המועדונים הכי טובים בדובאי
מועדון בדובאי

המועדונים הכי טובים בדובאי

admin

admin

כמו שכל דבר בדובאי הכי הכי גרדנדיוזי וענק כך גם חיי הלילה של העיר מספקים חוויה עוצמתית וחדשנית שקצת רחוקה מהדימוי שיש לנו בראש .
בדובאי אפשוריות בילוי בלתי מגובלות, ברים ומועדונים מכל הסוגים והמינים , חשוב לציין שבכדי להיכנס בדובאי למועדונים עליכם להיות מעל גיל עשרים ואחת .

חופשה בדובאי – מידע שימושי חשוב

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

דובאי הלבנה – White Dubai

מועדון הלילה "וייט דובאי" זוכה שנה אחרי שנה בפרסים יוקרתיים כמועדון הטוב ביותר בעיר מלבד היותו גם המעודון הכי גדול והאקסלוסיבי ביותר .
המועדון ממוקם על גג של טריבונות ענק במסלול מירוצים הנקרא מידן שבו מקום למעל שישים אלף צופים ובמתחם עצמו קיים אולם כנסים עם בית מלון .
מגג המקום משתקף קו הרקיע של העיר דובאי ובקהל תמצאו עירבוב של תיירים ומקומיים , זהו מקום מפגש לכל המי ומי אז תכינו את החליפות שלכם אחרת תשארו בחוץ !
ניתן להכנס למקום מבלי שהזמנתם שולחן אך כדי להגיע לפני השעה שתיים עשרה בלילה כשהמקום עדיין לא מלא .
בכל יום מימי השבוע יש כאן מסיבות עם הופעות ודי ג'י מכל העולם, במועדון מופיעים כוכבי ענק כמו הדי ג'יי סטיב איוקי , לייד גאגא והרפאר "ויז כליפה" .

סירק לה סואר – Cirque Le Soir

בימי שני המועדון מארח ערבי היפ הופ ומיטב הקלאברים של העיר מגיעים, בשאר ימי השבוע הליינים משתנים ויש כאן גם נוכחות למוזיקה חדשנית ואלקטורנית .
משמעות המילה סירק היא "קרקס" והקרקס הזה נמצא על דרך שייח זייד המוכרת בדובאי אבל בפנים אתם בעולם אחר שבו הזוהר והמוזריות משתלבים באופן יחודי .
במקום מופיעים אנשי קרקס עם להטוטים ותלבושות שובבות כשנראה שהכל מותר רק אם תבקשו .

ארמני פריבה – Armani Prive Club

מועדון יוקרתי שעוצב על ידי לא אחר ממעצב העל ג'ורגיו ארמני, המועדון ממוקם במלון ארמני בתוך הבניין הגבוה בעולם הבורג' חליפה.
ארמני פריבה הוא אייקון חיי הלילה בדובאי ולא תוכלו לבקר בעיר אם אתם בליינים מבלי לסמן וי על המועדון , המקום מעוצב בסגנון מאופק וקלאסי כראוי למותג על "ארמני" .
הלילות כאן מתחילים בהתערבבות בטרקלין ובמרפסת ולאחר מכן בריגוים אל תוך הלילה במועדון עם תקליטנים מוכרים מכל העולם .

אחד או איי קיי – 1OAK

מועדון לילה מוכר מניו יורק הנמצא באזור הביזנס ביי בדובאי , נחנך בשנת 2018 בהתרגשות רבה ולאחרונה נוספה לו טרסה מגניבה שמשמשת כלאונג' בר .
לרשת המועדונים יש סניפים בלוס אנג'לס, לאס וגאס וטוקיו גם, הסולגן של הרשת הוא "יחיד במינו" .
המקום קטן בהשוואה לשאר המועודונים בדובאי אבל זה חלק מהקסם שלו , למי מכם שנהיה רעב לאחר שרקד בבר תמצאו לייט דינר עם מאכלי שף .
במועדון קיים חדר מראות שמיועד כולו לטובת צילומי סלפי .

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.