שלושה ימים בדובאי
אורות הלילה של דובאי

שלושה ימים בדובאי

admin

admin

בדובאי יש 365 ימי שמש בשנה, חופים מדהימים, יוקרה נוצצת ומרחב עירוני מסקרן – דובאי היא יעד מושלם לחופשה שמשלבת בטן גב עם נופש אורבני ותוסס. אספנו עבורכם את ההמלצות שלנו לחופשה קצרה של שלושה ימים בדובאי, שבה ניתן לשלב כמה שיותר אטרקציות בדובאי שחובה לבקר בהן.

חופשה בדובאי – מידע שימושי חשוב

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

היום הראשון בדובאי

מגלים את העיר העתיקה

כשחושבים על דובאי, לרוב האסוציאציה הראשונה שעולה לראש היא גורדי שחקים מודרניים, מונומנטים חדשניים ועושר אינסופי. אבל לדובאי יש היסטוריה מדברית עתיקה ומרתקת.

רובע בסטקיה – The Bastakia Quarter הוא מקום נהדר להתחיל בו את הביקור בדובאי, לחקור את המבנים העתיקים, לטייל בשווקי הטקסטיל והתבלינים ואז לתפוס abra ( סירה מסורתית) ולצאת לשיט קצר בנחל דובאי. תצוגת החלונות בשווקים מרשימה: תכשיטי זהב, בגדים אותנטיים מיוחדים ותבלינים ריחניים שניתן למצוא רק כאן.

דובאי

ביקור במגדל הגבוה בעולם – בורג' חליפה

קחו מונית לקניון דובאי ותעקבו אחר שילוט לבורג' חליפה. זהו בניין בגובה 828 מטר, והוא הבניין הגבוה בעולם. יש הרבה גורדי שחקים בדובאי, אבל בורג' חליפה בהחלט גונב את ההצגה, וגורם להם להיראות כמו דגמי לגו לעומתו.

כרטיס כניסה סטנדרטי יאפשר לכם לבקר בקומות 124-125, ועלותו כ-40 יורו, אבל אם כבר הגעתם עד כאן, מומלץ להזמין כרטיס שיאפשר לכם לבקר גם בקומות 124-125 וגם בקומה 148, שם ממוקמת At the top sky – מרפסת התצפית הגבוהה ביותר בעולם, ממנה תוכלו לצפות על כל דובאי ולהתפעל מהנופים המטורפים של העיר. עלות הכרטיס המורחב היא כ-100 יורו.

להזמנת כרטיס כניסה סטנדרטי לבורג' חליפה לחצו כאן

להזמנת כרטיס כניסה לבורג' חליפה, כולל כניסה ל-At the top sky לחצו כאן

מלון ארמני דובאי בורג' ח'לפה

המבורגר גמל לארוחת צהריים במסעדת סוויץ Switch Restaurant

מסעדת Switch Restaurant, הנמצאת בקניון דובאי, היא מסעדה ייחודית, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת התפריט. בין היתר, תוכלו להזמין בה המבורגר מבשר גמל! ההמבורגרים טעימים מאוד, ולא שונים כל כך מהמבורגר המוכר לנו יותר, העשוי מבשר בקר. כמיטב המסורת בדובאי, גם הקינוחים של המסעדה הם מוגזמים ועשירים. למשל, עוגת בראוניז חמה מכוסה שוקולד לבן וחלב, וכדי שלא תרגישו שחסר לכם קצת שוקולד, לצידה מוגש גם מזרק עמוס ברוטב שוקולד.

שופינג ובילוי בקניון דובאי

דובאי ידועה כאחד מיעדי הקניות המובילים בעולם, ואם יש לכם זמן רק לקניון אחד בטיול שלכם – קניון דובאי הוא המקום לבקר בו. זה הקניון הגדול בעולם, עם יותר מ-1,200 חנויות ויותר מ-120 מסעדות ובתי קפה, קולנוע עם 22 אולמות, אקווריום, משטח החלקה על הקרח, שפע של יצירות אמנות ועוד ועוד. לחובבי מותגי יוקרה, מומלץ לבקר בשדרת האופנה של הקניון, הכוללת חנויות של מעצבים כמו ארמני, ורסאצ'ה וראלף לורן. אך אל דאגה, ניתן למצוא גם רשתות "עממיות" יותר כמו זארה, טופשוט ו-H&M.

אטרקציות של פעם בחיים בקניון דובאי

Cereal Killer Cafe

בית קפה המגיש מבחר ענק של דגני הבוקר הטובים ביותר בעולם. את ארוחת הבוקר הייחודית מגישים לסועדים, כשהם ישובים במיטת ילדים מכוסה במצעים בעיצובים לילדים.

אקווריום דובאי

קשה לפספס את קיר האקווריום בתוך הקניון, המכיל מעל 300 מינים של חיים ימיים.

להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום בקניון דובאי לחצו כאן

סימולטור טיסה A380 של חברת התעופה Emirates

בין הקניות, הנשנושים והאטרקציות הרבות שתוכלו למצוא בקניון דובאי, תוכלו גם להרגיש טייסים ליום אחד, בסימולטור הטיסה של חברת התעופה אמירייטס.

ארוחת ערב במסעדה אסיאתית

יש הרבה מסעדות אסיאתיות טובות בדובאי. Origami Sushi ו-Pai Thai הן שתיים מהן, הזוכות לביקורות מאוד מפרגנות. מסעדת סושי אוריגמי ממוקמת ליד נמל הדייגים של דובאי ומציעה תפריט ענק של סושי טעים ומנות עיקריות אקזוטיות (חובה לנסות את ה Tuna Tataki) .

למי שמחפש אוכל תאילנדי, מסעדת Pai Thai נמצאת בשוק Madinat Jumeirah, אליה תוכלו להגיע בסטייל עם הסירה המסורתית abra ישירות מהשוק למסעדה. האוכל מצוין, מתובל היטב כמו שהתאילנדים יודעים והשירות מעולה. מנות מומלצות במיוחד הן שיפודי צ'יקן סטאי, הסרטנים הכבושים והקארי המצוין שלהם.

מופע המזרקות של דובאי

מופע המזרקות המואר ממש מחוץ לקניון דובאי ומול הבורג' חליפה מושך אליו קהל גדול ונראה כמו תצוגת זיקוקים אחת גדולה. המזרקות מופעלות כל חצי שעה, החל מהשעה 18:00 ועד השעה 23:00.  דרך נהדרת לסיים את היום.

היום השני בדובאי

ארוחת בוקר ב Tania's Teahouse

טניה טי האוס, הממוקם בג'ומרייה ביץ', הוא בית קפה, שזכה במקום השביעי בעולם בתואר הקפה האינסטגרמי בעולם! אין אושיית רשת שלא ביקרה במקום הקסום הזה. בית הקפה משתרע על שתי קומות, ומגיש את כל סוגי התה והקפה שתוכלו להעלות על הדעת, ארוחות בוקר מגוונות, תפריט "עליסה בארץ הפלאות" וקינוחים מיוחדים. המקום מתחשב בכל הרגישויות והאלרגיות, ומגיש מנות מיוחדות לצליאקים, רגישים ללקטוז וכו'.

בילוי בחוף הים של דובאי

בילוי בחוף הציבורי JBR, אשר נמצא מסביב לג'ומיירה ביץ' רזידנס, ליד המרינה. החוף פופולרי, מכיוון שהוא גובל בטיילת מלאה במסעדות וחנויות.

גם SUNSET BEACH הוא חוף מצוין לבלות בו, והכניסה אליו גם היא ללא עלות.

ספארי מדברי בדובאי

שום ביקור בדובאי לא יהיה שלם בלי ביקור במדבר הסובב אותה. ההצעה שלנו היא לצאת לחוויה של ספארי מדברי בדובאי.

צאו לסיור פרטי ברכב 4 על 4 לדיונות המפורסמות. לאחר רדת החשיכה תגיעו למחנה בדואי מסורתי בו תיהנו מארוחת ערב עם מופע ריקודי בטן ואפשרות לראות את אנשי המדבר משתמשים בבזים כדי לצוד מזון. אם אתם הרפתקנים יותר, קיימת אפשרות להישאר גם לקמפינג מתחת לשמי המדבר זרועי הכוכבים.

להזמנת כרטיסים לספארי מדבר בדובאי

ארוחת ערב במסעדה הכי גבוהה בעולם

מסעדת AT.Mosphere היא המסעדה הגבוהה בעולם, הממוקמת בקומה 122 בבורג' חליפה. היא מציעה אוכל ברמה הגבוהה ביותר, נופים פנורמיים של דובאי, קוד לבוש ומסיבות "סודיות" בכל יום שלישי.

שימו לב – למי שרוצה לשבת צמוד לחלון, ולהתרשם מהנופים, יש מינימום הזמנה לשולחן, וכמובן חובה להזמין מקום מראש.

בנוסף למסעדה, המקום מציע לאונג' שהוא הרבה פחות רשמי, ועם מחירים נוחים יותר. גם פה תוכלו להזמין מראש שולחן שצמוד לחלון, אבל עם מינימום הזמנה נמוך יותר.

היום השלישי בדובאי

בוקר של אקסטרים: פארק המים Aquaventure או סקי דובאי

Aquaventure

אין דרך טובה יותר להתקרר בחום המדברי של דובאי מאשר בילוי בפארק המים הגדול בעולם. בפארק תמצאו למעלה מ-105 מגלשות מים וחוויות יוצאות דופן, עם מתקנים אייקוניים כמו Leap of Faith , Aquaconda והאטרקציות ב-Trident Tower.

כאן תוכלו להעביר יום של כיף לכל המשפחה, עם מוזיקה, מתקנים שיבחנו את האומץ שלכם, משחקים נושאי פרסים ואווירת הקיץ של Aquaventure.

להזמנת כרטיסים לפארק המים Aquaventure לחצו כאן

סקי דובאי

לחילופין, תוכלו לנצל את היום השלישי בדובאי לחוויית אקסטרים קרירה אפילו יותר: מתחם סקי דובאי, שממוקם בקניון האמירויות – Mall of Emirates. אולי חופשת סקי היא לא בדיוק הדבר הראשון שחושבים עליו כשיוצאים לחופשה בדובאי, אבל מדובר בעיר, ששמה לה למטרה להפוך את הלא יאמן למציאות, וכך גם כשבחוץ הטמפרטורות מטפסות מעל 40 מעלות צלזיוס, בתוך מתחם השלג העצום שנבנה בתוך הקניון, תוכלו ליהנות מגלישה במדרון מושלג.

במתחם תוכלו לקבל שיעורי גלישה על השלג ולשכור את כל הציוד הנדרש לחוויה הקפואה. מלבד סקי, תוכלו ליהנות גם מאטרקציות נוספות: מתחם מזחלות שלג, מגדלי סקי, כדורים מתנפחים שמתגלגלים במדרון כשאתם בתוכם, מערת קרח ופארק פיסול בקרח.

להזמנת כרטיסים למתחם סקי דובאי לחצו כאן

מלון אטלנטיס דובאי

ארוחת צהריים במסעדת Carnival By Tresind

אחת המסעדות הטובות בדובאי היא מסעדת Carnival By Tresind, עם מטבח הודי מודרני, מנות מיוחדות וצלחות מסקרנות. שף המסעדה לקח את אוכל הרחוב הפופולרי ביותר בהודו והתאים אותו לאניני הטעם של דובאי. המסעדה מציעה חוויה ייחודית, עם סיפור מאחורי כל מנה. מדי כמה חודשים התפריט במסעדה משתנה, בהתאם לקונספט אחר: מנות בהשראת ספרים ידועים, לה לה לנד בסגנון תיאטרלי, זיכרונות ילדות ועוד.

ביקור ב-Dubai Miracle Garden

פארק דובאי מירקל גרדן פתוח מאמצע נובמבר עד אמצע מאי. זהו מקום מרהיב, המשתרע על שטח של 72,000 מ"ר, בו תוכלו לבקר בטירות קסומות מקושטות בקשתות ענקיות העשויות מפרחים צבעוניים. 150 מיליון פרחים מסודרים בצורה מופתית ויוצרים מראה מרהיב.

להזמנת כרטיסים לפארק דובאי מירקל גרדן לחצו כאן

ביקור ב Ice Lounge

טרקלין הקרח היחיד במזרח התיכון הוא מעין מקום "מכושף", הכולל פסלי קרח, מקומות ישיבה עשויים קרח והכל בטמפרטורות מתחת לאפס. בבר מקבלים משקה ראשון חינם.

להזמנת כרטיסים לאייס לאונג' דובאי לחצו כאן

ארוחת ערב ב-Amazonico

מסעדה בהשראת ג'ונגל פראי באמזונס, עם שיטות בישול מיוחדות, סביצ'ה אלוהי, בשרים צלויים על להבה פתוחה ואווירה דרום אמריקאית מיוחדת במינה.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.