הטיול לדובאי שייקח אתכם למסע חוויתי במיוחד
אקווה פאן – פארק מתנפחים על המים

הטיול לדובאי שייקח אתכם למסע חוויתי במיוחד

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מאז כוננה ישראל יחסים דיפלומטיים עם איחוד האמירויות, הפכה דובאי הנחשבת לאחד מהיעדים המבוקשים ביותר, למועדפת ע"י ישראליים רבים.

לאורך השנים, הפכה דובאי ליעד אקזוטי, שמשלב את המראה המדברי עם דיונות אינסופיות לצד אזור שלא מפסיק להתפתח. דובאי שנחשבת לעיר התיירותית ביותר באיחוד האמירויות הינה מודרנית, עשירה, משגשגת ובעלת אטרקציות מגוונות שמתאימות לכל גיל ולכל עניין.

כאשר נערכים מראש ולומדים מה לראות ומה לעשות בדובאי, יכולים ליהנות מחוויה סופר מיוחדת. אולם כדי להגיע לזה, אפשר לגלות שתהליך הבחירה והסינון של בחירת הפעילויות יכולה להפוך למטרד לפעמים. מצד אחד אנחנו רוצים להספיק כמה שיותר, אבל מצד שני יש לנו גם מגבלה של זמן ותקציב. בנוסף, קשה לדעת מה לסגור ודרך מי ואיפה הכי בטוח.

בהתאם לכך חברות תיירות רבות מצטרפות לטרנד ובונות טיול מאורגן לדובאי ואיחוד האמירויות שיכלול את הטוב ביותר שיש למקום לעיר להציע. זהו הטיול שלוקח אתכם למסע חווייתי, מרתק ומרהיב, באחד מהיעדים המהממים והמסקרנים בעולם.

יתרונות נוספים שבטיול מאורגן בדובאי

כאשר יוצאים עם חברה שמתמחה במקום, נהנים מהרבה יתרונות. לא רק שנהנים מתחושת בטיחות וביטחון אישי, אלא גם מספיקים לחוות ולעשות הרבה יותר. כל מהלך הטיול תוכנן מראש: לאן נוסעים, אילו אטרקציות, באילו מלונות ישנים – כל התשובות בפנים. לא צריך להתאמץ בכדי לאסוף מידע, להשוות בין מלונות, להתחיל להזמין פה ולהזמין שם. גורם אחד מטפל עבורכם בכל החוויה כולה.

שימו לב שאתם יכולים להצטרף לחוויה באורך הרצוי לכם, בין אם זה טיול באורך ארבעה ימים למשל, ובין אם זה טיול ארוך יותר, של שישה ימים. בכל מקרה, בזכות מדריך מיומן ותכנון מדוקדק, תספיקו לטעום, לחוות וליהנות מהרבה מאוד דברים שיש לדובאי להציע: סיורים ואטרקציות, מוזיאונים והיסטוריה, שיט ומסגדים ועוד.  

ספארי במדבר

המון אטרקציות מאפיינות את דובאי המודרנית. למשל מגדל בורג' חליפה שהוא גורד השחקים הכי מרשים וגבוה שקיים בעולם. להגיע למרפסות התצפית ולהביט מסביב, זו חוויה רבת עוצמה. לא רחוק משם,יש את המזרקות של דובאי – מדובר במופע נפלא המשלב מים, צלילים ואורות צבעוניים ששוטפים את האגם.

לצד האטרקציות הללו, אי אפשר שלא לצאת למסע ג'יפים אל המדבר. זה מתבקש אפילו. ספארי מדברי לוקח את כל המשתתפים, להכיר את המקום שממנו צמחו האמירויות העתיקות.

ברכבי שטח עם נהגים מנוסים, עוזבים את העיר המודרנית וממשיכים אל דיונות החול הציוריות, אל השלווה והיופי של המרחבים העצומים שסובבים את דובאי.

מדובר בניגוד מרהיב לעיר המודרנית עם הקניונים והמותגים. וזה מה שנותן פרופורציות אחרות לטיול. כמובן, שזה כולל אירוח בדואי אותנטי – מה שנחשב למסורת ארוכת שנים ומכובדת.

בין מסגדים, מוזאונים ואטרקציות

בשביל לקבל חוויה עוצמתית יותר מדובאי, שימו לב מה עוד משולב בטיול.

בין היתר:

  • ביקור בשווקים אותנטיים ומרהיבים כגון שוק הדייגים של אבו דאבי ושוקי הזהב והתבלינים של דובאי.
  • התרשמות מכל מה שיש לאיי הדקלים של דובאי להציע. אלה איים מלאכותיים ייחודיים בעולם, הן בעיצוב והן בגודלם.
  • סיורים באזור העתיק של העיר ומשם להמשיך לחופים המרהיבים או לערוך שיט בתעלות ובמרינות.
  • שיט במרינה, הרובע ההיסטורי, שיט באברה.
  • ביקור בגן הקסום ובכפר הגלובלי.
  • תוכלו גם לבקר במסגדים מדהימים וביניהם מסגד שיח' זאיד הלבן שנחשב למסגד הגדול באיחוד האמירויות.
  • ביקור במוזיאון הלובר המפורסם.

מומלץ להשאיר קצת זמן לקניות. מרכזי הקניות הענקיים של דובאי יסחררו אתכם מרוב השפע.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.