באיזה אזורים ישנים בדובאי
דובאי

באיזה אזורים ישנים בדובאי

admin

admin

אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, ותוהים היכן הכי כדאי לכם לשהות במהלכה, ריכזנו עבורכם את עשרת השכונות הטובות ביותר בדובאי לתיירים.

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

Deira – דיירה
אזור מגורים זה הוא ידידותי ונוח ומרוחק מגורדי השחקים העמוסים והמחירים הגבוהים. האזור ידוע בעיקר בזכות הסוקים ( שווקים ) האותנטיים בהם מוכרים בעיקר זהב ותבלינים ייחודיים. מי שמתגורר באזור זה הוא המקומיים או תושבים ממדינות אחרות שעובדים באזור זה .בדיירה יש כמה תחנות מטרו של שני הקווים המרכזיים שעוברים בכל העיר וניתן להגיע לכאן בקלות גם משדה התעופה. מבחינת בתי מלון- ישנו שפע של מלונות בתקציב נמוך יחסית ועוד כמה אפשרויות יוקרתיות. אזור זה נמצא במרחק של פחות מ -15 דקות משדה התעופה, כך שהוא נהדר לשהות קצרה בין הטיסות וגם לתיירים המחפשים בתי מלון במחיר נמוך יחסית.

נחל דובאי

Dubai Creek – נחל דובאי
אחד הרובעים ההיסטוריים והאטמוספריים ביותר. נחל דובאי מרושת על ידי abra – מוניות מים מסורתיות ותוכלו למצוא כאן שפע של "מסעדות צפות" – מסעדות על המים. ישנם בתי מלון שנמצאים לאורך שפת המים והם מציעים כמה מהנופים המגוונים יותר של העיר, בעוד שאחרים נמצאים ממש מעבר לכביש הראשי מול הרציף עם סירות דהו מסורתיות. במקום תמצאו את הדולפינריום של דובאי, פארק רחב ידיים ואטרקציות נוספות

Al Fahidi and Al Seef – אל פאחידי אל סי
למרות שדובאי היא אולטרה מודרנית, שתי השכונות האלו עדיין שומרות על ההיסטוריה שלהם.אל פאחידי היא השכונה העתיקה ביותר בעיר, מלאה בגסטהאוסים, בתי קפה, גלריות ומוזיאונים. אל סיף היא 'שוק הכפר הערבי העתיק' שנבנה מחדש והוא עמוס בחנויות ובתי קפה. שני האזורים ממוקמים לצד נחל דובאי: קרוב לשווקים האותנטיים, כקילומטר מהמטרו שמרושת מצוין לכל רחבי דובאי ושדה התעופה.

דובאי

Bur Dubai and Bur Juman – בור דובאי ובור ג'ומאן
שני אזורים אלה הנמצאים רחוק יותר מהאזורים העתיקים של העיר משני צידי נחל דובאי, עדיין שומרים על היסטוריה וקסם של העיר דובאי לפני שהפכה למטרופולין מרשים. בור דובאי היא ביתם של מסגדים רבים, כמה שווקים מסורתיים, ומוזיאון דובאי המרתק שנמצא בתוך מבצר בן 230 שנה.
כל אזור קניון בור ג'ומאן Bur Juman מציע מגוון בתי מלון ברמה טובה ודוכני מזון מהיר מוכרים וגם יש כאן קניון . שני האזורים מחוברים באמצעות המטרו שאיתו ניתן להגיע לחופים, הקניונים ושדה התעופה.

Business Bay and Downtown – ביזנס ביי ודאונטאון דובאי
ביזנס ביי והדאונטאון הם אזורים עם בנייני משרדים שלא נגמרים, בנייני דירות וגם מלונות יוקרה. דאונטאון נחשב למרכז העיר אמנם אך לא היינו מגדירים אותו כך
של העיר. זהו אזור נוח שמחבר בין דובאי הישנה לדובאי החדשה, אחד הסמלים באזור הוא כמובן הבניין הגבוה בעולם הבורג' חליפה.

הנוף ממגדל דובאי בורג' ח'ליפה

Mina Seyahi Beach and Dubai Media Cityמינה סייהי ודובאי מדיה סיטי
ליד המרינה היוקרתית של דובאי ותחנת מונורייל לאי פאלם ג'ומיירה, מינה סייהי היא מרחב של מים רגועים וחול לבן עם מגוון גדול של אתרי נופש ברמה עולמית. היתרון של החלק הזה של העיר -שהוא פחות צפוף ופחות בנוי מאזור ג'ומיירה ביץ 'רזידנס (JBR) והמרינה של דובאי, אך יחד עם זאת עדיין מחובר לשני האזורים המרכזיים באמצעות חשמלית.
מדיה סיטי הוא אזור ללא מס המשמש שכמו שמו משמש בסיס להמון חברות מדיה וחדשות.

Dubai Marina המרינה של דובאי
בין חוף מינה סייהי לאזור חוף ג'ומיירה נמצא אחד האזורים היוקרתיים ביותר בעיר. המרינה של דובאי עמוסה בבניינים רבי קומות ובתי מלון הפונים לרצועת מים המלאכותית שמלאה במסעדות, בתי קפה,מועדוני לילה וברים רבים. חשמליות מסתובבות סביב המרינה ובעזרתן ניתן להגיע לכל האזורים המרכזיים של דובאי וגם לשדה התעופה.

Jumeirah Beach Residence (JBR) – מגורי חוף ג'ומיירה
ג'ומיירה הוא שמו של רצועת חוף עירונית ארוכה מאוד הכוללת את חוף ג'ומיירה הפתוח הציבורי, 'הכפר הערבי העתיק' של מדינת ג'ומיירה, ואזור מגורי חוף ג'ומיירה היוקרתי ביותר. לאורך אי שהוא מעשה ידי אדם שנוצר על ידי המרינה של דובאי, JBR מציעה חולות לבנים מנצנצים ומים כחולים צלולים וגם ספורט ימי,ביסטרו ובוטיקים נהדרים, וכמה מבתי מלון ואתרי הנופש היוקרתיים ביותר – רבים מהם אידיאליים למשפחות.

Palm Jumeirah Island – אי פאלם ג'ומיירה
האי המפורסם בצורת עץ דקל מציע כמה מהמלונות ואתרי הנופש היקרים ביותר בעולם כמו Atlantis The Palm, One&Only The Palm ועוד רבים אחרים. אם באמת רוצים להתרשם מהאי תשקלו לקחת סיור מסוק כדי לראות את כל היופי הזה מהגובה.באזור מסעדות רבות, מועדונים שווים כמו ה VISTA MARE ואטרקציות מגוונות כמו הפלגה סביב הפאלם ג'ומיירה בסירת מנוע, צניחה מעל האי ועוד .

אי הדקל ג'ומיירה
אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.