בניין המסגרת דובאי
בניין המסגרת דובאי

בניין המסגרת דובאי

admin

admin

כשהעבר פוגש את העתיד

בניין המסגרת בדובאי הוא בניין עצום ממדים, שמעוצב בצורת מסגרת שגובהה 150 מטרים. הבניין נמצא בפארק "זאביל" Zabeel Park, והוא מוגדר כמסגרת התמונה הגדולה בעולם!

עיצוב הבניין נבחר מתוך מספר גדול של הצעות של מעצבים מכל רחבי העולם, במסגרת תחרות שקיימו שלטונות העיר דובאי. בניין המסגרת של דובאי עשוי מזכוכית, פלדה, אלומיניום ובטון מזוין.

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

המסגרת ממוקמת כך שניתן לראות דרכה את שני צדי העיר דובאי: מצד אחד דובאי המודרנית, חוד החנית של חדשנות טכנולוגית וקדמה, ומצד שני העיר העתיקה, זכר להיסטוריה של העיר המדברית.

אפשר ומומלץ לבקר בבניין המסגרת בדובאי, הפתוח למבקרים בכל ימות השנה, כולל סופי שבוע וחגים (מועדי הכניסה בחגים ובחודש הרמאדן עשויים להשתנות, ולכן כדאי לבדוק מראש מתי אפשר לבקר במקום במועדים אלה). מומלץ להצטייד בכרטיסים מראש, כדי להימנע מתורים בקופות הכרטיסים.

להזמנת כרטיסי כניסה לבניין המסגרת בדובאי לחצו כאן

הבניין מעוטר בזהב, ובבסיסו פועל מוזיאון, שמציג את חיי העבר של דובאי ההיסטורית, ויש בו בית קפה ומסעדה.

בחלק העליון של הבניין קיימת רצפת זכוכית משוריינת, מה שמאפשר לצפות בקרקע ולהרגיש שאתם מרחפים באוויר, ולצפות בעיר המרהיבה מכל כיוון אפשרי.

כמו בבניין הכי גבוה בעולם – בורג' ח'ליפה – שבלילות מציג מופע אורות מטורף, גם בבניין המסגרת בדובאי קיימת תצוגה מרהיבה של אורות בצבעים משתנים.

עלות הביקור במקום היא כחמישים שקלים, וארוחת בוקר במסעדה בבניין תעלה כפול.

אסור לעשן בבניין או לגעת במיצגים, וילדים חייבים להיות בהשגה לאורך כל השהות במקום.

להזמנת כרטיסי כניסה לבניין הפריים דובאי לחצו כאן 

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.