אטרקציות חובה בדובאי

אטרקציות חובה בדובאי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

דובאי, עיר החלומות, המקום בו תמצאו גורדי שחקים עצומים לצד איים מעשה יד אדם וכמובן מרכזי הקניות הגדולים בעולם. יש כל כך הרבה מה לראות ולחקור בעיר החלומות. החל מנופים מדבריים עוצרי נשימה ועד פלאים ארכיטקטוניים הנישאים לשמיים. בדובאי תמצאו את הכל.

אטרקציות חובה בדובאי

בורג׳ חליפה- הבניין הגבוה בעולם, נישא לגובה של 828 מטר. בקומה ה-125 תוכלו לעמוד על מרפסת תצפית שתספק לכם נוף פנורמי משגע על העיר. האמיצים שבניכם יוכלו אפילו לעלות לקומה ה-148 לנוף עוצר נשימה.

מזרקת דובאי- מופע המים, האור והמוזיקה מספקים חוויה שתטריף  לכם את החושים. היא נמצאת בתחתית הבורג׳ חליפה. אטרקציה שאסור לפספס.

גן הנס של דובאי- גן פרחים עצום בגודלו המכיל מעל 45 מיליון פרחים במגוון צורות וצבעים. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדובאי. כמובן שאי אפשר לוותר על קניות בעיר המדהימה הזו.

קניון דובאי- אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם. למעלה מ-1,200 חנויות של קמעונאים או של מעצבי על, פארק שעשועים ומציאות מדומה, משטח החלקה על הקרח אקווריום גדול. צריך להקדיש יום שלם כדי ליהנות מהשפע הזה.

מרינת דובאי- במרינה עם תעלות מעשה ידי אדם ונוף פסטורלי משגע תהנו משיט על יאכטה יוקרתית לעבר השקיעה או אפשרויות לסעודה ובילוי. במרינה כל אחד ימצא עניין.

https://www.tusbezol.co.il/איך בוחרים דילים לדובאי?

לעיר יש הרבה מה להציע והמון מה לראות. לכן, כדאי לחפש דילים לדובאי שיכולים לחסוך לכם בעלויות. בעת תכנון הטיול הקפידו להשוות מחירים ולהזמין מראש כדי לקבל את הדילים הטובים ביותר.

לחצו כאן לדילים מיוחדים לדובאי

על ידי ניצול מיטבי של חבילות ודילים לדובאי תוכלו ליהנות ממלא אטרקציות שלעיר יש להציע.

 עיר החלומות, מספקת נופים מדהימים, אוכל טעים, גורדי שחקים עצומים  ונופים משגעים.

תוכלו לחוות את כל השפע שלעיר יש להציע מבלי לשבור את הכיס. מעט השקעה בחיפוש דיל לדובאי במחיר אטרקטיבי או חבילות שיכניסו אתכם למספר אתרים במחיר מבצע, יקטינו את ההוצאה שלכם באופן משמעותי.

לכן, אל תוותרו על ביקור ביעד המדהים הזה עקב בעיות תקציב, פשוט תכננו את הטיול שלכם מראש.

ליעדים נוספים לחצו

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.