מלונות לילדים בדובאי

מלונות לילדים בדובאי

Picture of הנהלת האתר

הנהלת האתר

דובאי הפכה ליעד פופולרי למשפחות המחפשות חופשה מהנה ומרגשת. עם שפע של אטרקציות, חופים מרהיבים ומלונות יוקרה שתוכננו במיוחד למשפחות, דובאי מציעה חוויה בלתי נשכחת לילדים ולהורים כאחד. הנה רשימה של 10 מהמלונות הטובים ביותר בדובאי למשפחות עם ילדים:

אטלנטיס דה פאלם (Atlantis The Palm)

כתובת: Crescent Road, The Palm, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,500 דירהם

אטלנטיס דה פאלם הוא מלון יוקרתי מרהיב הממוקם בקצה אי הדקלים המלאכותי בדובאי.  ללא ספק מלון המומלץ לחופשה לשפחתית בדובאי לפי סקרים של המומחים לבניית מסלולים בדובאי. המלון מציע חוויה ייחודית לכל המשפחה, עם שילוב מושלם של אטרקציות מים, בידור ופינוק. האורחים נהנים מגישה חופשית לפארק המים אקוואוונצ'ר, הגדול ביותר במזרח התיכון, עם יותר מ-100 מגלשות ומתקנים. בנוסף, המלון מציע אקווריום מרהיב עם יותר מ-65,000 יצורים ימיים וחוף פרטי עם אזור משחקים לילדים.

המלון מציע מגוון רחב של חדרים וסוויטות מפוארים, כולם עם נוף מרהיב לים או לאופק העיר. לילדים יש מועדון ייעודי עם פעילויות מגוונות, ולמתבגרים יש אזור בידור נפרד. המבוגרים יכולים ליהנות מטיפולי ספא מפנקים בזמן שהילדים מבלים. המלון מציע מבחר עשיר של מסעדות, כולל מסעדה תת-ימית ומסעדות של שפים מפורסמים. בקיצור, אטלנטיס דה פאלם מציע חופשה בלתי נשכחת המשלבת הרפתקאות, פינוק ובידור לכל המשפחה.

ג'ומיירה ביץ' הוטל (Jumeirah Beach Hotel)

כתובת: Jumeirah Beach Road, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,200 דירהם

ג'ומיירה ביץ' הוטל הוא מלון יוקרתי מרשים הממוקם לחופי דובאי, המציע חוויה ייחודית למשפחות. המלון מתאפיין בעיצובו המרהיב בצורת גל, המשקיף על הים הערבי ועל המלון המפורסם בורג' אל ערב. האורחים נהנים מגישה לחוף פרטי מרהיב, עשר מסעדות וברים, וחמש בריכות שחייה מרעננות. המלון מציע גם גישה חופשית לפארק המים ווילד וואדי הסמוך, המהווה אטרקציה מושלמת לילדים ולמבוגרים כאחד.

המלון מציע מגוון רחב של חדרים וסוויטות, כולם עם נוף לים או לעיר. לילדים יש מועדון ייעודי, ה-"KiDS Club", הפתוח משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב, ומציע מגוון פעילויות כגון מיני פארק מים, בניית עפיפונים ומשחקי מחשב. למבוגרים, המלון מציע מתקני כושר, מגרשי טניס וטיפולי ספא מפנקים. בערב, המשפחות יכולות ליהנות מערבי קולנוע, ערבי נושא וחדר משחקים. ג'ומיירה ביץ' הוטל מציע את השילוב המושלם של פינוק, בידור ופעילויות לכל המשפחה, מה שהופך אותו ליעד מושלם לחופשה משפחתית בדובאי.

לפיטה, דובאי פארקס אנד ריזורטס (Lapita, Dubai Parks & Resorts)

כתובת: Sheikh Zayed Road, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-800 דירהם

לפיטה, דובאי פארקס אנד ריזורטס הוא מלון ייחודי עם עיצוב פולינזי, הממוקם במתחם הבידור והפארקים של דובאי. הוא מציע חוויה מושלמת למשפחות, עם גישה ישירה לפארקי השעשועים המובילים כמו לגולנד דובאי, מוטיונגייט דובאי ובוליווד פארקס. האורחים נהנים מבריכות שחייה בסגנון לגונה, נהר עצלנים מפנק, ומועדוני ילדים ונוער עם פעילויות יומיות מגוונות.

החדרים והסוויטות בלפיטה מעוצבים בסגנון פולינזי מרהיב ומציעים נוחות מרבית למשפחות. המלון כולל מספר מסעדות המציעות מגוון מאכלים, כולל בופה ידידותי לילדים. בנוסף לנגישות לפארקי השעשועים, המלון מציע מתקני ספא לרגיעה והתחדשות, ומגוון פעילויות ספורט ובידור. האווירה הטרופית והשירות המסור הופכים את השהייה בלפיטה לחוויה ייחודית המשלבת הרפתקאות והנאה לכל המשפחה עם אפשרות למנוחה ורגיעה.

ריץ-קרלטון דובאי (The Ritz-Carlton Dubai)

כתובת: The Walk, Jumeirah Beach Residence, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,300 דירהם אמירתי

ריץ-קרלטון דובאי הוא מלון יוקרה מפואר הממוקם לחופי המפרץ הפרסי, בלב אזור המרינה היוקרתי של דובאי. המלון מציע חוויה מושלמת למשפחות, המשלבת אלגנטיות ונוחות. האורחים נהנים מגישה לחוף פרטי מרהיב, גנים טרופיים מטופחים, ושש בריכות שחייה מרעננות, כולל שתי בריכות ילדים מוצלות. המלון מתהדר בתשע מסעדות איכותיות המציעות מגוון מטבחים עולמיים, כולן מותאמות גם לטעמם של ילדים.

לילדים, המלון מציע את מועדון ה-Ritz Kids, המעניק חוויות מעשירות ומהנות המבוססות על ארבעה נושאים: מים, יבשה, תרבות ואחריות סביבתית. המועדון פתוח לילדים בגילאי 4-12 ומציע מגוון פעילויות יצירתיות וחינוכיות. להורים, המלון מציע ספא מפנק עם טיפולים ייחודיים, מתקני כושר מתקדמים, ומגוון פעילויות ספורט ובידור. צוות הקונסיירז' המסור של המלון יכול לארגן פעילויות משפחתיות מיוחדות כמו סקי בחולות המדבר, שייט בספינות מסורתיות, או חוויות עם בזים.

ריץ-קרלטון דובאי מציע את השילוב המושלם של יוקרה, נוחות ובידור לכל המשפחה, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה משפחתית בדובאי.

אננטרה דה פאלם דובאי (Anantara The Palm Dubai)

כתובת: East Crescent, Palm Jumeirah, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,100 דירהם אמירתי

אננטרה דה פאלם דובאי הוא מלון יוקרתי הממוקם על האי המפורסם של דקל דובאי, עם נוף מרהיב של המפרץ הערבי. המלון מציע חוף פרטי באורך 400 מטר, שלוש בריכות טרופיות לגונה מוקפות בגנים ירוקים, וארבע מסעדות מגוונות. אטרקציה מיוחדת של המלון היא הווילות המפוארות על המים, המציעות חוויה ייחודית לאורחים.

המלון מתאים במיוחד למשפחות המחפשות שילוב של חופשת חוף וריגושים עירוניים. הוא מציע מגוון פעילויות לילדים, כולל מועדון ילדים, בריכת ילדים, ומתקני משחקים. מבוגרים יכולים ליהנות מספא מפנק וממגוון פעילויות מים. החדרים והסוויטות מרווחים ומעוצבים בסגנון תאילנדי מסורתי, כולל אפשרות לדירות עם שני חדרי שינה למשפחות גדולות יותר. המיקום המרכזי מאפשר גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות של דובאי תוך שמירה על אווירה שלווה ושלווה במלון עצמו.

ווסטין דובאי מינה סיאהי (The Westin Dubai Mina Seyahi)

כתובת: Al Sufouh Road, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-900 דירהם אמירתי

ווסטין דובאי מינה סיאהי הוא מלון יוקרתי הממוקם לחופי המפרץ, המציע לאורחיו חוף פרטי מרהיב באורך 500 מטר – אחד הארוכים בדובאי. המלון מתגאה בשש בריכות שחייה מרשימות, כולל שתי בריכות ילדים מוצלות, המספקות מקום מושלם להתרעננות ובילוי משפחתי. האטרקציה המרכזית של המלון היא פארק המים הפרטי "ג'ונגל ביי", המציע מגוון מגלשות מים, בריכת גלים, ומתקני שעשועים לכל הגילאים.

המלון מציע חדרים ואגפים המתאימים במיוחד למשפחות, עם נוף מרהיב לים או למרינה של דובאי. האורחים נהנים ממבחר מסעדות איכותיות, כולל אפשרויות המתאימות במיוחד לילדים ולבעלי רגישויות תזונתיות. בנוסף, המלון מפעיל שירות הסעות חינם למרכזי הקניות ולאטרקציות המרכזיות בדובאי. לנוחות ההורים, קיים מועדון ילדים מאובזר היטב המציע מגוון פעילויות לילדים, בעוד המבוגרים יכולים ליהנות מהספא המפנק או מחדר הכושר המתקדם של המלון.

פיירמונט דה פאלם (Fairmont The Palm)

כתובת: Palm Jumeirah, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,000 דירהם אמירתי

פיירמונט דה פאלם הוא מלון יוקרתי מרשים הממוקם על חוף פרטי באי הדקל המפורסם של דובאי. המלון מציע לאורחיו נוף מרהיב למפרץ הפרסי ולקו הרקיע המרשים של העיר, עם ארבע בריכות שחייה חיצוניות, כולל בריכה משפחתית, ו-11 מסעדות וברים המספקים חוויה קולינרית עשירה ומגוונת לכל טעם. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון ערבי עכשווי, ומציעים מרחב ונוחות מקסימליים לאורחים.

המלון מתגאה בהתאמתו למשפחות עם ילדים. מועדון הילדים המפורסם "פאלקון" של המלון מציע פעילויות מגוונות לילדים מגיל 18 חודשים ומעלה, כולל בית משחקים, פארק מים קטן ופעילויות יצירה. ההורים נהנים משעתיים ראשונות חינם במועדון הילדים מדי יום. המיקום האסטרטגי של המלון מאפשר גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות בדובאי, כאשר מרינה דובאי נמצאת במרחק של כ-8 ק"מ, וקניון נח'יל החדש נמצא במרחק הליכה. בנוסף, המלון מציע מגוון פעילויות ספורט ימי, כולל גלישת רוח וקיאקים, להנאת האורחים בכל הגילאים.

סנטרה מיראז' ביץ' ריזורט דובאי (Centara Mirage Beach Resort Dubai)

כתובת: Deira Islands, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-700 דירהם אמירתי

סנטרה מיראז' ביץ' ריזורט דובאי הוא מלון חדש יחסית, המעוצב בהשראת הרפתקאות תאילנדיות וערביות. המלון מציע 607 חדרים וסוויטות עם נוף לעיר ולים, תוכנן במיוחד למשפחות. האורחים נהנים מבריכת שחייה על חוף הים, נהר עצלנים, אזור משחקי מים לילדים ומגלשות מים. בנוסף, יש מגרש משחקים חיצוני, ספא ולאונג' משפחתי.

המלון מציע שלושה מועדוני ילדים לקבוצות גיל שונות עם מגוון פעילויות, ספא בנושא ממתקים לילדים, ולאונג' משפחתי עם ריהוט צבעוני לילדים ותה אחר הצהריים וקוקטיילים למבוגרים. פרטים קטנים כמו איפור בקבלה מוסיפים לחוויה המשפחתית. בערב, האורחים יכולים ליהנות ממופעים ובידור. המלון מספק חוויה מהנה ומגוונת למשפחות המחפשות חופשה בדובאי.

ג'ומיירה אל נסים (Jumeirah Al Naseem)

כתובת: Madinat Jumeirah, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,400 דירהם אמירתי

ג'ומיירה אל נסים הוא מלון חוף מודרני הממוקם בקומפלקס המלונות מדינת ג'ומיירה. העיצוב של המלון שואב השראה מארבעת היסודות של הטבע: אדמה, רוח, אש ומים. המלון מציע מגוון רחב של מתקנים למשפחות, כולל מועדון ילדים ומעון יום לילדים מגיל ארבעה חודשים עד ארבע שנים. המיקום שלו על החוף והשטחים החיצוניים המרווחים מציעים נופים מרהיבים של המפרץ הערבי ואווירה משפחתית רגועה.

האפשרויות הקולינריות בג'ומיירה אל נסים כוללות מטבח ערבי, בינלאומי ופיוז'ן. אורחי המלון נהנים מחוויית "ג'ומיירה דיין אראונד" המאפשרת בחירה מתוך יותר מחמישים מסעדות וברים. בנוסף, האורחים מקבלים גישה חופשית לפארק המים ווילד וואדי עם שירות הסעות חינם. המלון מציע גם גישה לחוף פרטי באורך 2 ק"מ במדינת ג'ומיירה, המספק מרחב נוסף לפעילויות משפחתיות ורגיעה.

רפאלס דה פאלם (Raffles The Palm)

כתובת: West Crescent, Palm Jumeirah, דובאי

מחיר ממוצע ללילה: החל מ-1,600 דירהם אמירתי

רפאלס דה פאלם הוא מלון יוקרה זוכה פרסים המציע שירותים ברמה עולמית ושירות חדרים 24 שעות ביממה. המלון ממוקם באחד מקטעי החוף היפים ביותר בדקל, ומציע חדרים מרווחים ומאובזרים היטב עם נוף מרהיב למים הצלולים של המפרץ. זהו יעד אידיאלי לחופשה משפחתית, עם מגוון פעילויות שיעסיקו את כל בני המשפחה לאורך כל השהייה. המלון מציע חדרי משפחה מחוברים, בריכה ענקית עם קבנות, וחוף פרטי שבו ניתן לשחות או לעסוק בספורט ימי.

המתקנים במלון כוללים מגרש הרפתקאות, בריכת ילדים מוצלת, מועדון ילדים, ואת בית הקולנוע הפרטי הגדול ביותר בדקל – אידיאלי כשהחום בחוץ עז מדי. רפאלס דה פאלם מציע שבעה מסעדות וברים המגישים מגוון רחב, החל מארוחות גורמה ועד משקאות קלים לצד הבריכה. המלון ממוקם במרחק נסיעה קצר מאטרקציות התיירות המרכזיות של דובאי, מה שהופך אותו לבסיס מצוין לחקור את העיר. השילוב של יוקרה, נוחות ומיקום הופך את רפאלס דה פאלם לבחירה מצוינת למשפחות המחפשות חופשה מפנקת בדובאי.

כל המלונות הללו מציעים חוויה יוצאת דופן למשפחות, עם מתקנים ופעילויות המותאמים במיוחד לילדים. בחירת המלון המתאים תלויה בתקציב, במיקום המועדף ובגילאי הילדים. מומלץ להזמין מראש, במיוחד בעונות השיא, כדי להבטיח את החדרים הטובים ביותר למשפחה שלכם.

נטע גימפל מצוות האתר – המומחים לבניית מסלולים

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.