מה הופך את דובאי לגן עדן של קונים?

מה הופך את דובאי לגן עדן של קונים?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

בדובאי יודעים לעשות הכול – ובגדול. זה נכון גם לגבי מגוון האפשרויות האינסופי לשופינג שכולל מרכזי קניות עצומים, שווקים נוצצים ואינספור אטרקציות ורשתות. הנה כל מה שחשוב לדעת על שופינג בדובאי.

מרכזי הקניות של דובאי נחשבים מהגדולים ביותר בעולם. גם אם אתם רק מחפשים דרך לברוח מהחום הלוהט של דובאי, אפשר לבלות ימים שלמים בחגיגת שופינג שלא נגמרת, כולל אטרקציות מדהימות בתוך מרכזי הקניות: מאתר סקי מקורה ועד אקווריום שבו תוכלו להאכיל פינגווינים ואפילו לצלול עם כרישים.

שופינג בדובאי: דברים שחשוב לדעת

  • חלק מבתי המלון מציעים שאטלים ישירים אל מרכזי הקניות השווים וחזרה למלון.
  • המיסים בדובאי נמוכים, ולכן תוכלו למצוא מוצרים במחירים יחסים נוחים לאלו שבארץ.
  • במקרים מסוימים תוכלו להציג קבלה על הקניה ולקבל החזר בשדה התעופה בדרך הביתה.
  • לא מקובל להתמקח בחנויות אך למקרה שבכל זאת תרצו לנסות, עשו זאת רק בשווקים. הקפידו להחמיא למוכרים על המוצרים היפים שלהם ורק אז נסו להוריד את המחיר.
  • נוסעים לדובאי בדצמבר-ינואר? תוכלו ליהנות מחגיגת שופינג כמעט כמו באירופה, עם פסטיבלים, הגרלות והפתעות.
  • אם אתם נוסעים בתקופת הרמדאן תהנו משקט יחסי בחנויות, הנחות ומבצעים בזכות "חודש הנדיבות והאדיבות".

חוויית השופינג של דובאי – אטרקציות מרכזיות

קניון דובאי – נחשב לאחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם עם 1,200 חנויות, כולל מותגי יוקרה ומותגים בינלאומיים. בתוך הקניון תמצאו גם אקווריום וגן חיות תת-ימי, פארק מציאות מדומה ומתחם החלקה על הקרח.

קניון דובאי פסטיבל סיטי – הקניון שכל ביקור בו הוא חגיגה מציע בנוסף ל- 400 חנויות ומרחק של 5 דקות נסיעה משדה התעופה הבינ"ל, גם מגוון אפשרויות בילוי: מופעים אור קוליים מרהיבים וזוכי פרסים, פסטיבלי קניות ואטרקציות נוספות המשלבות טכנולוגיה עם בידור ואמנות.

קניון נאחיל – קניון היוקרה של אתר הנופש פאלם ג'ומיירה הוא חלק מהקומפלקס המפואר של "מגדל הדקל". הוא משלב חוויית שופינג מפנקת בכ- 300 חנויות שונות, לצד נופים מרהיבים מהתצפית בקומה ה- 52 של המגדל. תוכלו למצוא בקניון אפשרויות בילוי נוספות, כמו קפיצה לבריכת אינפיניטי הגבוהה בעולם, פארק טרמפולינות, עולם לגו לילדים, מתחם קולנוע, מגרש משחקים מקורה ועוד.

קניון וואפי – קניון שמעוצב בצורת פירמידה זו אטרקציה בפני עצמה. גם מבפנים הקניון מעוצב בסגנון מצרים העתיקה וכולל 250 חנויות: מדוכני מתנות ועד מותגי יוקרה, 30 מסעדות, מיני גולף זוהר בחושך ופארק וירטואלי שייקח אתכם ליקומים מקבילים. תוכלו למצוא בו גם את מועדון הפרעונים – ספא ומרכז כושר מפואר, כיאה לבילוי מלכותי במצרים העתיקה.

בדובאי תוכלו כמובן למצוא עוד מגוון רב של מרכזי קניות ענקיים ושפע של אטרקציות, שימלאו ימים שלמים של הנאה.

לחוות את דובאי של פעם דרך השווקים

גם השווקים של דובאי לא דומים לשום שוק אחר. הם מפוארים, עשירים, מקורים וממוזגים, עם שפע של אפשרויות קניה – ולמעשה עם שוק ייעודי לכל מטרה. הנה כמה מהשווקים שכדאי לבקר בהם:

שוק הבשמים של דובאי – השוק שבו תוכלו למצוא אינספור אפשרויות להתבשם, ואפילו לרקוח בושם מיוחד בסגנון האישי שלכם.

שוק ג'ומיירה – שוק מזרח תיכוני קלאסי, אבל בסגנון דובאי, שיש בו הכול: מנורות צבעוניות, בשמים ובדים ועד מסעדות ומזכרות. שלא כמו בשווקים אחרים של דובאי, בשוק ג'ומיירה לא מקובל להתמקח על המחיר. שווה לבקר גם אם אתם לא מתכננים לקנות שום דבר, כיוון שהמקום פשוט מרהיב ביופיו. השוק מכונה גם "ונציה של דובאי" בזכות הנחל העובר דרכו ובו אפשר לשוט בסירה, והוא נחשב לאטרקציה מיוחדת בזכות הארכיטקטורה של המקום, המזכירה בניה ערבית עתיקה.

שוק התבלינים – אחד משווקי התבלינים הגדולים בעולם, בו תמצאו תבלינים שלא קיימים (כמעט) בשום מקום אחר, כמו שורש סחלב אמיתי. תוכלו לקבל טעימות מהמוכרים ולקנות מוצרים ייחודיים, כמו פירות יבשים ממולאים.

שפע השווקים בדובאי כולל גם את שוק הזהב המפורסם, שוק הטקסטיל הצבעוני ושוק אל בהאר הידוע.

להגיע מוכנים לשופינג בדובאי

כדי להפיק את המקסימום מחוויית השופינג בדובאי חשוב לתכנן אותה – מהאתרים שבהם תבקרו ועד מסגרת התקציב. אך מה עושים כאשר במהלך החופשה מתרחש אירוע בלתי מתוכנן, כמו למשל צורך בסיוע רפואי? כדי להיות מכוסים, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל  שיכסה אתכם במקרים כגון ביקור אצל רופא, רכישת תרופות, ניתוחים, אשפוזים ועוד. לצד הרובד הרפואי, תוכל לרכוש בהתאם לאופי הנסיעה מגוון הרחבות ייעודיות במסגרת ביטוח נסיעות. כך למשל ביטוח נסיעות הפניקס smart travel כולל הרחבות שונות כגון ביטוח כבודה, כיסוי ייעודי לגניבת טלפון סלולרי, מחשב נייד ומצלמה, הרחבת ספורט אתגרי והרחבה לביטול או קיצור נסיעה בעקבות נסיבות רפואיות ונסיבות נוספות המפורטות בפוליסה. ואם נדבקתם בקורונה במהלך הטיול? ביטוח נסיעות אמור לכסות את הטיפול הרפואי גם בעקבות הידבקות בקורונה.

אין כמו חוויית הקניות המלכותית והמגוונת של דובאי. כדי ליהנות בראש שקט מכל הטוב שיש לדובאי להציע, כדאי לרכוש מראש ביטוח נסיעות לחו"ל שידאג לכם מתחילת הטיול ועד שתחזרו הביתה עם מלתחה חדשה.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.