פארק השעשועים מושן גייט
פארק מושן גייט דובאי

פארק השעשועים מושן גייט

admin

admin

מושן גייט Motiongate הוא פארק שעשועים בדובאי, שנפתח למבקרים בשנת 2016, והוא פארק השעשועים הגדול ביותר במזרח התיכון בהשראת הוליווד. הפארק ממוקם בין דובאי ואבו דאבי בחלק הדרומי של העיר דובאי והוא עצום ממדים, כך שכדאי לפנות לבילוי בו יום שלם.

חופשה בדובאי – עוד מידע חשוב

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

בפארק השעשועים מושן גייט תוכלו למצוא מתקנים ואטרקציות בהשראת סרטי הקולנוע האהובים של האולפנים ההוליוודיים הגדולים: קולומביה פיקצ'רס, דרימוורקס אנימשיין וליונס גייט.

הפארק מחולק למתחמים, שכל אחד מהם מוקדש לאחד האולפנים. כך למשל, במתחם של דרימוורקס, תמצאו אטרקציות בהשראת הסרטים שרק, מדגסקר וקונג פו פנדה. בחלק של חברת הסרטים קולומביה המתקנים הם ברוח הסרטים מכסחי השדים, גשם של פלאפל, מלון טרנסילבניה וזומבילנד. ובמתחם של ליונס גייט תמצאו אטרקציות ומתקנים המוקדשים לסרטי משחקי הרעב וסטפ אפ.

בפארק פועל גם מתחם שמוקדש כולו לסדרת הילדים המיתולוגית "הדרדסים", הבנוי כמו כפר הדרדסים.

בפארק מתקנים מגוונים מאוד המתאימים לכל הגילאים: קרוסלות, רכבות הרים, מגלשות ומתקני אקסטרים. הפארק כל כך גדול ומלא באפשרויות בילוי, שגם יום שלם בפארק מושן גייט לא מספיק כדי לחוות את רובו.

שעות פתיחה – פארק מושן גייט דובאי

בתקופת הקיץ (מיוני ואילך) הפארק פתוח למבקרים בין השעות 12:00 בצהרים ל-22:00 בלילה. בסופי שבוע הפארק ממשיך לפעול עד 23:00. עם זאת, שעות הפתיחה עשויות להשתנות מעת לעת, כך שמומלץ לבדוק מבעוד מועד באתר הפארק.

עלות כניסה למושן גייט דובאי

עלות הכניסה לפארק ליום שלם, נכון למועד כתיבת הכתבה, היא 295 דירהם (כ-284 ש"ח), וילדים מתחת לגיל שלוש אינם נדרשים בתשלום. לעתים יש הנחות ומבצעים על כניסה לפארק (למשל: הכניסה בימי שלישי בקיץ 2022 היא מוזלת), כך שכדאי להתעדכן ולבדוק באתר מה הן ההצעות האטרקטיביות. כמו כן, יש אפשרות להזמין כרטיסים ליומיים, או לתקופות ממושכות יותר (למי שמתכנן להגיע לדובאי כמה פעמים בשנה או לשהות בה תקופה ארוכה).

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים מושן גייט דובאי לחצו כאן

הדרדסים פארק מושן גייט
אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.