טיולים בצפון עם הילדים

טיולים בצפון עם הילדים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מחפשים הרפתקאות קיץ בלתי נשכחות שלא ישברו את הקופה? גלו את היופי וההתרגשות של רמת הגולן, מקום מפלט לפעילויות ידידותיות למשפחות שבטוח ייצרו זיכרונות רעננים וקשרים מתמשכים. החל ממסלולי הליכה ציוריים הנותנים מענה לילדים בכל הגילאים, ועד לקטיף פירות בבוסתנים שופעים שיענגו את חושיכם והרפתקאות קטיף דובדבנים שיקרבו אתכם אל שפע הטבע, רמת הגולן היא היעד האולטימטיבי לזמן גיבוש משפחתי איכותי.

גלו את מסלולי הטיול הטובים ביותר עם ילדים ברמת הגולן

רמת הגולן היא יעד מדהים למשפחות שמחפשות להתחבר להרפתקאות בחיק הטבע. עם הנוף המגוון שלה, היא מציעה מסלולי הליכה רבים המתאימים לילדים בכל הגילאים והיכולות. הורים יעריכו את ההזדמנות לחלוק את פלאי הטבע עם ילדיהם, בעוד הקטנים בטוח יוקירו את הזיכרונות במשך שנים רבות.

התחילו את המסע שלכם עם שביל מבצר נמרוד, אופציה פופולרית וידידותית למשפחות המציגה לראווה את נופיה המרהיבים של המצודה העתיקה. כשאתם חוקרים את השביל, קחו קצת זמן להתפעל מהארכיטקטורה המרשימה וללמוד על ההיסטוריה של המעוז הזה מימי הביניים. הטיפוס מתון, כך שגם אם ילדיכם חדשים יחסית בטיולים, הם אמורים להיות מסוגלים לנהל את המסלול הזה עם קצת עידוד.

שביל נחל משושים: חוויה מרעננת

למשפחות המחפשות אתגר גדול יותר במסגרת טיולים בצפון , שביל נחל משולשים מציע הזדמנות לטייל בין בריכות מים ומפלים מסנוורים. כשאתם מנווטים בשביל, היו מוכנים לכמה עליות ושטח סלעי. התמורה, לעומת זאת, שווה כל צעד כשמגיעים לבריכת משושים הקסומה. בריכה טבעית זו מושלמת לשחייה מרעננת, אז אל תשכחו לארוז את בגדי הים והמגבות שלכם.

בואו לחוות את המגוון הביולוגי העשיר של שמורת הטבע יער יהודיה

אם הילדים שלכם אוהבי בעלי חיים, אז ביקור בשמורת הטבע יער יהודיה הוא חובה. בית למגוון בעלי חיים וצמחייה מקומיים, שמורה זו מציעה מספר מסלולי הליכה, כל אחד מהם מתגאה במערכות אקולוגיות ייחודיות ונופים עוצרי נשימה. שימו לב לציפורים, שפני סלע וחזירי בר, תוך כדי צפייה בנוף המדהים באזור המכונה לעתים קרובות "שוויצריה הקטנה".

לא משנה באיזה שביל תבחרו, זכרו תמיד להביא קרם הגנה, כובעים והרבה מים לכל המשפחה. כדאי גם להחזיק מכשירים ניידים ומצלמות טעונים במלואם בהישג יד, מכיוון שתרצו ללכוד את היופי והזיכרונות של הרפתקת הטיול שלכם ברמת הגולן.

קטיף פירות לכל המשפחה ברמת הגולן: פעילות קיץ מהנה

עצרו לקטוף פירות יער או להנות מקטיף דובדבנים ברמת הגולן הוא פעילות קיץ מרגשת לילדים ומבוגרים כאחד. לא רק שמדובר בפעילות מהנה, תוכלו גם ליהנות מהיופי הטבעי של הסביבה תוך כדי קטיף פירות. חוות דובדבנים משלכם ברמת הגולן נמצאות בשפע, ותוכלו לבלות יום בסיור במטעי הדובדבנים המשגעים עם משפחתכם. הדובדבנים ברמת הגולן הם מהמתוקים והעסיסיים בישראל, ואין ספק שילדיכם ישמחו לקטוף ולאכול אותם ישר מהעצים.

קטיף פירות הוא ללא ספק פעילות קיץ מרגשת שכל בני המשפחה יהנו ממנה. קחו את ילדיכם למטעים ברמת הגולן, שם תוכלו לקטוף שפע של פירות טריים כמו דובדבנים, ענבים ופירות יער. התחילו עם עונת הדובדבנים בחודשים יוני ויולי, שם ילדיכם ישמחו למלא את הסלסלות שלהם בפירות מתוקים ועסיסיים. הזמן הטוב ביותר לקטוף פירות הוא מוקדם בבוקר ומאוחר אחר הצהריים כדי להימנע מהחום הלוהט של השמש.

עונת קטיף הפירות ברמת הגולן נמשכת בדרך כלל בין מאי לאוגוסט, תלוי בפירות. אל תשכחו ללבוש בגדים ונעליים נוחים, ולהצטייד בכובעים, מסנני קרינה וחומרי חיטוי ידיים. כפי שהוזכר בסעיף הקודם על מסלולי הליכה, חיוני לשמור על הידרציה ולהגן על המשפחה מפני השמש במהלך פעילויות בחוץ. קטיף פירות אינו יוצא מן הכלל. זה מספק הזדמנות נפלאה להתחבר עם המשפחה שלך תוך כדי ללמוד על החקלאות המקומית ולחוות את היופי של אזור רמת הגולן.

בסוף הרפתקת קטיף הפירות, פנקו את משפחתכם בכמה חטיפים מרעננים, כמו שייק פירות וגלידה, העשויים מהפירות הטריים שנקטפו. פעילויות אלו לא רק יעניקו חוויה בלתי נשכחת לילדיכם, אלא גם יטמיעו בהם הערכה עמוקה לטבע ולהרגלי אכילה בריאים.

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.