בתי המלון היוקרתיים ביותר בדובאי
פור סיזנס דובאי אט ג'ומיירה ביץ'

בתי המלון היוקרתיים ביותר בדובאי

admin

admin

יוקרה היא אחד המאפיינים הכי בולטים של דובאי. כל מי שמגיע לחופשה בדובאי יכול להתרשם מהמבנים הארכיטקטוניים הייחודיים, מקניוני הענק ומהאטרקציות התיירותיות עוצרות הנשימה שיש לעיר להציע למבקרים בה – כולם משדרים עושר ופאר יוצאי דופן. לכן לא פלא, שגם המלונות בדובאי מתוכננים ומעוצבים על מנת לתת לנופשים תחושה מלכותית, אך כמובן, שגם על רקע הסגנון הנוצץ הכללי בדובאי, יש מספר מלונות יוצאי דופן, שבהם כל פרט משדר יוקרה ואיכות. כאן תוכלו לקרוא על כמה מהבולטים שבהם.

חופשה בדובאי – דברים שכדאי לדעת

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

בורג' אל ערב – BURJ AL ARAB

בורג' אל ערב הוא המלון הראשון בעולם שדורג ברמה של 7 כוכבים. המלון מעוצב כמפרש ענקי, המתנשא לגובה של אלף מטר, ונחשב להישג מפואר של אדריכלות מודרנית.

החללים הפנימיים במלון מקושטים בעיטורי זהב 24 קראט, התקרה מכוסה ב-21 אלף אבני סברובסקי, בחדרים ניתן למצוא 17 סוגי כריות שונות לבחירה ומארז מוצרי טיפוח של המותג היוקרתי HERMES. הסוויטות כוללות מדרגות עשויות שיש וזהב, המיטות ממוקמות על כנים מסתובבים, כך שתוכלו להשקיף אל הנוף ב-360 מעלות.

מהרגע הראשון שתדרכו במלון זה תוכלו להבחין שהוא אינו דומה לשום מקום אחר בעולם. אין שום תיאור, תמונה או סרטון, שיצליחו להעביר את תחושת היוקרה שהמלון הזה משדר.

באופן טבעי, השהות בבורג' אל ערב לא שווה לכל נפש, בלשון המעטה, אבל אם ידכם משגת, ואם אתם מוכנים להשקיע לא מעט כסף במותרות מפנקות, זה ללא ספק המקום עבורכם.

 להזמנת חדרים במלון בורג' אל ערב לחצו כאן

וואן אנד אונלי דה פאלם – ONE AND ONLY THE PALM DUBAI

המלון ממוקם בחלק המערבי של האיים המלאכותיים ואידיאלי דווקא למי שמחפשים שקט ושלווה במהלך החופשה בדובאי.

למרות שמדובר ברשת מאוד גדולה, התחושה היא של מלון בוטיק עם 90 חדרים בלבד ו-4 וילות שמוקפות בגנים ירוקים.

החדרים מעוצבים בצבעי שמנת וברונזה, חדרי האמבטיה מרוצפים שיש איטלקי ובכל חדר מרפסת וטרסה פרטית. הסוויטות כוללות גם בריכות טבילה פרטיות.

מכל מקום במלון תוכלו להתרשם מהנופים של המרינה ורצועות החוף של ג'ומיירה.

להזמנת חדרים במלון וואן אנד אונלי דה פאלם לחצו כאן

מלון ארמני דובאי – ARMANI HOTEL DUBAI

מלון ארמני בדובאי הוא ממלונות הפאר בעלי שם עולמי. המלון נקרא על שם מעצב העל ג'ורג'יו ארמני. מלון בוטיק זה מתפרס על פני מספר קומות בבניין האייקוני של דובאי – הבורג' חליפה – וחדריו צופים על מזרקת דובאי, בית האופרה של דובאי וסוק אל בהאר.

מהמלון יש מעבר ישיר לקניון דובאי, וגישה נוחה לשדרה הראשית- מוחמד בן ראשיד – שבה פועלים מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות אופנתיות.

המלון תוכנן על ידי ג'ורג'יו ארמני בעצמו, וניתן לזהות את טביעת ידו בשיק והמינימליסטיות שהמלון משדר.

לכל אורח במלון מוצמד "מנהל לייף סטייל", או במלים אחרות משרת אישי, אשר אמור לדאוג לכל הצרכים של האורח, מה שמעניק לאורחים תחושה מלכותית ממש.

במלון בריכה בצורת חץ, ספא יוקרתי ועוד.

להזמנת חדרים במלון ארמני דובאי לחצו כאן

מלון אטלנטיס דה פאלם – ATLANTIS THE PALM

הוא אמנם לא המלון הגבוה ביותר בעולם, והוא גם לא מדורג ב-7 כוכבים, ובכל זאת מדובר במלון הכי אייקוני של דובאי.

אטלנטיס דה פאלם הוא אתר הנופש הראשון שנפתח בפאלם ג'ומריה, והוא יכול להוות בסיס לינה מצוין לאורחים שמגיעים ליהנות מפארק המים AQUAVENURE המדובר של דובאי, אך הוא גם אטרקציה תיירותית בפני עצמו. המלון מעוצב ופועל סביב הנושא של העיר התת-ימית האגדית אטלנטיס. המלון בנוי בסגנון ימי, בצבעי כחול וירוק, עם מנורות בצורת צדפות וידיות שנראות כמו דגים.

שני מגדלי המלון מחוברים על ידי סוויטת הגשר המלכותית, שהיא אחת הסוויטות המבוקשות ביותר בכל דובאי. בנוסף, למלון שתי סוויטות מדהימות מתחת למים, הנמתחות על שלוש קומות עם נוף לאקווריום מחדר השינה.

בין שלל הרטרקציות שמציע המלון, ניתן למצוא בו גם מסעדת מישלן ידועה של השף האגדי גורדון רמזי.

למרות שבתי מלון בדובאי צצים כמו פטריות אחרי הגשם, המלון הזה הוא עדיין בין המבוקשים ביותר, הן בקרב תיירים והן בקרב המקומיים.

להזמנת חדרים במלון אטלנטיס דה פאלם לחצו כאן

פור סיזנס דובאי אט ג'ומיירה ביץ' – FOUR SEASONS RESORT DUBAI AT JUMEIRAH BEACH

מלון חמישה כוכבים יוקרתי, הממוקם על חוף ג'ומיירה, כרבע שעה נסיעה מבורג' חליפה. זהו המלון הכי קרוב לדאונטאון של דובאי ולשדה התעופה של העיר.

במלון שתי בריכות חיצוניות (אחת למבוגרים בלבד והשנייה מיועדת למשפחות) ובריכה פנימית. הבריכות מוקפות גנים אקזוטיים, פרחים מיוחדים, סחלבים וציפורים.

במלון פועלים 11 מסעדות וברים, ספא מפואר עם טיפולים אותנטיים ומיוחדים כמו טיפול בחלב גמלים ודבש, ולכל חדר מוצמד באטלר אישי הזמין לתת שירות במרחק של לחיצת כפתור.

להזמנת חדרים במלון פור סיזנס דובאי בג'ומיירה ביץ' לחצו כאן

מלון ריץ קרלטון דובאי – THE RITZ CARLTON DUBAI

המלון ממוקם בלב ליבו של הרובע הפיננסי של דובאי, ודי צמוד ל-GATE VILLAGE, שהוא מרכז האמנות והתרבות של דובאי. ב-GATE VILLAGE אפשר למצוא שלל גלריות אמנות מודרניות ומסעדות נהדרות.

למלון חוף ים פרטי, 9 ברים ומסעדות שזכו בתארים יוקרתיים, 6 בריכות שחייה וספא יוקרתי.

להזמנת חדרים במלון ריץ קרלטון דובאי לחצו כאן

פאלאצו ורסאצ'ה דובאי – PALAZZO VERSACE DUBAI

מלון בוטיק זה ממוקם צמוד ל-"כפר התרבות של דובאי", ובמרחק של 15 דקות נסיעה מקניון דובאי.

המלון בנוי בסגנון של ארמונות איטלקיים מהמאה ה-16: נברשת מרשימה ששוקלת 3,000 ק"ג ועשויה זכוכית בוהמית, יצירת הפסיפס הגדולה בעולם, רצפות שיש ועמודים מוזהבים. הריהוט במלון נלקח הישר מהאוסף של מעצב העל ג'אני ורסצ'ה.

במלון 8 מסעדות וברים, המפוקחים כולם על ידי שף מישלן – מנסור מימיריאן.

המוסיקה שמתנגנת במקום היא אוסף של המוסיקאי והמפיק האגדי קווינסי ג'ונס.

במלון פועלות 3 בריכות, שמוקפות בעצי דקל וגנים טרופיים, וספא יוקרתי ברמה הכי גבוהה שיש.

להזמנת חדרים במלון פאלאצו ורסאצ'ה דובאי לחצו כאן

פייב פאלם ג'ומיירה דובאיFive Palm Jumeirah Dubai

המלון הקוסמופוליטי "הכי לוהט"  בדובאי – מלון שמעז להיות שונה ופחות שמרני. פייב פאלם ג'ומיירה ידוע בזוהר שלו, ומשקף מאוד את האווירה של דובאי.

המלון ממוקם על רצועת החוף  עם נופים עוצרי נשימה ברקע המרינה של דובאי.

המלון כולל 470 חדרים וסוויטות מפוארות. למלון חוף ים פרטי, 5 בריכות, 6 מסעדות, בתי קפה, 5 ברים ושני מועדונים.

בספא של המלון הטיפול הכי יוקרתי והכי מבוקש הוא ה Desert Sensory Experience – שמתחיל בעיסוי ומסתיים במיטת קוורץ מחוממת ומדיטציה מודרכת.

המלון ידוע במסיבות היוקרתיות שנערכות בו, וכן בזכות הבר והקולינריה הגבוהה שמאפיינת את המסעדות הפועלות בו.

הבריכה הפוטוגנית של המלון והבר על הגג – "הפנטהאוס" – זוכים לחשיפה אדירה בקרב מובילי דעה וסלבס ברשת האינסטגרם. FIVE הוא בהחלט אחד המלונות המועדפים על ידוענים ומובילי דעה מרחבי העולם.

להזמנת חדרים במלון פייב פאלם ג'ומיירה דובאי לחצו כאן

מלון W דובאי – W DUBAI

המלון הראשון במזרח התיכון מרשת W היוקרתית. המלון ידוע באירועי המוסיקה שהוא מארח עם מיטב הדיג'יי מכל העולם אז למי שמחפש אווירת מסיבות זה המלון להיות בו.

למלון חוף ים פרטי עם ספורט ימי, מספר רב של בריכות עם קבנות פרטיות, 7 מסעדות וברים, כשחבילות המשקאות בילד אין של המלון זורמות פה בחופשיות ונחשבות ללהיט בקרב התיירים והתושבים.

בקומה העליונה בר על הגג SOBE – שנבנה בהשראת מיאמי עם נופים מדהימים של האיים המלאכותיים.

במלון 350 חדרים כשכל אחד מהם עם ציור גרפיטי שונה הכולל משפטים של ההיסטוריה התרבותית של האזור.

להזמנת חדרים במלון W דובאי לחצו כאן

 

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.