מוניות בדובאי – מדריך למטייל
מוניות בדובאי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

הנהלת האתר

הנהלת האתר

אם תמיד חלמתם להגיע לדובאי, מהערים המיוחדות והיוקרתיות בעולם, הסכמי אברהם, ופתיחת שמי המזרח התיכון לטיסות מישראל לאיחוד האמירויות, מאפשרים לכם להגשים כעת את החלום, ולבקר במקומות שעד לא מזמן היו סגורים בפנינו, כמו בורג' חליפה, או איי הדקלים המרהיבים.

כולנו מכירים את ההרגשה של נחיתה ביעד בו אנחנו מתכננים להעביר חופשה מפנקת: אחרי שעות ארוכות בנתב"ג, שעות של טיסה, בדיקת דרכונים ואינספור תורים והמתנות, אנחנו סוף כל סוף יוצאים משדה התעופה, וכל מה שמתחשק לנו הוא להגיע כמה שיותר מהר למלון, להתמקם בחדר, להתרענן ולהתחיל בחופשה. הדרך הנוחה, היעילה והמשתלמת ביותר להשיג זאת היא שימוש בשירותי הסעה משדה התעופה לבית המלון.

העברות משדה התעופה בדובאי למלון

בעזרת שירותי חברת קיווי טקסי, חברה בינלאומית הפועלת מול חברות מוניות מקומיות, תוכלו להזמין באינטרנט, עוד בעודכם בארץ, הסעה משדה התעופה בדובאי למלון שלכם בעיר, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלכם. לנוחיותכם, צירפנו כאן את מנוע החיפוש של קיווי טקסי להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי (ובחזרה), ולהזמנת נסיעות נוספות בין יעדים שונים באיחוד האמירויות תוך כדי החופשה:


מנוע החיפוש של קיווי טקסי מאפשר לכם לבחור את סוג הרכב, את התוספות הנדרשות (למשל: מושב בטיחות לילדים) ועוד אלמנטים שיקלו על הנסיעה הראשונה שלכם בדובאי. מחיר הנסיעה יהיה ידוע לכם מראש, כך שלא יהיו לכם הפתעות, ובמידת הצורך, יעמוד לרשותכם מערך שירות הלקוחות של קיווי טקסי.

חופשה בדובאי – עוד מידע חשוב

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה בדובאי, תבטיח לכם גם, שהנהג עוקב אחר פרטי הטיסה שלכם, ובמידה וחלים שינויים בלוחות הזמנים, הוא יתאים את הגעתו לשדה התעופה למועד הנחיתה בפועל, מבלי שתצטרכו לעדכן אותו במיוחד, ובכל מקרה, כאמור, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל מקרה בו משהו משתבש.

הזמנת שירותי קיווי טקסי באיחוד האמירויות – איך עושים זאת?

חברת קיווי טקסי מאפשרת לכל אדם בעולם לבצע חיפוש מקוון למציאת שירותי מוניות ביעדים שונים ברחבי הגלובוס. ברגע שקבעתם את מסלול הטיול שלכם בדובאי ובמקומות נוספים אותם תרצו לראות במהלך החופשה, תוכלו להיכנס אל מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, להקליד את התאריך של כל נסיעה, נקודת המוצא ואת היעד אליו אתם שואפים להגיע, ובמידת הצורך גם להשתמש בחיפוש המורחב על מנת לחפש מכוניות המתאימות לצרכים מיוחדים של הנוסעים (כמו למשל, רכב להסעת קבוצה גדולה). כאמור, מומלץ להזמין, קודם כל, נסיעה משדה התעופה בדובאי לבית המלון ונסיעה מהמלון לשדה התעופה ביום החזרה לארץ. בנוסף, תוכלו להזמין בקיווי טקסי נסיעות נוספות לערים נוספות באיחוד האמירויות או ליעדים תיירותיים אחרים אליהם אתם מתכננים להגיע במהלך החופשה.

לאחר שתמלאו את הפרטים הראשוניים, בתוך מספר שניות, מנוע החיפוש של קיווי טקסי יציג בפניכם את כל האפשרויות לשירותי מוניות, על פי הדרישות שהזנתם. כמובן חשוב לשים לב, שמנוע החיפוש של קיווי טקסי מתייחס לסוגי המכוניות והמוניות, בהתאם לזמינות של נהגי המוניות וחברות המוניות, כמו גם לדרישה והביקוש של תיירים. מנוע החיפוש יציג בפניכם את כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות, נכון ליום החיפוש, ולצד כל תוצאה יציג לכם מידע שיעזור לכם להבין מה האפשרות המותאמת ביותר לצרכים שלכם: כמות הנוסעים והמזוודות בכל כלי רכב, עלויות הנסיעה ואפילו זמן הנסיעה הממוצע – הכול בצורה שקופה ונוחה להבנה.

בשלב הבא תתבקשו לבחור את המונית איתה אתם רוצים לנסוע ולבצע הזמנה. יש לכם אפשרות לבצע תשלום מלא ומאובטח בכרטיס אשראי, דרך מנוע קיווי טקסי המופיע בדף זה, ובכך לדעת מה לרשום בסעיף ההוצאות על העברות למלון בדובאי ועל נסיעות נוספות שאתם מתכננים לבצע במהלך החופשה, ולצאת לדובאי בראש שקט בכל הנוגע לנסיעות הללו. במידה ואתם מעדיפים להיות גמישים לגבי התוכניות שלכם במהלך הטיול, ולחכות עד שתגיעו לדובאי לפני שאתם מתאמים נסיעות ליעדים שונים, חברת קיווי טקסי מאפשרת לכם להזמין מוניות עם אותו מנוע החיפוש גם מהטלפון הנייד שלכם, בכל מקום ובכל שעה של היום.

קיווי טקסי מציעה שירותי מוניות פרייבט, מוניות פרימיום ואפילו מיניבוסים בגדלים שונים. כלומר, תוכלו לצאת מדובאי לטיולים באיחוד האמירויות, בהרכבים שונים של קבוצות מטיילים. במידה ואתם נוסעים עם קבוצה שיש בה אדם עם צרכים מיוחדים, תינוקות או אנשים מבוגרים במיוחד, תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של חברת קיווי טקסי, והחברה תעשה כל מאמץ למצוא לכם שירותי הסעה עם התאמות ייחודיות לצרכים שלכם: כיסאות בטיחות לילדים, רכבים מותאמים לכיסאות גלגלים או רכבים גדולים במיוחד.

תחבורה ציבורית בדובאי

מיד עם הנחיתה בדובאי תבחינו בהבדלים בין החיים מוכרים לנו לבין חיי המקומיים בעיר היוקרתית. רוב תושבי דובאי לא משתמשים בשירותי תחבורה ציבורית בשגרת היומיום שלהם. רמת החיים הגבוהה בדובאי ותשתיות הכבישים האיכותיות מאפשרות לאזרחי איחוד האמירויות להשתמש בעיקר במכוניות פרטיות. גם אתם, כתיירים, תוכלו לבחור באפשרות של השכרת רכב פרטי בדובאי, ובכך לחסוך לעצמכם את הצורך בשימוש בתחבורה ציבורית. עם זאת, לא כולם אוהבים לנהוג במדינה זרה ובכבישים לא מוכרים, ובנוסף, כדאי גם לזכור, שלמרות התחממות היחסים, איחוד האמירויות היא עדיין מדינה מוסלמית מסורתית יחסית, ועבירה על החוקים המקומיים, וביניהם גם חוקי התנועה, עלולה לגרום לסיבוכים שעדיף להימנע מהם. לכן, תיירים רבים המגיעים לדובאי, מוותרים על האפשרות של השכרת רכב, ומעדיפים להשתמש ברשת התחבורה הציבורית החדישה של העיר.

במרכז דובאי, פועלת רשת רכבות מהירות ומתקדמות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. יהיה לכם קל מאוד להתמצא במערכות הרכבת, הידידותיות לתיירים, ולהגיע בקלות ממקום למקום במרכז העיר. זמני הפעילות של שירותי המטרו הם בדרך כלל קבועים, בכל ימות השבוע, כולל סופי השבוע. ישנם שני קווים שפועלים בתוך דובאי על מנת להציע שירותי הסעת המונים – קו אדום עם 29 תחנות, וקו ירוק עם 20 תחנות. בשנה הקרובה עתיד להיפתח קו נוסף, קו המטרו הכחול של דובאי, שיוסיף למסלול יעדים נוספים בדובאי.

עם זאת, חשוב לדעת, שבמידה ותרצו לצאת מדובאי ליעדים נוספים באיחוד האמירויות, תצטרכו לחשוב על פתרון אחר, משום שבאיחוד האמירויות לא פועלים שירותי רכבות בינעירוניים.

מחירי מוניות בדובאי

על מנת לתת לכם מושג על סדרי הגודל של ההוצאה על מוניות בדובאי, ערכנו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי מספר חיפושים של נסיעות שרלוונטיות לתיירים רבים המבקרים בעיר, ושאותן תוכלו להזמין מבעוד מועד, עוד לפני שתעלו על הטיסה לדובאי.

שימו לב, שהמחירים נכונים למועד כתיבת הכתבה, והם עשויים להשתנות מעת לעת. לכן, כאמור, מדובר במידע שמטרתו לתת לכם מושג לגבי המחירים. על מנת לדעת כמה תעלה לכם הנסיעה בפועל, תצטרכו לבצע חיפוש דומה בסמוך למועד החופשה בדובאי.

שירותי נסיעה במוניות משדה התעופה בדובאי, לעיר דובאי

בבואכם אל שדה התעופה של דובאי, ניתן להזמין מראש מונית קיווי טקסי על מנת להגיע אל מרכז העיר במהירות ובבטיחות. שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי הם שירותים שפועלים לאורך כל שעות היממה והם מאפשרים לכם להגיע תוך פרק זמן של 45 דקות, אל מרכז העיר. גם אם לא הזמנתם מבעוד מועד את הנסיעה שלכם אל בית המלון, ניתן להזמין מוניות בלחיצת כפתור, ולקבל שירות מהיר ואמין. לחילופין, במידה וביצעתם הזמנה מראש, ימתין לכם נהג המונית במועד הנחיתה המשוער, באולם קבלת הנוסעים, עם שלט ועליו שמכם, בכדי לאסוף את כלל המטיילים אל בית המלון, לתחילת החופשה המפנקת.

אלו הם תעריפי הנסיעה של חברת קיווי טקסי, לנסיעות במוניות השונות מנמל התעופה של דובאי, אל מרכז העיר:

  • מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 37 דולר.
  • מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 36 דולר.
  • מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 35 דולר.
  • מכונית מיניוואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 40 דולר.
  • מיניבוס לשבעה נוסעים –כולל שבע מזוודות, 50 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – כולל 13 מזוודות, 80 דולר.
  • מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 101 דולר.
  • מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 106 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות – 120 דולר.
  • מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 65 דולרים.

שירותי נסיעה במוניות ממרכז העיר דובאי לאזור נמל ראשיד ואי הדקלים

נמל ראשיד ואי הדקלים הם מהסמלים הכי מוכרים של דובאי. מדובר ביצירת מופת הנדסית, אשר נראית למרחקים, ומהווה סמל לסגנון הבנייה השאפתני המאפיין את העיר. בשביל לצאת לטיול יומי באזור הנמל ואי הדקלים, אתם יכולים להיעזר בשירותי חברת מוניות קיווי טקסי.

להלן תעריפי הנסיעה של מוניות החברה ממרכז העיר דובאי אל אזור הנמל, כאשר זמן הנסיעה הממוצע הוא 35 דקות:

  • מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 32 דולר.
  • מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 38 דולר.
  • מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 42 דולר.
  • מכונית מיניוואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 38 דולר.
  • מיניבוס לשבעה נוסעים – כולל שבע מזוודות, 75 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים –כולל 13 מזוודות, 80 דולר.
  • מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 86 דולר.
  • מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 110 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 120 דולר.
  • מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 72 דולר.

שירותי נסיעה במוניות ממרכז דובאי אל אל בארשה

דובאי ידועה, בין היתר, במרכזי הקניות והשופינג היוקרתיים שנמצאים בה. מרכז הקניות אל בארשה נבנה בהתאם למסורת הבנייה בדובאי, והוא שוכן כולל מבנים מרהיבים ועוצרי נשימה. זהו אחד ממרכזי הקניות הכי יוקרתיים ומושקעים על פני תבל, והוא מספק חוויית קניות יוצאת דופן של מותגי על מהשורה הראשונה. זמן הנסיעה הממוצע בין מרכז העיר דובאי לאזור הקניונים של אל בארשה הוא כ-25 דקות.

אלו הם התעריפים של חברת קיווי טקסי נסיעה בכל סוגי המכוניות הקיימים בחברה:

  • מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 42 דולר.
  • מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 48 דולר.
  • מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 54 דולר.
  • מכונית מיניוואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 48 דולר.
  • מיניבוס לשבעה נוסעים – כולל שבע מזוודות, 72 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – כולל 13 מסעדות, 80 דולר.
  • מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 86 דולר.
  • מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 86 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 96 דולר.

מוניות מדובאי למרכז העיר אבו דאבי

במדינה כמו איחוד האמירויות, אשר מורכבת מכמה וכמה מדינות קטנות יותר, אין צורך לעלות על מטוס כדי לעבור מדובאי לערים גדולות אחרות. אם החלטתם לנצל את ההזדמנות, ולצאת מדובאי לטיול באחת הערים המיוחדות ביותר באזור המפרץ, אבו דאבי, תוכלו להזמין את הנסיעה דרך המערכת של קיווי טקסי. אבו דאבי היא עיר של אושר ועושר, הוד והדר, ובעיקר פאר, שלא מוכר לנו מהחיים בישראל. חברת קיווי טקסי מאפשרת לכם לקבל שירותי מוניות בין אבו דאבי לדובאי, במשך כל ימות השנה. זמן הנסיעה הממוצע מדובאי לאבו דאבי במונית של חברת קיווי טקסי הוא כשעה וארבעים דקות.

להלן התעריפון של חברת קיווי טקסי, לנסיעות במוניות מדובאי למרכז אבו דאבי:

  • מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 84 דולר.
  • מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 82 דולר.
  • מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 89 דולר.
  • מכונית מיניוואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 89 דולר.
  • מיניבוס לשבעה נוסעים – כולל שבע מזוודות, 107 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – כולל 13 מזוודות, 372 דולר.
  • מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 124 דולר.
  • מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 144 דולר.
  • מיניבוס לשישה עשר נוסעים ושש עשרה מזוודות, 390 דולר.
  • מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 159 דולר.

שירותי נסיעה במוניות מדובאי לנמל התעופה של אבו דאבי

גם אם את מרבית החופשה שלכם באיחוד האמירויות העברתם בדובאי, יתכן והטיסה שלכם בחזרה לארץ תצא דווקא משדה התעופה של אבו דאבי. גם במקרה זה, שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי יכולים להביא אתכם ממרכז העיר דובאי אל נמל התעופה של אבו דאבי, בקלות וביעילות. על מנת להבטיח שתוכלו להזמין הסעה ברכב המותאם ביותר לצרכים שלכם, מומלץ לבצע את הזמנה כמה שיותר מוקדם ולשריין את הרכב מבעוד מועד. זמן הנסיעה הממוצע בין היעדים הוא כשעה ועשרים וחמש דקות.

אלה המחירים של שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי בין מרכז העיר דובאי, לנמל התעופה של אבו דאבי, נכון למועד כתיבת הכתבה:

  • מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 84 דולר.
  • מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 84 דולר.
  • מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 96 דולר.
  • מכונית מיניוואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 89 דולר.
  • מיניבוס לשבעה נוסעים – כולל שבע מזוודות 101 דולר.
  • מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 113 דולר.
  • מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 143 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 240 דולר.
  • מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 159 דולר.

נסיעה במונית מדובאי לעיר שרג'ה

עיר גדולה נוספת באיחוד האמירויות היא העיר שרג'ה, שעל אף שאינה מוכרת לנו כמו דובאי או אבו דאבי, היא עיר חשובה ומרכזית. זו היא העיר השלישית בגודלה וברמת הפופולריות שלה באיחוד האמירויות והיא מאכלסת מגוון רחב של מקומות תעסוקה, מקומות בילוי ותרבות ומרכזי תיירות מעניינים במיוחד. שירותי קיווי טקסי יוכלו לשמש אתכם על מנת לצאת מדובאי ליום טיול בעיר שרג'ה. זמן הנסיעה הממוצע בין מרכז העיר דובאי לבין העיר שרג'ה הוא כ-50 דקות.

אלו הם תעריפי חברת קיווי טקסי לנסיעה במוניות החברה:

  • מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 54 דולר.
  • מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 78 דולר.
  • מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 86 דולר.
  • מכונית מיניוואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 110 דולר.
  • מיניבוס לשבעה נוסעים – כולל שבע מזוודות, 90 דולר.
  • מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 101 דולר.
  • מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 90 דולר.
  • מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 144 דולר.

כאמור, כל המחירים המופיעים בכתבה זו נכונים ליום כתיבת הכתבה, ונועדו לספק סדרי גודל בלבד. על מנת לדעת כמה יעלו לכם הנסיעות המופיעות כאן, כמו גם נסיעות אחרות שאתם מעוניינים לבצע בעזרת קיווי טקסי במהלך החופשה בדובאי, תצטרכו להיכנס למערכת, למלא את הפרטים הרלוונטיים ולקבל את תעריף הנסיעה העדכני בסמוך למועדה.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

רכישת דירהם של האמירויות
מידע כללי

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

בכתבה זו תוכלו למצוא את מידע על הדרכים היעילות ביותר לקנות דירהאם – הכסף של איחוד האמירויות הערביות – בדרך לחופשה בדובאי, כך שתוכלו להגיע לחופשה בראש שקט. כאן תוכלו למצוא קישור להזמנת דירהאם אמירתי לשדה התעופה, הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לרכוש מט"ח לקראת החופשה שלכם.