הודעה לטסים לחול חבילת גלישה eSIM לדובאי בזול

הודעה לטסים לחול חבילת גלישה eSIM לדובאי בזול

הנהלת האתר

הנהלת האתר

דובאי, הפכה לאחד היעדים הכי פופולאריים בקרב המון ישראלים. זו הסיבה כי קיים הצורך באמצעי תקשורת יעילים וזולים כמו ESIM לדובאי. עליכם להצטייד מראש בפתרון תקשורת יעיל זה, כך שתוכלו להיות בקשר עם כולם מבלי לבזבז הרבה כסף. בגלל שהטלפון החכם, הפך אצלנו כבר לאורח חיים, כאשר אנו נמצאים בחופשה, או בנסיעת עסקים בחו"ל, הצורך הראשון הוא רכישת ESIM, אשר יענה על צרכיכם. למעשה כרטיס ESIM הוא טכנולוגיה אשר מאפשרת לגולשים להיות מחוברים לרשתות הסוללריות בחו"ל באופן משתלם ונוח וזאת, מבלי להחליף כרטיס SIM, בזמן שטסים למדינה אחרת.

החלפת הגדרות במקום החלפת סים – זה פשוט גאוני!

יש כאלה שאינם יודעים, כי שימוש ב-ESIM, אינו מורכב או מסובך. במקום להחליף ידנית את ה-SIM, יש להחליף רק את ההגדרות בטלפון החכם שלכם. כל זאת, מתאפשר רק באמצעות ברקוד. למעשה ESIM לדובאי , מאפשר לכם להיות מנויים בחברות תקשורת שונות, במקביל לאותו הטלפון החכם שברשותכם. לדוגמא, כאשר תישהו בדובאי, יינתן לכם מספר חדש ותוכלו לקבל שיחות מישראל למספר הישראלי שלכם. אם נגדיר זאת כך, ה- ESIM מופעל בחו"ל יחד עם חבילה אשר מאפשרת לכם גלישה באינטרנט, אבל הוא אף מיועד לביצוע שיחות, כך שאתם מרוויחים שתי ציפורים במכה אחת.

בחרתם לנפוש בדובאי? – התאימו את ה-ESIM לצרכיכם האישיים

תוכלו לבחור חבילות גלישה וכרטיס ESIM בהתאמה אישית. לדוגמא, בחרו את כמות הדקות שאתם מעוניינים לשיחות היוצאות. החדשות  הטובות הן, שהשיחות הנכנסות לא יחוייבו בסכום נוסף. אם תצטרכו להתקשר לישראל בזמן שהייתכם דובאי, אתם תוכלו לעשות זאת, באמצעות המספר הישראלי הקבוע שלכם, ולגלוש באמצעות חבילת הגלישה הזולה והמשתלמת ביותר שתקבלו.

ליהנות מחופשה בדובאי מבלי לקרוע את הכיס

תוכלו להנעים את שהייתכם בדובאי, אם תרכשו חבילת גלישה מראש, כך שתעשו זאת ע"י רכישת כרטיס ESIM לדובאי, אחרת אם לא תדאגו מראש עבור חבילות גלישה ESIM לדובאי תקבלו חשבונות מנופחים. תוכלו לקבל את חבילת הגלישה המשתלמת ביותר ולטוס בראש שקט. ניתן לקבל מידע ברשת, לגבי התקנת ה-ESIM בחו"ל, כאשר ההוראות הן די פשוטות ונוחות לשימוש ולביצוע. מומלץ לקבל מידע לגבי האופציות שיש לכם לרכישת ESIM, כך שתהיה לכם אפשרות לבחור את החבילה המשתלמת ביותר.

לפני הטיסה לדובאי דאגו לחבילת גלישה משתלמת

מה שמומלץ בחום לפני שטסים לחו"ל, הוא לדאוג לכל הדברים החשובים, כאשר הדבר החשוב ביותר הוא התקשורת שלכם, עם ישראל ועם שיחות מקומיות בדובאי. כדאי לכם לקבל כמה שיותר מידע, המלצות מחברים שכבר טסו לדובאי ורכשו כרטיס משתלם של SIM. על מנת שתוכלו באמת לטוס בראש שקט, בידיעה כי יש לכם חבילת ESIM משתלמת ואתם תיהנו מחפשה מדהימה, או נסיעת עסקים בראש שקט.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.