הכפר הגלובלי דובאי
הכפר הגלובלי דובאי

הכפר הגלובלי דובאי

admin

admin

הכפר הגלובאלי בדובאי הוא אחת מהאטרקציות הכי מוכרות ומתויירות בדובאי, ובכלל באיחוד האמירויות. בכל שנה מבקרים כאן מיליוני מבקרים המגיעים מכל קצוות תבל, כדי להכיר ולחוות כמה שיותר מדינות ותרבויות ביום אחד!

חופשה בדובאי – מה עוד כדאי לדעת?

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

הכפר הגלובאלי של דובאי – כשמו כן הוא: פארק ענקי, המחולק לאזורים, שכל אחד מהם מוקדש למדינה אחרת, ובכל מתחם של מדינה תוכלו לחוות את מנהגי המקום, אומנות ופולקלור של המקומיים וכמובן מאכלים אופייניים.

בפארק פועלות למעלה מ-200 מסעדות, מה שמעיד עד כמה הוא ענק, וכמה תרבויות הוא מקבץ בתוכו (מעל 70!).

התור לקופות הכרטיסים בכניסה עלול להיות ארוך, ולכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

להזמנת כרטיסים לכפר הגלובאלי בדובאי לחצו כאן

הכפר הגלובלי דובאי

פארק הכפר הגלובלי בדובאי – מה עושים שם?

מופעים ואירועים – החל ממופעי רחוב ועד לקונצרטים.

מתחמי מדינות ואזורי סלפי – כאמור, בכפר תוכלו לסייר בין מתחמים המוקדשים לעשרות תרבויות שונות, להציץ בחיי היום-יום שלהן ולחוות את התרבות המקומית. ובדובאי כמו בדובאי, חושבים על הכול עד הפרט האחרון, כולל התמונות, שתיקחו אתכם למזכרת או תשתפו ברשתות החברתיות.

פארק שעשועים – בפארק ניתן למצוא מתקני שעשועים לכל הגילאים, כולל כמה רכבות הרים לגדולים ולקטנים.

מוזיאון "ריפלי'ס תאמינו או לא" – מוזיאון שמוקדש לתכנית הטלוויזיה שמביאה אל המסך סיפורים מוזרים ובלתי רגילים, דמויות גדולות מהחיים, עובדות מגניבות, היסטוריה ומדע.

אוכל, אוכל ועוד הרבה אוכל – כאמור, בפארק פועלות יותר מ-200 מסעדות, עם מטעמים מכל העולם.

באילו מדינות תוכלו "לבקר" בכפר הגלובלי בדובאי?

טורקיה, פקיסטן, אירופה, אמריקה, תאילנד, ירדן, לבנון, אזרבייג’ן, אפגניסטן, סוריה, יפן, דרום קוריאה, סין, אפריקה, מצרים, הודו, ערב הסעודית, מרוקו, איראן, תימן, בחריין,  רוסיה, קמבודיה, ויאטנם, כווית וכמובן איחוד האמירויות הערביות...

שעות וימי פעילות הכפר הגלובלי בדובאי

הכפר פתוח מאוקטובר עד אפריל.

מיום ראשון עד יום רביעי מהשעה 16:00 ועד חצות; חמישי ושישי בין 16:00 עד 01:00. בשבתות מהשעה 14:00 עד 23:00.
עלות כניסה: כ-15 שקל.

כרטיסים לכפר הגלובלי

 

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.