טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב
טיסות לדובאי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

הנהלת האתר

הנהלת האתר

דובאי היא אחת מנקודות הכניסה הפופולאריות ביותר למבקרים באיחוד האמירויות הערביות (UAE). ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות פתח עבור הישראלים יעד חדש ואטרקטיבי לחופשות, עם מלונות פאר, קניונים יוקרתיים, חופים ונופים מדבריים, במרחק של טיסה קצרה יחסית. בנוסף, דובאי מהווה גם תחנה לטיסות קונקשן למגוון יעדים. טיסות ישירות מדובאי ממריאות למגוון ענק של יעדים ברחבי אירופה כמו גם יעדים אטרקטיביים באסיה ובאמריקה, וביניהם סין, הודו, סינגפור, סיאול, לוס אנג'לס, ניו יורק, בנגקוק ועוד. חברת אמירייטס, שבסיסה בדובאי, נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם.

כדי להזמין טיסות לדובאי מומלץ להשתמש במנוע השוואת מחירי הטיסות של חברת "קיווי":

חופשה בדובאי – עוד מידע שימושי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

אפליקציות לטיול בדובאי

תחבורה ציבורית בדובאי

הגעה משדה התעופה של דובאי למרכז העיר

נמל התעופה של דובאי נמצא לא רחוק מיעדים מרכזיים בעיר, והאפשרות הטובה ביותר להגעה מנמל התעופה בדובאי למרכז העיר היא במונית ישר משדה התעופה.

שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי, חברת מוניות בינלאומית המתמחה בשירותי הסעה משדה התעופה לבית המלון ברחבי העולם, מאפשרים הזמנה נוחה באינטרנט (ניתן לבצע את ההזמנה כבר מהארץ), והמונית שלכם תמתין לכם מיד עם הנחיתה – בלי הפתעות לא צפויות ובלי בזבוז זמן יקר.



ברגע שהזמנתם כרטיסי טיסה לדובאי, ניתן לפנות אל מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, להקליד את נקודת המוצא ואת היעד אליו אתם שואפים להגיע, את מועד הנחיתה בדובאי ובמידת הצורך, גם בקשות נוספות, כגון מכונית לקבוצה גדולה, מכונית נגישה לבעלי מוגבלויות, כיסא בטיחות לילדים וכד'.

מנוע החיפוש של קיווי טקסי יציג בפניכם את כל האפשרויות לשירותי מוניות, על פי הדרישות שמילאתם. מנוע החיפוש להציג לפניכם את כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות, נכון ליום החיפוש, ולצד כל תוצאה יופיע גם מידע, שיאפשר לכם לבחור את המונית הנכונה ביותר לצרכים שלכם – החל  מכמות הנוסעים והמזוודות, עלויות הנסיעה ואפילו זמן הנסיעה הממוצע.

לאחר שתבחרו את המונית איתה אתם רוצים לנסוע, תוכלו לבצע את ההזמנה, לבחור את שיטת התשלום (לרוב תתאפשר בחירה בין תשלום דרך האתר בכרטיס אשראי או במזומן בעת הנסיעה). הנהג ימתין לכם בשדה התעופה של דובאי עם שלט עליו רשום שמכם, ותוכלו לצאת למלון או ליעד אחר במרכז העיר זמן קצר לאחר הנחיתה, בלי שום עיכובים. הנהג שלכם יקבל את פרטי הטיסה שעמה אתם מגיעים לדובאי, כך שבכל מקרה של שינוי או עיכוב, הוא יהיה מעודכן ויתאים את עצמו, מבלי שתידרשו לעשות דבר. קיווי טקסי מציעה שירותי מוניות פרייבט, מוניות פרימיום ואפילו מיניבוסים בגדלים שונים.

השירות של קיווי טקסי מתאים גם להזמנת מוניות ליעדים נוספים באיחוד האמירויות, בהרכבים שונים של קבוצות מטיילים.

השימוש בקיווי טקי יאפשר לכם גם ליהנות משירות לקוחות של חברה בינלאומית, כך שגם אם משהו משתבש, יש לכם למי לפנות, בכל עת ובכל עניין.

שדה התעופה בדובאי

נמל התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB) הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר בעולם בהיקף הנוסעים, ואחד מתוך שני נמלי תעופה מרכזיים המשרתים את העיר.

נמל התעופה של דובאי נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה מחוף ג'ומירה, כ-25 דקות נסיעה מהמרינה של דובאי, וכשעה וחצי נסיעה מאבו דאבי.

בנמל התעופה של דובאי תוכלו למצוא מסעדות מזון מהיר של רשתות מזון מוכרות, בתי קפה ומגוון מסעדות: אוכל אסייתי, איטלקי, הודי ועוד. תוכלו ליהנות גם מחוויות שופינג, עם חנויות של מותגי תכשיטים, אלקטרוניקה,  בגדים, איפור ועוד.

בנוסף, תמצאו בשדה התעופה של דובאי שירותים לנוסע כמו המרת מט"ח, מרכז עסקים, חדרי משפחה, אחסון מזוודות,  השכרות רכב, ואפילו מקלחות. ליד טרמינל 3 תוכלו למצוא אזור מדהים למשפחות עם פעילויות לילדים שכולל גם מתחם טרמפולינות. במתחם נמל התעופה תוכלו למצוא גם מכון כושר עם בריכת שחייה, ספא (כולל טיפולי פדיקור ומניקור), טרקלינים מפנקים ועוד.

טיסות לדובאי

זמן הטיסה הישירה מתל אביב לדובאי הוא כשלוש שעות, וניתן לבחור בין חברות התעופה הישראליות לבין חברות התעופה המרכזיות של איחוד האמירויות, כמו איתיחאד איירווייז ואמירטס.

ניתן להגיע לדובאי גם עם טיסת קונקשן עם עצירה בטורקיה (או בערים נוספות באירופה).

רוב הטיסות לדובאי עם עצירה בטורקיה (מתל אביב) מופעלות על ידי חברת הלואו-קוסט הטורקית פגסוס איירליינס. טיסה לדובאי עם קונקשן בטורקיה מורכבת מטיסה של כשעתיים ורבע מתל אביב לאיסטנבול וטיסה של כארבע וחצי שעות מאיסטנבול לדובאי.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.

רכישת דירהם של האמירויות
מידע כללי

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

בכתבה זו תוכלו למצוא את מידע על הדרכים היעילות ביותר לקנות דירהאם – הכסף של איחוד האמירויות הערביות – בדרך לחופשה בדובאי, כך שתוכלו להגיע לחופשה בראש שקט. כאן תוכלו למצוא קישור להזמנת דירהאם אמירתי לשדה התעופה, הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לרכוש מט"ח לקראת החופשה שלכם.