פארקי שעשועים בדובאי

פארקי שעשועים בדובאי

admin

admin

בכל הנוגע לפארקי שעשועים, לדובאי יש הרבה מה להציע, וכמו בכל תחום, גם את זה עושים כאן בסטייל ובגדול! מתקני שעשועים ברמה הגבוהה ביותר לילדים בכל הגילאים, פעילות לאורך כל השנה, אטרקציות מלאות אדרנלין, פארק מיוחד לחובבי הקולנוע, פארקי מים ענקים, פארק שעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם ועוד – בקיצור, אין סוף אפשרויות.

חופשה בדובאי – מה עוד חשוב לדעת?

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

IMG WORLDS OF ADVENTURE

הפארק המקורה המדהים של דובאי שהוא גם הגדול ביותר בעולם כולו!

פארק השעשועים בדובאי מביא את כל דמויות גיבורי העל של MARVEL  ו CARTOON NETWORK לחיים ושטח הפארק מתפרס על שטח של יותר מ 28 מגרשי כדורגל אז תדאגו לנעול נעליים נוחות במיוחד. כדאי גם להזמין כרטיסים מראש כדי להימנע מהתור בקופות. בפארק אין ספור אפשרויות –  4 אזורים עיקריים כשכל אזור עוסק בנושא אחר, במות עם מוסיקה חיה, מתקנים מיוחדים של IMG WORLD RIDES ועוד. כאן תוכלו לפגוש את THE AVENGERS  או את POWERPRUFF GIRLS  או לבלות ב"עמק האבוד"  המבוסס על העולם הפרהיסטורי, בו 70 דינוזאורים רובוטיים בגודל עצום, לעלות על רכבת הרים המהירה והגבוהה ביותר בדובאי – Velociraptor (לא לבעלי לב חלש!) או פשוט להסתובב בשדרה המרכזית של פארק IMG – בה יש לא מעט חנויות ומסעדות מעולות והשדרה גם מקשרת בין ארבעת האזורים המרכזיים של הפארק.

 הפארק מתאים לכל הגילאים וניתן לשכור פה עגלות על מנת להקל על ההליכות עם ילדים קטנים. זהו בהחלט אחד הפארקים הגדולים והמרגשים ביותר בדובאי.

מחירים (נכון ל- 2021) :

כניסה לפארק  – 20AED

כניסה לפארק + כניסה ל 5 מתקנים – 120AED

כניסה לפארק וכניסה לכל המתקנים – 299AED

ניתן לשדרג את הכרטיסים ולרכוש FAST PASS – כניסה מהירה ללא תור למתקנים

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים בדובאי איי אם ג'י וורלדס אוף אדוונצ'ר

DUBAI PARKS AND RESORTS

דובאי פארקס אנד ריזורטס הוא פארק השעשועים המשולב הגדול ביותר בדובאי, מתהדר ביותר מ 100 מתקנים ואטרקציות לכל המשפחה. לונה פארק זה מכיל בעצם 4 פארקים שונים כשמרכז העניינים הוא נהר Riverland Dubai  – זהו המקום ממנו נכנסים לכל הפארקים וזה המקום שקונים בו את הכרטיסים – אלא אם כן מזמינים כרטיסים מראש כאן (מומלץ מאוד – יחסוך את זמן ההמתנה המיותר בקופות הכרטיסים, שעלול להיות ארוך).

כבר כאן עוד לפני שנכנסתם לפארקי השעשועים עצמם, תוכלו ליהנות מאטרקציות וחוויות חינמיות לחלוטין: טיילת בהשראת אמריקה, שער הודו עם אקרובטים ומופעי מוסיקה, עיירה צרפתית מימי הביניים ועוד.

פארקי שעשועים בתוך דובאי פארקס אנד ריזורטס

פארק MOTIONGATE DUBAI – פארק מושנגייט דובאי הוא לונה פארק בדובאי בהשראת הוליווד עם מתקני שעשועים ורכבות הרים המבוססים על כמה מהסרטים הזכורים והמוצלחים בשנים האחרונות. כאן תוכלו לפגוש את הדמויות האהובות עליכם במציאות –  מכסחי השדים, קונג פו פנדה, מדגסקר, משחקי הרעב, הדרדסים ועוד. בפארק רכבות הרים מטורפות ומלאות אדרנלין כמו THE GREEN HORNET'S HIGH SPEED CHASE ,MADAGASCAR MAD PURSUIT   או ZOMBIELAND BLAST OFF.

מחיר כניסה לפארק- 275AED (נכון ל- 2021)

להזמנת כרטיסים למושנגייט דובאי

פארק LEGOLAND DUBAI – לגולנד דובאי הוא הפארק האולטימטיבי בדובאי לילדים! 60 מיליון קוביות לגו, מתקני שעשועים ורכבות הרים, חווית בנייה הדורשת עבודת צוות, משחקים אינטראקטיביים, בניית מכוניות שניתן להתחרות בהם מול החברים או המשפחה, בנייה עם רובוטים וכו'.

בפארק זה אפשר להפוך את החלומות של הילדים למציאות – הילדים יכולים להפוך להיות כבאים או נהגי מירוץ ליום אחד. יש גם סיורים בהם ניתן לראות איך מייצרים לגו במפעל וסיור  ל MINLAND בו הילדים מרגישים כמו ענקים – הוא פשוט חובה!

מחיר – 275 AED (נכון ל- 2021)

להזמנת כרטיסים ללגולנד דובאי

במידה ומזמינים כניסה לשני הפארקים של לגולנד דובאי – פארק המים והפארק הרשמי – ניתן לרכוש כרטיס משולב במחיר הנחה

פארק LEGOLAND WATERPARK – אחד מפארקי המים הטובים בדובאי ! פארק המים של לגולנד דובאי הוא עולם שלם של כיף עם יותר מ 20 מגלשות, מתקני שעשועים וים של פעילויות לילדים בכל הגילאים.

DUPLO SPLASH SAFARI פונה לקטנטנים יותר, באזור המרכזי מגוון גדול של מגלשות שמתאימות לגילאי 2-12 ולילדים גדולים יותר מתחם של BUILD A BOAT  בו הם יכולים לבנות איזו ספינה שמתחשק להם ולבחון אותה נגד הזרם. 

מחיר – 275 AED (נכון ל- 2021)

להזמנת כרטיסים לפארק המים לגולנד דובאי

 פארק BOLLYWOOD PARKS DUBAI – הקסם של הקולנוע ההודי בדובאי ! פארק בוליווד דובאי הוא פארק הבוליווד הראשון בעולם והוא מביא איתו את האנרגיות והצבעוניות של הודו לדובאי!

הפארק מורכב מ 5 אזורים שונים, כשכל אחד מהם מייצג חלק שונה בתעשיית הסרטים ההודית. בפארק תוכלו להנות ממגוון רחב של מתקני שעשועים ורכבות הרים שחלקם נעשו בהשראת הסרטים הכי אייקונים כמו Lagaan או Sholay, 20 מופעים שונים, תאטרון בסגנון ברודווי, קולנוע תלת מימד מדהים, מתקני ירי לייזר, תחרויות נהיגה ,סימולטור טיסה וכו'. לא מעריצים גדולים של מתקני שעשועים? קחו סיור מאחורי הקלעים לראות איך מפיקים סרטי בוליווד וכמובן שיש גם מסעדות הודיות אותנטיות כדי להשלים את החוייה.

מחיר כניסה לפארק – 175AED (נכון ל- 2021)

להזמנת כרטיסים לבוליווד דובאי

WILD WATI WATERPARK

בגלל מזג האוויר החם של דובאי, תוכלו למצוא כאן מספר לא מבוטל של פארקי מים ומהטובים ביותר.

אחד מפארקי מים הטובים בעולם הוא WILD WADI הממוקם ממש ליד BURJ AL ARAB המפורסם וצמוד למלון Jumeirah Beach Hotel. ווילד וואטי הוא פארק המים המקורי של דובאי  שנפתח בשנת 1999 ובו: בריכת גלים, סימולטור גלישה, מפל בגובה 18 מטר, כל אזור הלגונה ו Juha's Dhow שהוא אזור משחקים עצום ממדים עם מספר גדול של מגלשות (לאמיצים חובה לנסות את Jumeriah Sceirah שהוא המתקן הכי מפורסם פה- מגלשת מים בנפילה חופשית הגדולה ביותר בעולם בגובה של 120 מטר!), אזור רגוע יותר של Lazy River עם אפשרות לשכור קבנות פרטיות ועוד הרבה אטרקציות נוספות.

מחיר – 199AED (נכון ל- 2021)

LAGUNA WATERPARK

לגונה ווטרפארק הוא פארק המים הכי חדש בדובאי עם יותר מ 10 מתקנים בכל הרמות.

למכורי אדרנלין – THE FREE FALL – נפילה חופשית במגלשת מים ענקית שבוודאות תגרום ללב שלכם לפמפם מהר יותר.

לאלו שמכורים לגלישה- מתקן THE WAVEOZ 180 FLORIDER.  המתקן הזה הוא אחד מתוך שלושה מתקנים כאלו הקיימים בעולם! בין אם אתם גולשים מתחילים או מקצוענים, את האטרקציה הזאת אי אפשר לפספס!

לאלו שמחפשים יותר שקט – אפשר לבלות בקבנות פרטיות לצד ה LAZY RIVER או בבריכת האינפיניטי המרשימה של הפארק

הפארק פתוח בימים שלישי – ראשון ( יום שני הפארק סגור).

מחיר – 99 Dh לאדם (נכון ל- 2021) עם גישה חופשית לכל המתקנים, בריכות והפעילויות. כמו כן אוכל ושתייה ללא הגבלה עד השעה 17:00. המגבות כלולות במחיר ולילדים מתחת לגיל שנתיים- הכניסה חינם.

להזמנת כרטיסים ללגונה ווטרפארק דובאי

AQUAVENTURE WATERPARK

אחד מפארקי מים הטובים בדובאי, בית לכמה מתקנים אייקונים ושוברי שיאים!

פארק המים העצום אקווהונצ'ר דובאי נמצא במלון ATLANTIS האגדי ובו המון פעילויות מיוחדות מעבר למגלשות ומתקני שעשועים סטנדרטים. במתחם חופי ים פרטיים, שחייה עם כרישים, האכלה של טריגונים ידידותיים, צלילה עם דולפינים, אומגות, מגלשות מים למכורי אדרנלין , שני מגדלי מים ענקיים המחוברים על ידי ה Lazy River , ביקור באקווריום הגדול ביותר בדובאי עם יותר מ 60 אלף זנים שונים של בעלי חיים ועוד.

לאמיצים שבינינו- מתקן LEAP OF FAITH – מתקן של 27 מטר שדוחף אותך דרך הצינור שמוקף בכרישים. לילדים קטנים יש מתחם מיוחד בשם SPLASHERS CHILDREN'S PLAY AREA  – בו מבוך עם צינורות, מגלשות, טאנלים ומתקני טיפוס.

מחיר: 269AED (נכון ל- 2021), ילדים מתחת לגיל 3 חינם

להזמנת כרטיסים לפארק המים אקוונוצ'ר דובאי

אורחי המלון נכנסים חינם לפארק

_______________________________________________________________

יש אפשרות לרכוש כרטיס שמשלב כניסה לכמה פארקים בהנחה משמעותית.

לדוגמה: כרטיס שמשלב כניסה לפארק השעשועים מושנגייט ולפארק המים אקווהונצ'ר

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.