האזורים הכי טובים לטיול בדובאי
אורות הכרך של דובאי

האזורים הכי טובים לטיול בדובאי

admin

admin

האזורים הכי טובים למטיילים בדובאי

דובאי ידועה בתור המטרופולין המודרני ביותר בעולם ואמנם היא משמשת כתחנת ביניים בין טיסות ארוכות טווח, דובאי מציעה גם קסם ערבי וניתן למצוא כאן נופים מדבריים מרשימים, שווקים תוססים, קניונים בסגנון מערבי, פארקי מים, חופים עם מלונות מפוארים ועוד.
העיר עמוסה במקומות לינה בכל טווחי המחירים. רוב המלונות מודרניים , יוקרתיים והתמורה טובה. מלונות המשרתים את השוהים זמן קצר בין הטיסות ממוקמים בסמוך לשדה התעופה ובשכונת Deira הסמוכה והאותנטית יותר.
אזור נוסף שיתאים לשהיה קצרה הוא כל אזור ה Dubai Creek ( נחל דובאי).

חופשה בדובאי – מידע שימושי חשוב

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

האזור הטוב ביותר בדובאי לטיולים: Bur Dubai
נסיעה לאטרקציות יכולה לקחת חלק נכבד מהיום, ולכן הגיוני להישאר באזור מרכזי שמחובר היטב באמצעות התחבורה הציבורית. הפרבר הוותיק בעיר הפנימית בור דובאי, מציע אטרקציות משלו כמו סוקים (שווקים) אותנטיים, מוזיאונים וגלריות .יתרון נוסף הוא הקרבה שלו לנחל דובאי ולשכונות ההיסטוריות אל פאחידי ואל סיף. בנחל דובאי תמצאו סירות מסורתיות להתנייד בהם ממקום למקום והרבה 'מסעדות צפות ' ובשכונות ההיסטוריות בתי קפה,מסעדות, גסטהאוסים ומוזיאונים.ישנן מספר תחנות של מטרו באזור שנחשב למסודר מאוד, נוח ואמין.

האזור הטוב ביותר בדובאי לחיי לילה: מרינה של דובאי
חשוב לדעת כי דובאי גמישה יותר מרוב מדינות האזור בנוגע לאלכוהול, אך הם לא סלחניים כלפי שכרות בציבור או נהיגה בשכרות. בירה, יין ושאר המשקאות החריפים הם מהיקרים ביותר בהשוואה לעולם בגלל המיסים המקומיים, ובעיקר מוגשים רק בברים או במסעדות מורשות,בבתי מלון או במועדוני לילה. כמה מהברים הכי היפים בעיר ומועדוני הלילה הטרנדיים ביותר נמצאים על גגות הקומות הגבוהות לאורך המרינה האקזוטית של דובאי.

המרינה של דובאי
המרינה של דובאי

האזור הטוב ביותר בדובאי לאוכל ומסעדות: Jumeirah Beach Residence (JBR)
רבים מהביסטרואים עטורי הפרסים והפופולריים ביותר נמצאים בבתי מלון ובאתרי נופש בהם התפריטים ארוכים ומגוונים והמחירים די גבוהים. באזור תמצאו מספר רב של מסעדות תאילנדיות, הודיות ויפניות, ומהצד השני מסעדות אותנטיות יותר בהם תוכלו לנסות מאכלים מזרח תיכוניים ולהנות ממופעי ריקודי בטן במסעדה. את המסעדות תוכלו למצוא ברחובות הראשיים בין JBR למרינה של דובאי ועל הדרך להנות מחופי הים שצמודים לחלק מהמסעדות.

האזור הטוב ביותר בדובאי למשפחות: Jumeirah Beach Residence (JBR)
דובאי מציעה מגוון פעילויות יוצאות דופן למשפחות – מלגולנד ועד פארק המים Aquaventure – ורבים נמצאים במרחק נסיעה קצרה במונית מהחוף המקסים ב- JBR. רוב בתי המלון ואתרי הנופש ב- JBR מציעים פסיליטיס ידידותיים למשפחה כמו בריכת ילדים, מועדון ילדים ומגרש משחקים והם נמצאים במרחק הליכה קצר ממגוון מדהים של מסעדות בשביל להסתובב באזור תוכלו להשתמש בשירות של חשמליות שמסתובבות בכל האזור של JBR והמרינה ומתחברות גם למטרו ברחבי העיר.

חוף ג'ומיירה דובאי

האזור הטוב ביותר בדובאי לחופים: Jumeirah Beach (JBR)
קו החוף המורחב של העיר הנקרא ג'ומיירה והוא כולל כמה חופים ציבוריים בתוספת אחד שנמצא ממש על ידי אתרי נופש. כל החופים מציעים מים רגועים וחול לבן ונקי, אך חשוב להיכנס למים רק באזורים המוכרזים בהם יש מצילים.מה שמוסיף לאטרקציה של JBR הם מגוון רב של מסעדות באזור והחשמליות שמסתובבות באזורו ובעזרתן ניתן להגיע למרינה של דובאי הצמודה ל JBR.

האזור הטוב ביותר בדובאי לפעילויות בחיק הטבע: Jumeirah Beach Residence (JBR)
אתרי הנופש מסביב ל JBR מציעים ספורט ימי כמו מצנחי רחיפה,סירות משוטים וקיאקים אך חשוב לדעת כי הבחירה אינה רחבה כמו בבאלי או בתאילנד. ניתן להזמין פה פעילויות אחרות הקשורות יותר לאזור הערבי, כמו טיסה בכדור פורח, רכיבה על אופניים או טיולי גמלים.

האזור הטוב ביותר להתרשם מההיסטוריה של האזור: Al Fahidi
הרובע העתיק ביותר בדובאי שופץ אך עדיין שומר על הקסם של העיר העתיקה. מבוך נתיבים נטול רכבים מוביל לבניינים בסגנון ערבי של "לבני בוץ" ומגדלי רוח. רבים מהם הוסבו במהלך השיפוץ לגלריות,מוזיאונים,בתי הארחה ובתי קפה.

האזור הטוב ביותר בדובאי לאווירה ותרבות: נחל דובאי -Dubai Creek
שני הצדדים של נחל דובאי משלבים יפה את ערב העתיקה יחד עם דובאי המודרנית. מלונות יוקרתיים, מסלול גולף ופארק רחב ידיים מתחרים על חזית מים יקרה. במקום תוכלו למצוא רכבל שחוצה 2.3 ק"מ לאורך הנחל, שייט לאורך הנחל, ביקור בדולפינריום של דובאי, שופינג בשפע ומופעי רחוב נוצצים.

נחל דובאי

האזור הטוב ביותר בדובאי לשווקים: Deira
אחד הרובעים העתיקים והאטמוספריים ביותר הוא ביתם של כמה סוקים (שווקים), בהם נמכר כמעט הכל ובמיוחד תבלינים מיוחדים וזהב. השווקים בדרך כלל אותנטיים יותר בשעות הבוקר והתמקחות היא חובה.

האזור הטוב ביותר בדובאי לקניונים: מרכז העיר – Downtown
כולם אוהבים שופינג ומה המקום הטוב ביותר לערוך בו קניות אם לא הקניונים המודרנים והמפוארים של דובאי. מרבית הקניונים בדובאי הם מאסיביים וכוללים בתי קולנוע, ארקדות משחקים ומגרשי אוכל עצומים. בקצה מרכז העיר, בקניון דובאי, שהוא ללא ספק הגדול בעולם, יש גם החלקה על הקרח, אקווריום ואפילו שלד דינוזאורים אמיתי בגודל מלא. מרכז העיר נמצא באמצע הדרך ובאמצעות המטרו ניתן להגיע בקלות גם לקניון האמירויות וקניון WAFI.

האזור הכי רומנטי בדובאי: האי פאלם ג'ומיירה – Palm Jumeirah Island
כמה מהמלונות ואתרי הנופש היקרים ביותר בעולם פרוסים על פני האי המדהים הזה שצורתו ככף יד. רוב בתי המלון מציעים אירוח אינטימי, כולל סוויטות עם ג'קוזי,בריכות פרטיות, נוף נהדר ואוכל רומנטי לאורך קו החוף. האי נמצא במרחק נסיעה קצרה במונית מהחופים הלבנים של ג'ומיירה ביץ 'רזידנס (JBR), וכל הבוטיקים, הברים ומועדוני הלילה לאורך המרינה האופנתית של דובאי.

האזור הבטוח ביותר בדובאי: מרכז העיר – Downtown
שום אזור בתוך דובאי אינו מאה אחוז בטיחותי ויש לנקוט באמצעי הזהירות הרגילים – במיוחד סביב השווקים העמוסים ושירותי המטרו. רוב הצרות שרוב התיירים נקלעים אליהן זה בעיקר בגלל נהיגה בשכרות או לבוש לא הולם. כל אזור הדאונטאון הוא מודרני, מרווח , נוח ומואר וניתן להגיע ממנו לכל האזורים של העיר בקלות בעזרת המטרו.

Downtown dubai  עיר התחתית של דובאי
אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.