פארק פרארי אבו דאבי
פארק פרארי אבו דאבי

פארק פרארי אבו דאבי

admin

admin

הפארק המוטורי הכי מטורף בעולם! ככל הנראה, בכתבה זו השתמשנו במילה "מטורף" יותר מבכל כתבה אחרת, אבל כשמדובר על פארק פרארי אבו דאבי, אין מתבקש מזה.

פארק פרארי שבאבו דאבי פונה יותר למבוגרים ולחובבי המטוריקה ורכבי ספורט, אך גם צעירים יותר ימצאו בו עניין. זהו הפארק הראשון בעולם שהקימה חברת פרארי באבו דאבי לפני כעשור, ויש כאן שלל אטרקציות – החל מרכבות הרים מטורפות, שיחסירו בליבכם פעימה, ועד מרוצי קרטינג.

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

פארק פרארי ממוקם בחופי האי יאס בעיר אבו דאבי, מה שאומר שצריך לקחת בחשבון את הנסיעה מדובאי שאורכת קצת פחות משעתיים. עלות הכניסה היא כ-85 דולר או או 315 דירהם, אך כדאי להתעדכן במחיר המדויק סמוך למועד בו אתם מתכננים להגיע לפארק, משום שהמחירים עשויים להשתנות מעת לעת. תמורת תשלום נוסף תוכלו לנהוג ברכב פרארי!

שימו לב! זוהי אחת האטרקציות הכי פופולריות באבו דאבי ומאוד כדאי להזמין כרטיסים מראש ולא לעמוד בתור בחום.

להזמנת כרטיסים לפארק פרארי באבו דאבי לחצו כאן

פארק פרארי – מתחמי הפארק

מתחם F1

למי מכם שאוהב מרוצי מכוניות, זהו המקום להיות בו! כאן תמצאו רכבות הרים מטורפות, נהיגת מרוץ בסימולטורים וכמובן, תצוגה מרשימה של רכבי פרארי.

המתחם המשפחתי

למתחם זה כדאי להגיע, במידה ואתם מגיעים לפארק בהרכב משפחתי, הכולל ילדים צעירים. משפחות עם ילדים יוכלו ליהנות כאן ממתקני שעשועים רגועים יחסית, המתאימים ליותר לקטנטנים ולמי שאינם משתגעים על חוויות אקסטרים.

מתחם ההרפתקאות

מתחם אקסטרימי עם חוויות בהשראת מרוצי מכוניות. אם אתם אוהבים אדרנלין, זה המקום עבורכם! לא לבעלי לב חלש!

המתחם האיטלקי

מתחם המוקדש לעיר האיטלקית מרנלו, בה צמח המותג פרארי, ובו תמצאו העתק של מפעל פרארי המקורי וחוויות מופלאות נוספות. במתחם זה פועלת המסעדה האיטלקית המצוינת "מאמא רוזלה".

פארק פרארי אבו דאבי

המתקנים הכי מטורפים  בפארק פרארי באבו דאבי

כמיטב המסורת האמירתית, פארק פרארי באבו דאבי כולל מתקני שעשועים עצומי ממדים ויחידים במינם בעולם כולו. מתקני השעשועים האקסטרימים מתאימות גם לילדים, בתנאי שגובהם מעל מטר ושלושים סנטימטרים. המתקנים אינם מיועדים לבעלי לב חלש ולנשים בהיריון.

FORMULA ROSSA – רכבת ההרים המהירה בעולם

רכבת ההרים הכי מהירה ומטורפת בעולם, המגיעה למהירות של מעל 250 קילומטר לשעה.

FLYING ACES – רכבת הרים עם הלולאה הגבוהה בעולם

עוד רכבת הרים מטורפת, שבה הלולאה הגדולה והגבוהה ביותר בעולם.

SCUDERIA CHALLENGE – סימולטור מרוץ מכוניות

סימולטור המאפשר לכם להרגיש כמו נהגי מרוץ אמיתיים.

TURBO TRACK – נסיעה לשמיים וחזרה

רכבת הרים שטסה לשמיים כמו טיל!

שעות פתיחה והזמנת כרטיסים 

הפארק פתוח מהשעה 12:00 בצהריים ועד 20:00 בערב מלבד ימי ראשון ושני. מומלץ לבדוק את שעות הפעילות סמוך להגעתכם לפארק, משום שאלה עשויות להשתנות מעת לעת.

הזמנת כרטיסים לפארק פרארי אבו דאבי 

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.