וודאו שזה בפנים: מה צריך לכלול ביטוח נסיעות לדובאי?
הכפר הגלובלי דובאי

וודאו שזה בפנים: מה צריך לכלול ביטוח נסיעות לדובאי?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

וולקאם טו דובאי: כך תהיו בטוחים בטיול המתוכנן שלכם לדובאי • המומחים של 'הירשוביץ פתרונות' עם המדריך המלא לרוכשים ביטוח נסיעות לדובאי

ביטוח נסיעות לדובאי נחשב בעיני רבים מאיתנו כעוד משימה פשוטה בצ'ק ליסט לפני החופשה הבאה שלנו בחו"ל. אבל זה לא. כלומר, לא מדובר במשימה מורכבת, אבל בהחלט כזו שאמורה להיות מחושבת. מחושבת מאוד אפילו.

בעידן של היום, כשהטכנולוגיה שולטת על חיינו, הורגלנו על ידי תאגידי ענק שכל מוצר אפשרי קונים אונליין בקליק. הבעיה היא שזה הגיע גם לביטוחי הנסיעות לדובאי. ולמה מדובר בבעיה? כי ביטוח נסיעות לדובאי הוא לא בגד משיין או גאדג'ט מעלי-אקספרס ואייפון מאמזון. מדובר ברכישת כיסוי לחיים ולרכוש שלנו. והדבר האחרון שנרצה זה לגלות שגם שילמנו וגם לא קיבלנו הגנה.

נכון להיום אין שום טכנולוגיה של השוואת מחירי ביטוח נסיעות לדובאי, שיודעת לקרוא ולנתח את פוליסת הביטוח לפרטי פרטים. התוצאה היא שאנחנו חושבים שחסכנו 10 דולר כשבחרנו בביטוח הזול שמציע לנו מועדון כרטיס האשראי, אבל בפועל ייתכן שאין לנו בכלל ביטוח. למה? כי מתברר שהפוליסה שלהם מחריגה אותנו בגלל מצב רפואי מסוים, בגלל הריון או בגלל סיבה אחרת.

במקרים אחרים הפוליסה כן מגנה עלינו, אבל היא דורשת מאיתנו לשאת ב"השתתפות עצמית" מסוימת במקרה תביעה. ועוד לא דיברנו על מהירות הטיפול בתביעות ומי בדיוק נמצא שם בשביל לטפל עבורנו בתביעה (לא. אנחנו לא מדברים על המתנה של שעה במוקד טלפוני שעובר למוקד הודעות…).

ביטוח נסיעות לדובאי חייבים לרכוש באמצעות איש מקצוע. כזה שאינו רק מוכרן של ביטוחים, אלא גם מבין את התחום לעומק. כזה שיודע לפרט בדיוק מה גבולות האחריות של כל מבטח. כמה ההשתתפות העצמית ומה החריגים בפוליסה. כן. מדובר בכל הכוכביות הקטנות שאנחנו מפספסים בכל נסיעה, ואז, פתאום, מגלים באמצע המדבר האמירתי שאין עם מי לדבר. אולי יבוא איזה שליח חב"ד לעזור. משיח, כבר אמרנו?

את המומחה הזה מצאנו ב'הירשוביץ פתרונות'. מדובר בסוכנות ביטוח ותיקה ואמינה שמלווה מדי שנה עשרות אלפי ישראלים הטסים לחו"ל למטרות שונות. מחלקת ביטוחי הנסיעות לחו"ל של 'הירשוביץ פתרונות' מנוהלת על ידי מומחים בעלי שם וביכולתם להשיג פתרונות ייחודיים לרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל.

כך לדוגמה, חולים, קשישים, מבוגרים ואפילו מושתלי איברים – כל מי שנתקל עם הסירוב של חברות הביטוח, מוצא את הפתרון ב'הירשוביץ פתרונות'. הסדר מיוחד שהשיגה 'הירשוביץ פתרונות' אף מוזיל משמעותית את מחיר ביטוח הנסיעות לקהלים הללו, שבדרך כלל נדרשים לשלם סכומים לא מבוטלים לחברות הביטוח על מנת שיסכימו לבטח את הנסיעה.

אז אם אתם מתכננים טיול לדובאי, אל תשכחו שאת ביטוח הנסיעות רוכשים רק אצל המקצוענים. ומקצוענים תמצאו רק ב'הירשוביץ פתרונות'.

אגב, טיסות לדובאי, כן שווה לכם לחפש באינטרנט. ברשת תוכלו למצוא מנועי חיפוש רבים שמשווים מחירים ומוצאים את הדילים המשתלמים ביותר. אתר "קליק אנד פליי" לדוגמה, משווה בין מעל 1,200 חברות תעופה ועשרות מיליונים של מקומות לינה ומוצא את החופשה הכי משתלמת בדובאי. 

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.