בתי המלון הטובים ביותר בדובאי למשפחות
אתר הנופש ג’יי.אי. פאלם טרי קורט (JA Palm Tree Court)

בתי המלון הטובים ביותר בדובאי למשפחות

admin

admin

בדובאי לא חסרים בתי מלון מפנקים למשפחות. אספנו עבורכם את המלונות הטובים ביותר בדובאי, שמתאימים לאירוח משפחות עם ילדים בכל הגילאים: בתי מלון עם פארקי מים, בריכות מדליקות, חדרים מרווחים ומועדוני ילדים עם תכניות בידור ייחודיות.

חופשה משפחתית בדובאי – מידע חשוב נוסף

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

מלון אטלנטיס דה פאלם – Atlantis The Palm

מלון אטלנטיס דה פאלם הוא אתר נופש סופר כיפי לילדים, עם פעילויות שיכולות למלא בקלות שבוע שלם של חופשה משפחתית בדובאי.

מתקני המלון כוללים את פארק המים Aquaventure (הטוב ביותר בדובאי, עם מגלשות רבות ואחת מהן אף עוברת באקווריום של כרישים), אקווריום לגונה עם למעלה מ 65,000 יצורים ימיים, מפרץ עם דולפינים ומגוון גדול של פעילויות ספורט ימי בחוף הים של המלון.

במלון ניתן למצוא סוויטות משפחתיות מושלמות עבור משפחות גדולות, 19 מסעדות, 2 בריכות חיצוניות, 3 חופים פרטיים, מגרש משחקים ענק  ומועדוני ילדים ונוער.

להזמנת חדרים במלון אטלנטיס דה פאלם לחצו כאן

מלון גרנד היאט דובאי – Grand Hyatt Dubai

במלון גרנד היאט דובאי תוכלו למצוא חדרי משפחה מסוג grand deluxe – חדרים ענקיים ומרוהטים היטב. בנוסף במלון סוויטות המתאימות למשפחות, וחדרים עם דלת מקשרת.

אתר הנופש עצמו שוכן על 37 דונם וכולו מוקף בגנים ירוקים וצמחיה שופעת. במלון 8 מסעדות , 3 בריכות חיצוניות, בריכה מקורה אחת, ספא, סקווש ומגרשי טניס.

לילדים – בריכת ילדים עם מגלשות, מועדון ילדים ופינת משחקים.

להזמנת חדרים במלון גרנד היאט דובאי לחצו כאן

מלון ריקסוס פאלם דובאי – Rixos The Palm Dubai

מלון מומלץ למשפחות בדובאי של הרשת היוקרתית RIXOS, על בסיס אירוח אולטרה הכול כלול.

במלון פועל מועדון הילדים Rixy, בו הילדים יכולים לשחק, ליצור יצירות אמנות וליהנות מאירועי בידור מסביב לשעון, כמו מיני דיסקוטק, סדנאות סושי , שיעורי היפהופ וזומבה ומופעי קסמים.

במלון בריכת ילדים מוצלת עם מלגשות, 4 בריכות, חמאם טורקי, חוף ים צמוד ומסעדות רבות (שצריך להזמין אליהן מקום כמה ימים מראש).

להזמנת חדרים במלון ריקסוס פאלם דובאי לחצו כאן

מלון ג'ה פאלם טרי קורט – Ja Palm Tree Court

אתר נופש, השוכן על שטח מכוסה בגנים ענקיים ומטופחים, רצועת חוף פרטית ואירוח במתכונת הכול כלול.

חדרי Ja Palm Tree Court ענקיים ומצוידים ב-Playstation!!

הפעילויות במקום כוללות סקי מים וצלילה, טיולי גמלים ופוני ואפילו מסלול מכשולי מים מתנפחים.

במלון פועלים מועדון ילדים ומועדון בני נוער, 11 מסעדות, 4 בריכות חיצוניות ופארק מים, ומתקיימות בו מגוון פעילויות, כגון: רכיבה על סוסים, ספורט ימי על רצועת חוף פרטית, גולף, ספא ומרינה.

למשפחות גדולות יש במלון סוויטה עם שני חדרי שינה, שיכולה להכיל עד 6 נפשות.

את החדר שווה לשדרג למדור הפרימיום, שנקרא The Residence, שמגיע עם מגוון הטבות משפחתיות נוספות כולל מיני גולף ללא הגבלה, שלוש שעות בייביסיטר בחינם בשבוע וכרטיסי שייט עם ארוחת ערב.

להזמנת חדרים במלון ג'ה פאלם טרי קורט לחצו כאן

אתר הנופש לאפיטה – LAPITA DUBAI PARKS AND RESORTS

אחד היתרונות הבולטים של מלון Lapita מרשת Marriott הוא הקרבה שלו לפארקי שעשועים – במרחק הליכה קצרה תוכלו להגיע לפארק Motiongate, לגולנד ובוליווד.

בנייני המלון ממוקמים לצד בריכות והלגונה, והם מציעים 500 חדרים, ביניהם חדרים סטנדרטיים, סוויטות משפחתיות וגם וילות עם בריכה פרטית, שמתאימות למשפחות של 6 נפשות.

במלון פועלים שני מועדוני ילדים לגילאים שונים, עם קירות טיפוס ופעילויות שונות, מגרשי משחקים, בריכת ילדים, 4 מסעדות ובר על הגג.

להזמנת חדרים באתר הנופש לאפיטה לחצו כאן

אנאנטרה דה פאלם דובאיAnantara Dubai The Palm

מלון של רשת בתי מלון יוקרתית מתאילנד עם מלונות מוכרים בקוסמוי וקופנגן

כאן תרגישו כאילו הגעתם למזרח הרחוק, רק בלי המאמץ שבטיסה ארוכה. המלון מוקף צמחייה ירוקה, אדריכלות ייחודית ואירוח תאילנדי. כבר עם קבלת הפנים הילדים יוכלו ליהנות מציורי פנים ובלונים. ההתניידות באתר מתבצעת בעזרת טוקטוקים צבעוניים.

בשטח המלון עובר נחל, שניתן לשוט עליו עם סירה, שעוברת בין האורחים ומחלקת קוקוסים, פירות וחטיפים. למלון חופים חוליים ובריכת השחייה הטובה ביותר במזרח התיכון ( שווה להזמין חדר שמוביל ישירות לבריכה ממדרגות הטרסה שלכם או וילות שנמצאות ממש על המים כמו במלדיביים).

בנוסף, במלון פועל מועדון ילדים עם משחקי ווידאו ומשחקים נוספים, ספא מפואר עם 18 חדרי טיפולים, ספורט ימי בחוף הים הפרטי של המלון וסירות תאילנדיות מסורתיות שלוקחות אתכם בסטייל למרינה של דובאי.

להזמנת חדרים במלון אנאנטרה דה פאלם דובאי לחצו כאן

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.