אבו דאבי עם ילדים

אבו דאבי עם ילדים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

רבים עשויים לטעות ולחשוב שאבו דאבי היא לא עיר שמיועדת לטיול עם הילדים, בטח כשהיא ממותגת כעיר שנייה בהיקף התיירות שלה באיחוד האמירויות הערביות אחרי דובאי. אלא שבפועל זה לא מדויק – גם העיר אבו דאבי מציעה למבקריה מגוון רחב של אטרקציות, לרבות אטרקציות משפחתיות והמון הנאה וכיף גם עבור הילדים.

האווירה באבו דאבי הינה אווירה שקטה ורגועה, כזו שתואמת בהחלט את אווירת הבילוי המשפחתי. היא משלבת בצורה הרמונית בין המורשת הבדואית המסורתית המאפיינת את המקום לבין אופי החיים העכשווי והמודרני. מבקרים המגיעים מן החוץ יכולים ממש להבחין בניגודיות המושלמת הזו, וליהנות משלל האטרקציות שנוצרו בעקבותיה. כך ניתן יהיה לטבול בחופי העיר, לסייר בין אתרי היוקרה שמתנוססים ברחביה, לבקר במוזיאונים ולהשתתף בפעילויות אקסטרים ואטרקציות שונות המצויות בעיר.

אילו אטרקציות עושים עם הילדים באבו דאבי?

אבו דאבי עם ילדים הולך להיות אחת מהחוויות המהנות והרגועות ביותר שתהיה לכם, שכן העיר שוקקת אטרקציות מגוונות שמתאימות לכל המשפחה.

  1. מסגד שייח זאיד

מסגד שייח זאיד מתפאר במראה מרהיב, יוקרתי ויפהפה. מדובר באחד מעשרת המסגדים המפוארים והגדולים ביותר בעולם, הוא ממוקם בפתח האי אבו דאבי וכל המבקרים בעיר רשאים להיכנס אליו באופן חופשי. במסגד מתקיימים מדי בוקר ואחר הצהריים סיורים מודרכים, אליהם ניתן להצטרף ללא עלות.

  • פארק המים Yas Waterworld

פארק מים זה מתאים לכל בני המשפחה, נחשב פופולרי במיוחד בקרב ילדים ומשפחות ומציע אטרקציות מגוונות לאורחיו. בפארק המים ישנם שלושה אזורי גלישה על מים ברמות משתנות, כך שהילדים יכולים להשתתף במסלולים שתואמים את קצבם ואת יכולותיהם. בפארק ישנן מגלשות שמחלקות לארבעה אזורי גיל, וכל מי שביקר שם אי פעם המליץ פה אחד על ביקור בו.

  • העולם של האחים וורנר

פארק שעשועים מרהיב שמתאים לכל הגילאים, וכולל את כל הדמויות הכי אייקוניות מסיפוריהם של האחים וורנר (סופרמן, טום וג'רי, באטמן וכו'). בפארק יש אזורים מוגדרים של כל מני דמויות מלוני טונס.

  • פארק פרארי

מדובר בפארק הכי גדול מסוגו ברחבי העולם, ובו קיימת רכבת ההרים המפורסמת והמהירה ביותר בעולם.   קרונות הרכבים הועתקו לדגמי הרכב המפורסמים ביותר של המותג, הותקנו סימולטורים וכן כוננו שם מרכזי קניות, בית ספר לנהיגת מרוצים ועוד מגוון סקטורים מעניינים ולא שגרתיים. אם אתם אנשים שמכורים לאדרנלין בהדרגה, המקום הזה יהיה ג עדן עבורכם.

  • ספארי מדבר

ספארי מדבר אולי מוכר לכם מדובאי, אולם גם באבו דאבי ישנו אחד כזה. חווית המדבר באבו דאבי היא הכרחית ובלתי נשכחת! במהלך הסיור ספארי במדבר ניתן להשכיר ג'יפים בשעות אחר הצהריים עד הערב, לערוך קמפינג לילי, להשתכשך בדיונות החול העצומות, לרכב על גמלים או אופניים וכן ליהנות מארוחת ערב בדואית מסורתית.

ומה באשר לחופי אבו דאבי? החופים של אבו דאבי הינם חופים יפהפיים, מרגיעים ועוצרי נשימה. אם אתם לנים בעיר באזור ללא חוף, עליכם לוודא שתגיעו לפחות פעם אחת לטבול במימיה הצלולים של העיר. בחופים תוכלו ליהנות מבילויים במועדוני חוץ יוקרתיים וכו', וכן לחלקם אף יש אפשרות להיכנס בחינם וליהנות ממה שלמקום יש להציע ללא תשלום

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.