תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי
כרטיס סים בדובאי - תקשורת בדובאי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

admin

admin

כאשר אנחנו מתכננים חופשה בדובאי, חשוב שניקח בחשבון, שאם נרצה (ומן הסתם, נרצה) להשתמש בטלפון הנייד שלנו לגלישה, לקבלת מידע רלוונטי לטיול וכמובן ליצירת קשר עם החברים והמשפחה בישראל, נצטרך לדאוג להתאים את מכשירי הטלפון שלנו לתשתית התקשורת באיחוד האמירויות. חשוב לדעת שלא ניתן להתקשר בשיחה באמצעות האפליקציות וואטצאפ, פייסטיים וסקייפ, בגלל חסימה של השלטונות. האפליקציות שכן עובדות כאן הן זום והאנגאאוטס של גוגל. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על כל האפשרויות העומדות בפניכם להתחבר לרשת התקשורת בדובאי, על מנת שתוכלו להשתמש בטלפון הנייד שלכם במהלך החופשה. אפשרות אחת היא רכישת eSIM המתאים לשימוש באיחוד האמירויות. תוכלו לרכוש ולהתקין את ה-eSIM בכל זמן ובכל מקום, ולבחור מתוך מגוון חבילות נתונים את זו המתאימה ביותר לצרכים שלכם. כל שעליכם לעשות הוא לסרוק את קוד ה-eSIM QR ולגשת לכל האפליקציות החיוניות לכם במהלך החופשה בדובאי. לאחר ההפעלה, תוכלו להשתמש במכשיר שלכם בהתאם למשך הזמן שבחרתם.

Drimsim

דרים סים היא חברה וותיקה בתחום, שמציעה פתרון יעיל ומשתלם למי שמעוניינים בקניית סים לדובאי. תוכלו להזמין מראש סים קלאסי (רכיב פלסטיק קטן שמותקן באופן פיזי במכשיר) או eSim  לדובאי, בהתאם למכשיר שברשותכם ולהעדפותיכם. בהמשך המדריך תמצאו הסבר מפורט על ההבדלים בין שתי האופציות. הקונספט של דרים סים הוא סים לגלישה בלבד, ללא חבילות וללא התחייבות. טוענים באפליקציה סכום על פי רצונכם (מינימום 20 אירו) ומשלמים רק על הגלישה בפועל בתעריף ידוע מראש. אם נשארת יתרה בסיום הטיול ביפן היא אינה הולכת לאיבוד. אותו סים תקף בכ-190 מדינות, ותוכלו להשתמש בו בנסיעות הבאות שלכם לחו"ל. להזמנת SIM או eSIM לדובאי -Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול

חברת מולטי טראוול הישראלית מציעה eSim לדובאי במחירים זולים מאוד, אפילו ביחס לחברות מקומיות. היתרון העיקרי של החברה אל מול אופציות אחרות הוא שירות לקוחות בעברית. בנוסף, החברה מציעה חבילות בהתאמה אישית (בהתאם לנתוני הגלישה ולמספר השיחות שלכם). עבור חלק מהמכשירים קיימת גם אופציה לאפליקציית שיחות. להזמנת eSIM לדובאי ממולטי טראוול לחצו כאן

Airalo

Airalo הינה חברת eSim עולמית ותיקה ואמינה המציעה חבילות אינטרנט לדובאי במחירים זולים, בנוסף לחבילות גלישה אוניברסליות המציעה למגוון יעדים שונים. גם ב-Airalo בדומה לחברות שהזכרנו קודם מציעים איסים לדובאי בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות זמין בשפה האנגלית. השירות של Airalo מתאים למכשירים תומכי eSim. שיטת התשלום: חבילות נתונים החל מ4.5$ ל1G גלישה ועד ל20G ב26$, מחירים משתלמים גם בהשוואה לחברות סלולר מקומיות. להזמנת eSIM לדובאי מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בדובאי – מידע שימושי חשוב

רכישת SIM בדובאי

כמה יעלה לנו כרטיס סים מקומי בדובאי? איזה כרטיס סים של איזה חברת תקשורת עדיף לנו בחופשה בדובאי? בדובאי פועלות חברות תקשורת: "אטיסלט" Etisalat ו-"דו" Du. אין כאן באמת תחרות בין מפעילים סלולריים, ולכן מחירי חבילות התקשורת הם מהגבוהים בעולם.

מחירי חבילות תקשורת בדובאי

חברת DU מציעה שלוש חבילות שונות לתיירים: סים בעלות 55 דירהם (50 שקל) – 500 מגה + 20 דקות שיחה – לשבוע. סים בעלות 75 דירהם (70 שקל) – 2 ג’יגה + 40 דקות שיחה -לשבועיים. סים בעלות 110 דירהם (110 שקל) – 3.5 ג’יגה + 50 דקות שיחה – לשבועיים. חברת Etisalat מציעה שתי חבילות למשך שבועיים : סים בעלות 105 דירהם (95 שקל) 1 ג’יגה בלבד. סים בעלות 105 דירהם (95 שקל ) 700 מגה + 40 דקות שיחה + 40 הודעות טקסט. קיימת אפשרות אותה מציעה חברת התקשורת וירג'ין מובייל (Virgin Mobile) שעובדת על גבי הרשת של DU, והיא משתלמת יותר: חבילת 125 דירהם (110 שקל) – 6 ג'יגה + 50 דקות שיחה. חבילת 171 דירהם (150 שקל) – 10 ג'יגה + 50 דקות שיחה. חבילת 263 דירהם (240 שקל) – 20 ג'יגה + 50 דקות שיחה. חבילת 340 דירהם (310 שקל) – 30 ג'יגה + 50 דקות שיחה.
למי שמתכוון להישאר במשך רוב הזמן בתחומי העיר דובאי, מומלץ לרכוש כרטיס סים של חברת וירג'ין מובייל . במידה ואתם מתכננים לצאת לטיולים במדבריות וביעדים נוספים באיחוד האמירויות, הכרטיס של חברת Etisalat יהיה מתאים יותר.
המחירים המופיעים במדריך נכונים למועד כתיבתו, ועשויים להשתנות מעת לעת, כך שמומלץ לבצע בדיקה סמוך למועד הטיסה לדובאי.

מידע חשוב על טלפונים סלולריים בדובאי

בדובאי, כמו בישראל, אסור בתכלית האיסור לדבר בטלפון בזמן נהיגה ללא דיבורית. דובאי היא אמירות מתקדמת מאוד, אבל חשוב לזכור שמדובר במדינה מוסלמית עם תרבות מסורתית, המקפידה מאוד על שמירת פרטיות. לכן, לא נהוג לצלם תושבים מקומיים ללא אישור מפורש מהם. צילום מבני שלטון או בסיסי צבא עלולים לסבך אתכם בצרות, כך שמומלץ לא לקחת סיכונים מיותרים, ובמידה ויש לכם ספק לגבי היעד אותו אתם מצלמים, עדיף לוותר, ולהסתפק בתמונות ברקע שפע האתרים התיירותיים המרהיבים שיש לדובאי להציע.

אפליקציות שימושיות לטיול בדובאי

לאחר שכבר יש לכם דרך לתקשר עם העולם ולגלוש באינטרנט, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה על האפליקציות הכי שימושיות בדובאי, על מנת שתוכלו להוריד אותן מבעוד מועד, ולהיעזר בהן במהלך החופשה.
אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.