דובאי- כך תשריינו מקום ותשיגו כרטיסים מוזלים לאטרקציות המובילות בדובאי

דובאי- כך תשריינו מקום ותשיגו כרטיסים מוזלים לאטרקציות המובילות בדובאי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מזה כשנתיים דובאי תופסת את המקומות הראשונים בכל רשימת יעדים פופולריים לחופשה בחו"ל, ומעניקה אפשרויות לחופשה במגוון סגנונות, החל מטבע מדברי ופראי ומסלולי טיול מרתקים, קלאבים ומלונות יוקרה המציעים חופשת בטן גב מפנקת על שפת הבריכה, פארק המים ו/או החוף הפרטי, וכלה בחופשה אורבנית שופעת אטרקציות וחוויות.

המחירים בדובאי

למרות שניתן למצוא דילים לדובאי במחירים משתלמים, ובשילוב בין טיסות לאירוח במלון בדרגת אירוח מעולה (הסטנדרטים בדובאי גבוהים ורמת האירוח המאפיינת את תרבות האסלאם בולטת בכל מתקני האירוח והתיירות), דובאי אינה עיר זולה לביקור.

ריבוי האטרקציות באמירות הפופולרית מוליד דילים לדובאי לתקופה ממוצעת בת חמישה עד שמונה ימי ביקור, במטרה להספיק ולבקר בלא מעט אתרים נחשבים ובעלי שם, למשפחות עם ילדים ולמבוגרים כאחד. אלא שבבחינה של עלויות האטרקציות נגלה כי כל תצפית, כל כניסה לגן פורח או למוזיאון מקומי ובוודאי כניסה לאטרקציות לבילוי יומי דוגמת: פארק לגו לנד, פארק מושן גייט (עיר הסרטים והסדרות), פארק IMG (פארק השעשועים הגדול והמרהיב בדובאי) כרוכה בפרידה מעשרות יורו לכל מבקר, מה שהופך את ההוצאה המשפחתית לכבדה במיוחד.

עלות נוספת למחיר הכרטיס היא ביטול התור, תוספת חביבה ולעתים הכרחית באטרקציות מבוקשות הכוללות תורים ארוכים ומייגעים לכל מתקן, לדילים חמים לדובאי לחצו כאן  .

איך בכל זאת לטייל בדובאי ולשמור על מסגרת תקציב סבירה?

מספר טיפים כיצד להצליח להנות מדובאי מבלי להטריד יתר על המידה את חשבון הבנק: 

  • טיול מאורגן- טיול מאורגן לדובאי, בעיקר אם ניתן באמצעות גופים בעלי יכולת סבסוד דוגמת: חבר, הסתדרות המורים ואחרים, יכלול לצד הטיסות והאירוח, גם ליווי של מדריך, אוטובוס צמוד וכניסה לכל האתרים. טיול כזה מטבע הדברים יעלה יותר מרכישת דילים לדובאי באופן עצמאי, אולם גם יספק תמורה רחבה יותר, ובזכות כוח הקניה הגדול יותר של החברות, העלות המגולמת במחיר של האתרים הרבים תהיה מוזלת יותר.
  • מלון הכל כלול מפנק- בדובאי מלונות יוקרתיים בעלי רמות אירוח שונות, כאשר חלק מן המלונות יציעו את הקונספט הבסיסי הכולל לינה, ארוחת בוקר או חצי פנסיון, וכמה ממתקני האירוח המרשימים במזרח התיכון יכללו כפר נופש מלא, הכל כלול- כל הארוחות, המשקאות, גלידות ומטעמים על שפת הבריכה ועוד, לצד מתקני נופש שמאפשרים בילוי של ימים ארוכים במלון דוגמת פארק מים, חדרי טיפולים, מתחמי משחקים ופנאי ועוד. מלון כזה יספק חוויה מהנה ויפחית את הצורך ביציאה ממנו ובהוצאות הנוספות.
  • אתרי כרטיסים מוזלים- ניתן למצוא ברשת לא מעט אתרים המעניקים הנחות משמעותיות על כרטיסים לאטרקציות, בהם ניתן להזמין מראש ובמחיר מוזל כרטיסים ומקומות, ולהנות מהגעה ללא חשש מתורים ארוכים בכניסה, ובמחיר נוח יותר.

מחפשים טיסות ודילים למגוון יעדים לחו"ל ?

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.