התצפית במגדל בורג’ חליפה AT THE TOP SKY BURJ KHALIFA
התצפית במגדל בורג’ חליפה

התצפית במגדל בורג’ חליפה AT THE TOP SKY BURJ KHALIFA

admin

admin

שמעתם, שיש מגדל בדובאי שנוגע בעננים ואפילו מאפשר לעלות למעלה למעלה למרפסת שממנה הכול נראה קטן, כאילו אתם על גג העולם?

הבורג' חליפה הוא לא רק הבניין הגדול ביותר שנבנה על ידי האדם, זהו גם המבנה הגבוה ביותר שיצר האדם, מה שמוכיח את המוטו של דובאי – אם יש לכם מספיק כסף, תוכלו לעשות כמעט כל דבר.

חופשה בדובאי – עוד מידע חשוב

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

במגדל העצום הזה יש בתי מלון, בתי דירות עם הדירה הגבוהה ביותר בעולם, מסעדות ומרפסות תצפית
בקומות 124 ו-125 ועוד מרפסת שהיא כמובן המרפסת הכי גבוהה בעולם בקומה ה-148.

להזמנת כרטיסים לבורג' חליפה כולל ביקור בקומות 124, 125 ו- 148

התצפית במגדל בורג’ חליפה

הנוף שנראה מכאן ביום בהיר הוא פשוט מהפנט ואפשר לראות עד לנסיכויות הקרובות. אתם תתחילו להרגיש את העוצמות של הבניין כבר במעלית שתיקח אתכם במהירות שיא למעלה תוך כדי מצגת אינטארקטיבית בה תלמדו על הבורג' ח'ליפה.

בתצפית עצמה הקומה כולה עשויה זכוכית כולל הרצפה וכך נוצרת הרגשה שאנחנו מרחפים באוויר. השעה הכי עמוסה כאן היא שעת השקיעה, ביום טוב עם ראות טובה יש סיכוי שתחזו בשקיעה מרהיבה שכמוה לא ראיתם מעולם, כשהשמיים הופכים אדומים וצובעים את בנייני העיר בצבעי אש. אין כאן הגבלת זמן ואפשר לבלות כאן כמה שרוצים או כמה שרואים!

יש אפשרות מומלצת לקנות כרטיס מיוחד הכולל גם את התצפית בקומה 124 ו- 125 וגם ארוחת מיוחדת במסעדה הנמצאת על גג הבורג' חליפה – הזמינו מראש כאן

שעות פעילות תצפית בורג' ח'ליפה

התצפית פתוחה בכל יום מעשר בבוקר ועד תשע בערב.

בסופי שבוע החל מיום חמישי התצפית פתוחה עד אחד עשרה בלילה.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.