דובאי 2023 – כל מה ששווה לעשות

דובאי 2023 – כל מה ששווה לעשות

הנהלת האתר

הנהלת האתר

כמה פעמים שמעתם את השם 'דובאי' בשנתיים האחרונות? הרבה, גם אנחנו. לא מבינים על מה ההתלהבות הגדולה? אנחנו דווקא כן. דובאי לא סתם אחד היעדים המדוברים ביותר היום, היא מציעה מגוון עצום של אטרקציות תיירותיות שוות ביותר שיפוצצו לכם את הזיכרון של המצלמה.
מדובר גם באחד היעדים שידברו פשוט לכל המשפחה, אם מדובר בגלגל ענק, ביקור באקווריום מטורף, תצפיות משגעות, טיולי ג'יפים ועוד כל כך הרבה אפשרויות נוספות.

דובאי היא ללא ספק היעד האטרקטיבי ביותר ובהחלט היעד הבא בשבילכם.

כל האטרקציות השוות ביותר שיש לדובאי להציע

לפני שתקראו את ההמשך, חשוב מאוד שתתכוננו להתחיל לתכנן כבר את הטיול הבא שלכם. ישנה כמות עצומה של אטרקציות בדובאי שכבר הפכו לידועות בכל העולם, והאמת שדובאי בהחלט מוכיחה את עצמה בכל מה שקשור באטרקציות ויצירת עניין לכל אחד, בכל גיל עם כל תחביב. נשמע מפוצץ ואפילו כמעט ולא אמין, אבל אחרי שתקראו על האטרקציות החמות והפופולריות ביותר בדובאי, תבינו שכנראה מישהו פה עלה על משהו.

אז אילו אטרקציות בדובאי לא תרצו לפספס?

  • תצפית מטריפה ממגדל בורג' חליפה – מדובר באחת התצפיות שלא תרצו להחמיץ. מגדל בורג' חליפה זהו מגדל מאוד מפורסם בעיקר בזכות העובדה הקטנה שהוא המבנה הגבוה ביותר בעולם (!). במחיר שווה ביותר של החל מ-43 יורו לאדם תוכלו לעמוד על המגדל הגבוה בעולם ולקבל הצצה מעין הציפור על דובאי כולה.

  • מוזיאון העתיד – אם אתם יותר בקטע של מדע, טכנולוגיה ועתידנות. או שבא לכם לתפוס את הראש ולפעור את הפה שוב ושוב – זה המקום בשבילכם. זהו מבנה מרשים ביותר שנבנה לא מזמן, הבנוי בצורת עין ומשובץ אלפני חלונות בצורות כתב ערבי. התיאור הזה לא מתקרב במילימטר לדבר האמיתי ובשורה התחתונה, פשוט צריך להיות שם בשביל להבין. בתוך המבנה יש 5 קומות של תערוכות מטריפות העוסקות בנושאים כמו הנדסה ביולוגית, מציאות מדומה, החלל החיצון ועוד שלל טכנולוגיות עתידניות הנמצאות הרבה מעבר לדמיון.

  • סקי דובאי, פארק שלג מקורה – שלג בדובאי? שלג בדובאי. אם שאלתם את עצמכם בהתנשאות איך כבר אפשר להפתיע, אז דובאי מתנדבת לענות ראשונה. מדובר באחת האטרקציות שמושכות לא מעט מטיילים נרגשים. פארק השלג ש דובאי זהו מתחם ענק המעוצב ובנוי כולו כאתר סקי ומתפקד כאתר סקי ממש לכל דבר ועניין. המתחם מתאים לכל המשפחה, תוכלו למצוא שם מסלולי סקי מקצועיים וגם מגלשות ומזחלות סקי שיתאימו לילדים ולא יהיו פחות מיוחדות. במתחם ישנה אטרקציה אחת שהצליחה ליצור באז רציני והיא בלוני ענק שניתן להיכנס לתוכם ופשוט להתגלגל איתם כל הדרך למטה.

  • האקווריום של דובאי – באטרקציה הזו חבויות למעשה שתי אטרקציות. בדובאי עומד אחד הקניונים הגדולים בעולם שהוא ללא ספק חוויה בפני עצמה כאשר דרכו ניתן להגיע לאקווריום עצום וחווייתי, המציע צפייה מהפנטת בכ-33,000 זני דגים שונים, מאות כרישים מסוגים ומינים שונים ועוד לא מעט פעילויות שיתרחשו שם ממש בתוך אחד האקווריומים המושקעים ביותר בעולם.

דובאי מציעה עוד הרבה מאוד אטרקציות שונות ותדאג שלא יהיה לכם משעמם אפילו לא דקה אחת במהלך הטיול. כדאי לקרוא על עוד הרבה מאוד אטרקציות ולהגיע מוכנים להרבה מאוד הפתעות.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.