דובאי עם ילדים

דובאי עם ילדים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

רבות דובר על דובאי מאז הרגע שהיא נפתחה למבקרים הישראליים. העיר הפכה בן לילה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים והחמים ביותר, ורבים מגיעים לשם בחודשי התיירות, מציפים את השווקים ונהנים מכל הטוב שיש לעיר להציע.

דובאי היא מיקס של יוקרה, שפע, אותנטיות וכיף. מבקריה יכולים ליהנות ממגוון רחב של מתחמי קניות ומזון, מסעדות, בתי קפה, אטרקציות מהנות ועוד. השפע הגדול הקיים בה הופך אותה לעיר אידיאלית עבור כל גיל ובכל הרכב, החל מיחידים וזוגות ועד להרכבים משפחתיים עם ילדים.

אם אתם חושבים לטייל השנה בדובאי עם ילדים, אנחנו רוצים לומר לכם שזהו רעיון מצוין! מאחר וישנו עניין רב בעיר, אתם יכולים לפלס לעצמכם את נתיב הטיול שיתאים לכם ולסגנן לכם אותו, בין אם תרצו חופשת בטן גב ובין אם חופשה מלאה באטרקציות ואדרנלין. הפעילויות הייעודיות לילדים הרבות שקיימות בעיר יאפשרו לכם להעניק חוויות בלתי נשכחות גם עבורם, וכך ליהנות מחוויית חו"ל מוצלחת לכל המשפחה.

בתי מלון לדובאי עם ילדים

  1. Rixos The Palm – מלון הממוקם באי הדקלים, ובסמוך לו ישנו חוף פרטי המוצע בחינם לאורחי המלון ולילדיהם. במלון ישנן אטרקציות חווייתיות ייעודיות לילדים, ביניהן מופע קסמים, משחקי ילדים כמו 'מצא את המטמון' וכן שיעורים חווייתיים העוסקים בבישול, באומנות ובספורט. מעבר לכך, לרשות הילדים במלון עומד אולם קולנוע המקרין סרטי ילדים לכל הגילאים.
  2. Jumeirah Beach Hotel – אחד מבתי המלון המוכרים והמרכזיים בעיר, ממוקם במרכז רצועת החוף של דובאי וקרוב לכל האטרקציות והמקומות הכי שווים בעיר. במלון יש מגוון פעילויות ייעודיות עבור ילדים, בטווח הגילאים 2-12, ביניהן שיעורי שחייה ובריכות, חדר לוגו, טרמפולינות, לימודי הרכבת עפיפונים, משחקי חברה ומשחקי מחשב. בסמוך למלון נמצא פארק המים Wild Wadi, שנמצא תחת אותה הבעלות ומשום כך מאפשר לאורחי המלון להגיע לשם במחיר מוזל ולפעמים גם בחינם. שירותי בייביסיטר ניתנים במועדון ייעודי לילדים עבור המעוניינים בכך.
  3. מתחם Dubai Parks Resorts- מתחם זה כולל שני בתי מלון ייעודיים, המתאימים לאירוח משפחות עם ילדים, וארבעה פארקי שעשועים גדולים ואטרקטיביים במיוחד עבור ילדים בכל מני גילאים.
  4. Raffles- אמנם מלון זה לא מוגדר רשמית כמלון לילדים כשאר בתי המלון, אולם משפחות ששהו בו ציינו שהוא בהחלט משרת את המטרה נאמנה. חדריו המרווחים והשירות האדיב שניתן מטעם הצוות מספק חווית שהייה נעימה וכיפית עבור משפחות, ועל כן ניתן גם ללון בו. המלון בנוי בצורת פירמידה, מה שהופך אותו למרשים וייחודי, וכן הוא ממוקם במרכז העיר בסמוך לאטרקציות השונות ולשדה התעופה שלה.

חודשים אידיאליים לנסיעה בדובאי

כמו בכל ארץ אחרת, גם בדובאי ישנם חודשים שעדיף לטוס בהם ביחס לאחרים.

בין החודשים מאי לאוקטובר נמשכת תקופת הקיץ בדובאי. בעוד בבוקר ובערב ישנו מזג אוויר חמים ונעים, בצהריים הטמפרטורות מתלהטות וכן יהיה עדיף לקיים אטרקציות בחלל מקורה או ממוזג. אפשרות נוספת היא ליהנות מאטרקציות מים מרעננות כמו פארקים, חופים וכו'.

בין החודשים נובמבר לאפריל נמשכת תקופת הסתיו, התקופה האידיאלית לטיול בגנים הפתוחים של דובאי, בשווקים ובפארקי השעשועים המהנים שבה.

העונה הכי פחות מומלצת לביקור הינה תקופת יולי אוגוסט, שכן זוהי התקופה החמה ביותר בשנה. הטמפרטורות עשויות להגיע ל43 מעלות ומעלה, סופות חול משתוללות דרך קבע וישנה לחות גבוהה שעשויה להעיק ולא לאפשר למטיילים ליהנות מהאטרקציות הכי שוות של העיר.  

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.