השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל
אופנוע בדובאי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

הנהלת האתר

הנהלת האתר

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד מסלולי רכיבה). כיוון שאנחנו תמיד רוצים לעזור למטיילים לחסוך כסף, ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לכם במהלך ההזמנה.

השכרת אופנוע בדובאי היא דרך נהדרת להפוך את החופשה לבלתי נשכחת.  דובאי מלאה בחוויות ובהזדמנויות עבור רוכבי אופנועים, כאשר גולת הכותרת היא כמובן רכיבת שטח בדיונות בדובאי. גם השכרת קטנוע בדובאי היא אפשרות טובה למי שרוצה לגלות את העיר באופן עצמאי, ובמחיר ידידותי יותר. הפרט הבא אולי יפתיע אתכם, אך גם רוכבי האופניים הנלהבים יוכלו ליהנות מטיול מיוחד שכולל השכרת אופניים בדובאי ורכיבה באחד ממגוון המסלולים המסודרים בעיר, לצד החוף או במדבר.

מכיוון שהמטייל הישראלי שואף להיות צרכן נבון יותר, תמיד כדאי לערוך השוואת מחירים להשכרת אופנוע בדובאי. לשם כך אנחנו ממליצים על מנוע החיפוש של בייקסבוקינג, שירכז עבורכם את כל התהליך, מהשוואת המחירים ועד ההזמנה עצמה (כולל שירות לקוחות ידידותי) וינגיש אותו עבורכם בעזרת פלטפורמה ידידותית ונוחה. מנוע החיפוש של בייקסבוקינג נמצא ממש כאן בעמוד, כך שתוכלו לבדוק מחירים להשכרת אופנוע בדובאי כבר עכשיו.

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

איך מזמינים השכרת אופנוע בדובאי?

נסו בעצמכם את מנוע השוואת המחירים של בייקסבוקינג שמופיע למעלה, שיקשר ביניכם לבין חברות ההשכרה המקומיות בדובאי. כבר לא צריך לבצע חיפוש מתיש ומעבר מחברה אחת לאחרת, תוך התמודדות עם קשיי השפה ופערי התרבות. במנוע החיפוש של בייקסבוקינג הכל מרוכז במקום אחד – נוח וידידותי למשתמש.

איך זה עובד?

מאוד פשוט. מזינים את הפרטים הבסיסיים בתיבת החיפוש המופיעה כאן בעמוד: עיר הפיק-אפ (Dubai) ותאריכי האיסוף וההחזרה, כולל שעות.

לאחר לחיצה על "search", יופיעו בפניכם מגוון הצעות להשכרת אופנוע, אופניים, קטנוע וגם טרקטורונים, בהתאם לזמינות. תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב המבוקש. לחצו על סוג רכב ספציפי: Bicycle -אופניים, Motorcycle – אופנוע, Scooter -קטנוע וQuad Bike – טרקטורון, כדי להסיר אותו מהתוצאות.

בדקו את התוצאות והרכבים השונים, ושימו לב לפרטים חשובים שמוצגים באופן ברור בשלב החיפוש, החל מפרטים טכניים ועד לסוג הרישיון הנדרש, הגיל המינימלי וכו'. פרטים נוספים יופיעו בשלב הבא.

אם הצעה מסוימת נראית לכם רלוונטית, לחצו על "More Info", ותעברו לשלב ההזמנה, במהלכו יוצגו לכם פרטים נוספים. תוכלו לבדוק מה התשלום הנדרש בעת ההזמנה (בדרך כלל אחוז קטן מהסכום הכולל על מנת לשריין את ההזמנה). תוכלו גם להוסיף תוספות להזמנה – חלקן בחינם (אם כתוב לצד התוספת For Free) וחלקן בתוספת תשלום (שתצוין בדרך כלל לצד התוספת).

פרטים נוספים שחשוב לשים לב אליהם הם תנאי השינויים והביטולים, מיקום חברת ההשכרה (בדקו במפה שמופיעה בעמוד) וגם הגיל המינימלי להשכרת האופנוע והרישיון הדרוש.

אם מצאתם את האופנוע המתאים לכם, תוכלו לבצע את ההזמנה בתהליך פשוט וקצר, שכולל הזנת פרטים ופרטי תשלום.

האם כדאי להזמין מראש השכרת אופנועים בדובאי או לחכות לדקה התשעים?

השכרת אופנוע בדובאי יכולה לשדרג את החופשה שלכם, אך כדאי לבצע את ההזמנה בתבונה. צרכנות נבונה כוללת כמובן השוואת מחירים, והזמנה בזמן הנכון.

המתנה לדקה התשעים פירושה שלא תמיד יהיה לכם זמן לערוך השוואת מחירים חכמה ורגועה. בנוסף, לא בטוח שכל הדגמים יהיו זמינים כך שלא תוכלו להשוות ביניהם ולשכור את הדגם המשתלם ביותר, ולא בטוח שיהיה לכם זמן לבדוק חוות דעת ודירוגים.

לעומת זאת, השכרת אופנוע בדובאי מראש יכולה להפוך את כל החוויה להרבה יותר ידידותית. החל מקריאת פרטי האופנוע הטכניים ועד לתקצוב נכון ובחירה חכמה של חברת ההשכרה. את כל הפרטים האלו תוכלו לבדוק בהזמנה ממנוע החיפוש שבעמוד. תוכלו, בדרך זו, לתכנן את תקציב החופשה מראש ובחוכמה, ולהקדיש כל דקה בחופשה ליצירת חוויות בלתי נשכחות.

להשכרת אופנוע מבייקסבוקינג יש מגוון יתרונות:

אין עמלות על השירות הנהדר שמקשר בין הלקוח לבין החברה המקומית בעזרת פלטפורמה נוחה.

ניתן לנהל את ההזמנה בעזרת הפלטפורמה של בייקסבוקינג.

ניתן לצפות בכל הפרטים החשובים כבר בעת החיפוש, להוסיף תוספות במהלך ההזמנה ולדעת מה העלות הכוללת של העסקה מראש וכו'.

במידת הצורך, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של בייקסבוקינג.

נהיגה באופנוע בדובאי

לפני שנוהגים במדינה זרה, כדאי לקרוא היטב את החוקים וכללי הנהיגה הרלוונטיים של אותה מדינה, וכך גם במקרה של נהיגה באופנוע בדובאי. ריכזנו עבורכם מידע שימושי על רכיבה על אופנועים בדובאי:

הגיל המינימלי לרישיון אופנוע בדובאי הוא 17.

עם זאת, בהשכרת אופנוע בדובאי הגיל המינימלי עשוי להיות שונה, ובדרך כלל מתחיל מ-21 ויכול להגיע גם ל-25 כאשר מדובר באופנועים כבדים יותר. כשמשכירים אופנוע בדובאי חשוב לוודא שיש לכם את הרישיון המתאים. אם אתם מזמינים השכרת אופנוע בדובאי בעזרת בייקסבוקינג.קום, סוג הרישיון הנדרש מופיע בבירור בעת החיפוש לצד כל אופנוע, כדי למנוע טעויות. כדאי לוודא גם עם חברת ההשכרה מבעוד מועד מהו סוג הרישיון הנדרש.

האם רישיון ישראלי מתקבל בדובאי?

כדי לנהוג בדובאי עליכם להוציא רישיון בינלאומי לפני הטיסה לאיחוד האמירויות. עליכם להוציא רישיון נהיגה בינלאומי באמצעות אחד מהזכיינים המורשים. זכרו שלא ניתן להוציא רישיון בינלאומי לנהג חדש' שצריך מלווה, או לרישיון זמני שאינו בתוקף. הרישיון הבינלאומי תקף רק בצמוד לרישיון הישראלי המקורי, כך שיש להביא איתכם את שני הרישיונות לחופשה בדובאי.

חוקי הנהיגה בדובאי:

בדובאי נוהגים בצד הימני של הכביש. ההגה ברכבים בדובאי ממוקם בצד שמאל.

חוקי הנהיגה בדובאי נוקשים. הקנסות לעבירות נהיגה בדובאי הם בסכומים משתנים, וכדאי להישמע לכל ההוראות ולנהוג בכבוד ובסבלנות. נהיגה חסרת זהירות תישא בקנס של 2,000 דירהם (כ-1874 ש"ח), אך עלולות להיות עוד השלכות כמו נקודות והחרמה של הרכב.

יש רשימה של התנהגויות שנחשבות לעבירה לפי האתר הממשלתי של דובאי, ולכן כדאי לכם לנהוג באחריות ובכבוד לסביבה: הקפידו לא להשליך זבל מהרכב, להשאיר מספיק מרווח בין הרכבים, לוודא שהצמיגים שלכם במצב טוב, שהרכב שלכם לא מרעיש, שיש לכם את כל רישומי הרכב והביטוחים הנדרשים ועוד.

תוכלו להתרשם מחוויית הרכיבה על אופנוע בדובאי בסרטון הבא:

איפה רוכבים על אופנוע בדובאי?

אחת הסיבות המרכזיות שאופנוענים אוהבים את דובאי היא טיולי האופנועים בדיונות בדובאי.

הדיונות האדומות של דובאי הן אחת האטרקציות הכי מפורסמות ואהובות, ולא בכדי: ספארי מדבר בדובאי מספק לאופנוענים הרפתקנים חוויות רכיבה מטורפת ובלתי נשכחת, בין אם אתם אופנוענים מנוסים ובין אם אתם מתחילים (כדאי לקחת מדריך שמכיר את האזור). שכרו אופנוע שטח בדובאי וטיילו בין הדיונות האדומות המרהיבות.

מטיילים רבים בוחרים בין נהיגה בדיונות בדובאי בטרקטורונים או באופנועי שטח. בבייקסבוקינג (מנוע החיפוש שממוקם כאן בעמוד), למשל, ניתן לחפש השכרת טרקטורונים בדובאי כמו גם השכרת אופנועים בדובאי.

בדובאי יש מגוון חברות שמתמחות ברכיבת שטח וזהו מקום מדהים לאימוני רכיבה בשטח, בין אם אתם חובבנים ובין אם יש לכם ניסיון. ניתן ליהנות מאימונים קצרים וחד פעמיים בשביל החוויה, או מאימונים ארוכים יותר.

יעד נוסף מומלץ לרוכבי אופנועים בדובאי הוא האוטודרום: אצטדיון שמארח מגוון אירועי ספורט מוטורי. האוטודרום מארח ימי מסלולים פתוחים לרוכבי אופנועים בסביבה בטוחה (בדקו את התאריכים לפני שאתם מגיעים).

השכרת אופניים בדובאי

דובאי היא אולי לא היעד הראשון שעולה בראשם של רוכבי האופניים הנלהבים, אך למעשה זהו יעד מומלץ לטיול אופניים בחו"ל: ברחבי דובאי מפוזרים מגוון מסלולי אופניים, עם נופים אורבניים של העיר המרשימה, בלב הנוף המדברי היפהפה, וגם באזורים הרריים יותר לחובבי האקסטרים.

יש גם אירועים לרוכבי אופניים בדובאי כמו טור האמירויות, מרוץ אופניים שמתקיים בדרך כלל בפברואר.

מסלולי אופניים בדובאי כוללים, בין היתר, את המסלולים הפופולריים הבאים:

מסלול האופניים אל קודרה: מסלול ארוך שיספק לכם נופים מדבריים מרהיבים.

חוף ג'ומיירה: מסלול האופניים בג'ומיירה נפתח לאחרונה באורך של כ16 ק"מ, לרכיבה מרגיעה במסלול מסודר עם נוף יפהפה לצד החוף.

DXBike: מסלול אופניים נהדר ומסודר עם נוף יפהפה של קו הרקיע של דובאי.

במסלול זה עומדים לרשות רוכבי האופניים בדובאי מספר שירותים, כמו שירותים ומקלחות, מכונות עם כיבוד קל, ספסלים למנוחה ועוד.

השוואת מחירים להשכרת אופנוע בדובאי

נעזרנו במנוע החיפוש של בייקסבוקינג כדי לערוך השוואת מחירים להשכרת אופנוע לדובאי ולקבל סדר גודל לגבי המחירים של עסקאות נבחרות. אם אתם מעוניינים לדעת כמה תעלה העסקה המתאימה לכם, תוכלו לערוך השוואת מחירים בעצמכם כבר עכשיו, בעזרת תיבת החיפוש שמופיעה לנוחיותכם בעמוד זה.

בהשוואת המחירים שערכנו לתחילת אוקטובר, המחיר הכי זול לאופנוע ליום אחד התחיל מכ-126.10 אירו, עבור דגם האופנוע האיכותי ב.מ.וו F800GS.

מחירי השכרת אופנוע בדובאי לשבוע החלו מכ-814.80 אירו (גם הפעם המחיר הכי זול היה עבור אותו הדגם של ב.מ.וו). דגמים נוספים שקיבלנו בהשוואת המחירים: קטנוע ימאהה TMAX, אופנוע ב.מ.וו R1200GS אדוונצ'ר, טרקטורון ATV, אופנועי שטח KTM ועוד.

שימו לב: המידע, התנאים, המחירים והדגמים הזמינים נבדקו נכון למועד כתיבת הכתבה ועשויים להשתנות.

אם מצאתם השכרת אופנוע בדובאי שמתאימה באופן מושלם לחופשה שלכם, מומלץ לשריין את ההזמנה ולהגיע לחופשה בראש שקט.

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.

רכישת דירהם של האמירויות
מידע כללי

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

בכתבה זו תוכלו למצוא את מידע על הדרכים היעילות ביותר לקנות דירהאם – הכסף של איחוד האמירויות הערביות – בדרך לחופשה בדובאי, כך שתוכלו להגיע לחופשה בראש שקט. כאן תוכלו למצוא קישור להזמנת דירהאם אמירתי לשדה התעופה, הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לרכוש מט"ח לקראת החופשה שלכם.