מסעדות ההמבורגרים הכי טובות בדובאי
מסעדת המבורגרים בדובאי

מסעדות ההמבורגרים הכי טובות בדובאי

admin

admin

אם אתם אוהבים לאכול המבורגרים ואתם מתכננים חופשה או טיול בדובאי הכנו לכם רשימה מסודרת של כל המקומות הכי שווים בהם תקבלו המבורגרים שווים וטעימים במיוחד!

חופשה בדובאי – עוד מידע שימושי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

SHE BURGER – שיא בורגר

מסעדה הממוקמת בתוך קניון Dar Wasl Mall והם לא מציעים רק המבורגרים עסיסיים. הסלטים המיוחדים, המנות הראשונות בעלי טעם אסייתי מובהק והקינוחים הום מייד –  שווים הצצה גם כן. המקום מציע המבורגרים של עוף, בקר ודגים עם אפשרות אחת המתאימה לצמחוניים.הלחמניות נאפות במקום והבשר נטחן כאן גם כך שהכל טרי ואיכותי ובכלל הם משקיעים מאמצים רבים בנראות המנות והצלחות שלהם.

המנות המומלצות שהן ה Best Sellers  של המסעדה:

סלט קראנצ'י סרטן הוא אחד ההיילייטים , צ'יפס כמהין, כדורי קנון שהם כמו עוף בפופקורן מצופים ברוטב מתוק חריף והטעם פשוט מענג.

מבחינת ההמבורגרים – עוף באפלו החריף, ביגי מאנצ' – המבורגר בקר וצלעות עם תפוח אדמה פריך,בצל וגבינה .

לקינוח – עוגת ה Red Velvet פשוט אלוהית .

UGLY HAMBURGER – ההמבורגר המכוער

פנינת המבורגרים סודית של שלושה יזמים קולינריים ידועים שסנפתחה ממש בשיא מגיפת הקורונה. מה שהתחיל כקונספט משלוחים ביוני 2020 התרחב עכשיו לסניף קטן בשכונת דובאי מדיה סיטי וממש בקרוב תיפתח המסעדה הרשמית.

המקום מציע מבחר של המבורגרים מפתים, חלקם הגדול בעלי השפעות אסיאתיות – המבורגרים מבשר ואגיו ( זן בקר שמקורו ביפן והוא נחשב למשובח והיקר בעולם), עוף מטוגן והמבורגר קאטסו שרימפס. בתפריט התוספות תמצאו כדורי שרימפס, נאגטס פיקנטיים, וריאציות שונות של צ'יפס ומגוון רטבים מרשים. המבורגר טבעוני יהיה בקרוב

מנות מומלצות: צ'יפס גבינה Kimchi, המבורגר ווגאיו והמבורגר עוף מטוגן

Black Tap – ברז שחור

מסעדה עם הכי הרבה תיוגים ברשתות החברתיות וכשתראו את ההמבורגרים והשייקים שלהם תבינו למה. למסעדה כמה סניפים בדובאי וסניפים נוספים בארה"ב,סינגפור ושוויץ. ההמבורגרים שלהם מפנקים והשייקים הענקיים שלהם הם פשוט יצירת אמנות משגעת- ארבעה אנשים יכולים לחלוק שייק אחד. הסניפים מעוצבים בסגנון אורבני והאווירה במקום תוססת ומגניבה.

המנות המומלצות: "גרג נורמן"- המבורגר עם גבינה כחולה, שייק נוטלה.

https://www.instagram.com/p/CETL8aJHZga/

 

BLAZE BURGERS – להבת ההמבורגר

ציורי קיר מגניבים מקשטים את קירות הסניפים. הזמנת ההמבורגר נעשית על ידי הרכבה עצמית- קודם כל בוחרים את הבשר ( המבורגר אולד סקול, גורמה ווגיו בורגר ,המבורגר פטריות כאפשרות צמחונית ועוד ), אח"כ בוחרים תוספת להמבורגר מתוך רשימה בלתי נגמרת כשאחת נשמעת יותר טוב מהשנייה ולבסוף את הלחמניה שלך ( לחם לבן רך, חיטה מלאה או בכלל עטיפת חסה). בנוסף, שש וריאציות שונות  לטבעות בצל, מילקשייקים, עוגת שוקולד מותכת ובקיצור שחיתות כבר אמרנו?

מנות מולמצות – כדי לגוון קצת כדאי להזמין את ה 6abooga Burger , ההמבורגר והתוספת שבחרתם יגיעו בין שני טוסטים של גבינה. שחיתות לשמה. שונה וייחודי, מצטלם יפה וגם טעים.

THE MIGHTY BURGER – ההמבורגר האדיר

מסעדה זו היא חלק מרשת מסעדות הברבקיו הידועות בארה"ב, ממוקמת באזור JBR וההמבורגרים שלהם הם לא סטדנרטיים. מדובר פה בחווית ברבקיו אותנטית בעישון איטי – ריח משכר של שריפת העצים של המעשנה פוגש אתכם כבר בכניסה ומעלה אסוציאציות של מדורה חמימה בליל חורף. החיסרון של הסיפור הזה הוא שישיבה בתוך המסעדה לעתים תהיה פחות נעימה שכן הבגדים סופגים את הריח, אז השתדלו לשבת בפינות הישיבה מחוץ למסעדה.

חלל המסעדה מעוצב בסגנון מאוד ניו יורקי-  עיצוב תעשייתי בשילוב הרבה אלמנטים של עץ

והמסעדה מגישה גם ארוחות בוקר בשריות ייחודיות משעה 0900 בבוקר.

מנות מומלצות: כתף טלה זו מנה שאי אפשר לפספס, המבורגר עם "קצוות שרופים" ( Burnt Ends), תוספת של מק אנד צ'יז טעימה במיוחד!

https://www.instagram.com/p/B5mmEVxJfUB/

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.