בתחום הקולינרי, תוכלו למצוא באתר עשרות מסעדות מכל העולם, וכמובן מסעדה ערבית אותנטית.

מחיר לינה ללילה: החל מ-1200 שקלים.

להזמנת חדרים במלון ג'ומיירה דאר אל-מסיאף לחצו כאן

לסיום, כמובן שבכתבה על מלונות בדובאי המספקים חוויה יוצאת דופן, אי אפשר שלא להזכיר את המלון היחידי בעולם שמדורג שבעה כוכבים(!), הלא הוא בורג' אל ערב – Burj Al Arab, עליו תוכלו לקרוא בכתבה מיוחדת שהקדשנו במיוחד עבורו.

לקריאה על מלון בורג' אל ערב לחצו כאן

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.