מדוע אסור לוותר על ביטוח נסיעות לדובאי?

מדוע אסור לוותר על ביטוח נסיעות לדובאי?

ביטי פלוס

ביטי פלוס

מאז שנחתמו הסכמי אברהם בין ישראל לבין ארבע ממדינות המפרץ הפרסי בשנת 2020, הפכו מדינות אלו ליעדים פופולאריים עבור ישראלים רבים המבקשים לנפוש ולטייל או לעשות בהן עסקים עם גורמים מקומיים. אנחנו יכולים למצוא עדות לכך במספר הטיסות השבועיות היוצאות משדה התעופה בן גוריון ונוחתות באותן מדינות, וכמובן בעובדה שהטיסות מלאות נוסעים, עד כדי כך שקשה מאוד למצוא כרטיס זמין לטיסה קרובה. אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור ישראלים מבין ארבע המדינות, היא איחוד האמירויות, בפרט מדובר על אמירות דובאי ועל בירתה דובאי. מדובר על עיר אשר מושכת אליה הרבה ישראלים בזכות האטרקציות האינסופיות השוכנות בה, העושר הרב הנשקף ממנה והתחושה שמדובר בעיר העתיד. לכך צריך להוסיף את קבלת הפנים החמה מאוד של המקומיים, הן כלפי תיירים בכלל והן כלפי תיירים ישראלים בפרט. כל מי שמעוניין לבקר בדובאי צריך לזכור שעליו לעשות ביטוח נסיעות לאיחוד האמירויות לפני שהוא יוצא מהארץ. בדיוק כמו שהוא עושה לפני יציאתו מהארץ ליעד באירופה או לכל יעד אחר. עצם העובדה שמדובר על מדינה השוכנת במרחק שלוש שעות מישראל, איננה אמורה להשפיע על ההחלטה.

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות ובפרט מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לדובאי?

לפני שנסביר מדוע חשוב כל כך לעשות ביטוח נסיעות לדובאי, נסביר בקצרה מה זה בכלל ביטוח נסיעות, מה הוא כולל ולמה אסור לצאת מהארץ בלעדיו. ביטוח נסיעות מאפשר לנו ליהנות מכיסויים עבור שירותים רפואיים שונים שנקבל בארץ היעד אליה אנחנו טסים ובה אנחנו שוהים, אם חס וחלילה, נחלה, נפצע, או כל דבר אחר שעלול לפגוע בבריאות שלנו ולדרוש טיפול מיידי במקום. בין השירותים הרפואיים שאנחנו יכולים לקבל עליהם כיסויים בעזרת פוליסת ביטוח נסיעות אפשר למצוא ניתוחים, אשפוזים, בדיקות, צילומים, פגישות עם רופאים וכל סוג אחר של טיפול שאנחנו נדרשים לקבל, כולל חילוץ והצלה וכן הטסה לארץ במקרה הצורך. כמובן שהכיסוי יהיה בהתאם לתנאי הפוליסה וכן בהתאם לפרמיה שנשלם. ככל שהפוליסה תהיה יותר רחבה ונשלם עליה יותר, כך הכיסויים יהיו גבוהים יותר. חשוב לציין, מלבד כיסויים בעניינים רפואיים הרי שהפוליסה גם מכסה ביטוח לכבודה אובדן, גניבה או פגיעה במזוודות וציוד אישי (רכוש). הכל בהתאם לתנאי הפוליסה, לסוג הכיסויים שהיא כוללת ולעלות הפריטים עבורם אנחנו מבקשים לקבל החזר כספי. חשוב לעשות ביטוח נסיעות לדובאי, מעבר לסיבות הרגילות, גם מאחר ומדובר במדינה לא זולה בוודאי מבחינת טיפולים רפואיים. אם חס וחלילה יקרה לנו משהו ונצטרך לקבל טיפול ולשלם עליו, הרי שמדובר בהוצאה כספית לא קטנה. בעזרת פוליסת ביטוח נסיעות, נוכל לפנות אל חברת הביטוח ולקבל החזר על העלויות השונות. לפני שנסיים חלק זה, חשוב להדגיש את הפוליסה יש לרכוש לפני שיוצאים מהארץ והיא צריכה להיות תקפה למשך כל זמן שהותנו בחו"ל. אם אנחנו מאריכים את השהות, אזי שיש להאריך גם את משך זמן הפוליסה.

איך רוכשים פוליסה וכיצד נקבל החזרים?

בשביל לרכוש פוליסה, יש לפנות אל סוכנות הביטוח אנגלמן, שם צוות הסוכנים ידע להתאים עבורנו פוליסה מתאימה על פי הצרכים והתנאים שעומדים לרשותנו. נוכל לקבל הצעות עבור פוליסות נסיעות חו"ל המתאימות לנו באופן ספציפי. במידה ונידרש לממש את הפוליסה, יש לשמור את כל המסמכים הרפואיים וכן את כל הקבלות על ההוצאות השונות שביצענו, בשביל שנוכל לקבל החזרים כספיים מתאימים מחברת הביטוח, על פי תנאי הפוליסה ובהתאם למה שסוכם מראש.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.