מלון בורג' אל ערב דובאי
מלון בורג אל ערב דובאי

מלון בורג' אל ערב דובאי

admin

admin

בורג' אל ערב – Burj Al Arab, או "מגדל הערבים", הוא אחד המלונות היוקרתיים והמשוגעים בעולם, ויש הטוענים שאף היוקרתי מכולם.

המלון נבנה על גבי אי מלאכותי, המחובר ליבשה באמצעות גשר. במלון 56 קומות, והוא מתנשא לגובה של 321 מטרים. על גג המלון נבנה מנחת מסוקים, המשמש את שועי העולם המגיעים להתארח בו.

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

קניית דירהם של איחוד האמירויות (AED) לחופשה בדובאי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בדובאי – השוואת מחירים ומידע שימושי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

תקשורת וכרטיס סים בדובאי – כל המידע למטייל הישראלי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

בניית המלון ארכה חמש שנים, משנת 1994 ועד 1999.

בדובאי, הידועה בסגנונה הראוותני, יש מאות מלונות המדורגים ברמה של 5 כוכבים, אבל בורג' אל ערב הוא כל כך יוקרתי, אפילו יחסית לדובאי, עד שיש המגדירים אותו מלון ברמת 7 כוכבים, והמקומיים מכנים אותו "אם כל המלונות".

המלון היוקרתי בעולם: בורג' אל ערב, דובאי

עיצוב המלון בורג' אל ערב

המלון עוצב ונבנה ללא כל מגבלה, בוודאי לא תקציבית, והדבר ניכר ובכל פרט. חומרי הגלם היוקרתיים יובאו מאיטליה, צרפת ואנגליה, לטובת עשרות מטרים של ציפויי זהב, קילומטרים של שיש איטלקי מהמשובחים ביותר וחומרים נוספים באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא על פני הגלובוס.

עיצובו של המבנה הוא בהשראת מפרש של סירה ערבית עתיקה, ועשוי בחלקו החיצוני מעטפת פיברגלס המצופה טפלון. בשעות הלילה המעטפת הלבנה מספקת אפקט ייחודי במיוחד, כשהמלון מואר בשלל צבעים זוהרים .

מלון בורג אל ערב

מה ניתן למצוא במלון בורג' אל ערב

אם הזמנתם סוויטה בבורג' אל ערב, החוויה שלכם תתחיל עוד לפני שתיכנסו בשערי המלון, עם אחד מרכבי הרולס רויס של המלון, שימתין לכם עוד בשדה התעופה, ויסיע אתכם בדרך הכי יוקרתית שיש. אם אתם בני מלוכה, או סלבס מהדרגה הראשונה, יתכן שתוותרו על ההסעה המפנקת, לטובת מסוק פרטי, שינחת במנחת המסוקים הממוקם על גג המלון.

בלובי המלון, שגובהו 180 מטרים (האטריום הגבוה בעולם), תוכלו למצוא מפל מים מלאכותי, היורד על פני מדרגות מוזהבות שמתוכן עולות להבות המאורות בצבעים שונים.

בבורג' אל ערב פועלות תשע מסעדות, שבכל אחת מהן תוכלו ליהנות מחוויה שונה. אחת המסעדות, "אל-מונתהא" (בערבית: "הגבוה ביותר") ממוקמת בגובה 200 מטר מעל פני הים, והיא כוללת אקווריום ענקי עם מאות דגים אקזוטיים, השטים סביב הסועדים.

בבר החדש של המלון תוכלו לשתות קוקטיילים אופנתיים ומיוחדים, שאחד מהידועים שבהם נקרא “אלמנט 79", וייחודו הוא הודות לחתיכות הזהב המשולבות בו.

החדרים בבורג' אל ערב

בבורג' אל ערב 202 סוויטות עם שני מפלסים ונוף למפרץ. הסוויטות ענקיות, והקטנות שבהן משתרעות על שטח של 170 מ"ר.

בדומה לעיצוב המלון כולו, גם בעיצוב הסוויטות לא חסכו דבר. המיטות הענקיות מכוסות במצעי כותנה ממצרים, והאורחים יכולים לבחור את הכרית המועדפת עליהם מבין 17 אפשרויות שונות.

חדרי האמבטיה ענקיים (גדולים יותר מרוב הדירות בתל אביב), ולכל אורח ממתינה חבילת מוצרי ספא אישית מפנקת.

לכל אורח מוצמד משרת אישי 24 שעות ביממה, שדואג לכל צרכיהם.

להזמנת חדרים במלון בורג' אל ערב לחצו כאן

אופנוע בדובאי
מידע כללי

השכרת אופנוע בדובאי – מדריך למטייל

רגע לפני החופשה בדובאי, כדאי לקרוא את המדריך להשכרת אופנוע בדובאי, בו תמצאו את כל המידע החשוב בנושא (ממידע טכני על רישיון וחוקי נהיגה ועד

כל מה שכדאי לדעת לקראת חופשה בדובאי
אטרקציות בדובאי

דובאי – המדריך המלא

דובאי היא מטרופולין קוסמופוליטי ועיר בינלאומית בחצי האי ערב. דובאי נחשבת לעיתים בטעות כמדינה, אולם היא אחת האמירויות המהוות את איחוד האמירויות הערביות. העיר מהווה

טיסות לדובאי
מידע כללי

טיסות לדובאי – השוואת מחירים ומידע חשוב

מתכננים טיסה לדובאי? לפני שמזמינים כרטיסי טיסה, שווה לכם לסקור את המדריך הבא, שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף באמצעות השוואת מחירי טיסות לדובאי וטיפים חשובים על איתור טיסות זולות לאיחוד האמירויות הערביות מנתב"ג ועל חברות התעופה השונות. לנוחיותכם, שילבנו במדריך מנוע חיפוש מיוחד לאיתור טיסות לחו"ל, באמצעותו תוכלו למצוא את הטיסה המתאימה לכם ביותר, במחיר הנמוך ביותר, ואף להזמין אותה אונליין.

מוניות בדובאי
מידע כללי

מוניות בדובאי – מדריך למטייל

המדריך המלא לתחבורה ציבורית בדובאי ולעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון החופשה בדובאי, לדרכים להתנייד בה, ואפילו כלי נוח ומשתלם להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי למרכז העיר, בקלות ובנוחות וללא הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון. אם אתם מתכננים חופשה בדובאי, כדאי לכם לקרוא את המדריך, ולהיעזר במידע המופיע בו, על מנת להבטיח, שתתחילו את החופשה שלכם ברגל ימין, ולא תבזבזו זמן יקר וכסף מיותר מיד עם הנחיתה.